Dovoz lodí z Polska - zkušenosti
Moderátoři: Pepa, david, smike, vilma
Dovoz lodí z Polska - zkušenosti
Zajímalo by mne, zda máte někdo zkušenosti s dovozem motorových lodí z Polska. Mám velmi zachovalou Sport 50 se 40HP Mercury a přemýšlím o změně za něco s malou kajutkou. Mám nabídku na novou loď typu Cortina 480 Cabin, kde bych úspěšně namontoval svou čtyřicítku a je vymalováno. O tomto řešení už přemýšlím druhou sezónu a stále se nějak nemůžu rozhodnout. Koukám také na inzertní servr Allegro.pl. Nechci novou loď! Kamarádi, dovezli jste si už někdo z Polska loď svých snů za přijatelnou cenu?
Díky za vaše zkušenosti ! (i ty negativní)
Kamil, Opava
Díky za vaše zkušenosti ! (i ty negativní)
Kamil, Opava
- Fulda
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 225
- Registrován: pon lis 20, 2006 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Plzeň, Hracholusky,
- Kontaktovat uživatele:
Kajutová plachetnice z Polska
Vzhledem k tomu, že je to můj první příspěvek do fóra, omluvte předem případné nesrovnalosti. Připojuji se ke Kamilovo příspěvku a hledám nějaké Polské bazary na kajutové plachetnice.Mám postavenou jednu, vlastní konstrukce dl. 5,2m,ale ta už je mi malá.
Díky předem za Vaše rady.
Fulda,Plzeň
Díky předem za Vaše rady.
Fulda,Plzeň
- Ferdinand
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 321
- Registrován: pát dub 21, 2006 1:07 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Předklášteří
Polsko. Smag cialego sviata - nebo tak nějak :-)
http://mazury.info.pl/sprzedam/index.html zkus to tam. Občas tam něco pěkného mají. Můžeš se na to usmívat.
- Honza
- nováček na fóru
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob led 07, 2006 11:21 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Plachetnice z Polska
Ahoj, zdravím všechny. Na podzim 2004 jsem si z Polska přivezl ojetou plachetku Sympathy 600. Našel jsem ji na www.mazury.info.pl
Majiteli jsem poslal mail se žádostí o fotky a pár dotazů ohledně lodi. Pán byl hodně ochotnej, takže mi poslal asi 40 fotek. Domluvili jsme si prohlídku a já se vydal do Varšavy. Loď byla ještě na vodě, takže jsem si skvěle zaplachtil. Loď jsem koupil i s vozíkem. Pán na ní dost jezdil, takže je na ní vidět občas nějaký škrábanec, musel jsem přetmelit okna a opravit zasunovací kýl, kde byl kousek odštíplého laminátu. Jinak pohoda(teď to jdu zaklepat na dřevo).... Letos ještě nechám opravit šev na hlavní plachtě.
Registrace v ČR proběhla úplně v pohodě. Potřeboval jsem jenom kupní smlouvu a papír o odhlášce z Polského lodního registru. Na SPS v Praze se na loď podívali, doplnili si potřebný technický parametry a bylo hotovo. Zato vozík byl porod... ale taky se podařilo
¨
Toť mé postřehy ohledně nákupu lodě v Polsku... Fajn večer H.
Majiteli jsem poslal mail se žádostí o fotky a pár dotazů ohledně lodi. Pán byl hodně ochotnej, takže mi poslal asi 40 fotek. Domluvili jsme si prohlídku a já se vydal do Varšavy. Loď byla ještě na vodě, takže jsem si skvěle zaplachtil. Loď jsem koupil i s vozíkem. Pán na ní dost jezdil, takže je na ní vidět občas nějaký škrábanec, musel jsem přetmelit okna a opravit zasunovací kýl, kde byl kousek odštíplého laminátu. Jinak pohoda(teď to jdu zaklepat na dřevo).... Letos ještě nechám opravit šev na hlavní plachtě.
Registrace v ČR proběhla úplně v pohodě. Potřeboval jsem jenom kupní smlouvu a papír o odhlášce z Polského lodního registru. Na SPS v Praze se na loď podívali, doplnili si potřebný technický parametry a bylo hotovo. Zato vozík byl porod... ale taky se podařilo

Toť mé postřehy ohledně nákupu lodě v Polsku... Fajn večer H.
-
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 178
- Registrován: ned srp 19, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem si zatím žádnou plachetku nedovezl. Vůbec se mi ty na které jsem se byl podívat nelíbily. stav, stáří, interiér....bleee A tak jsem se rozhodl koupit si mou první plachetku přesně podle mých představ a to zánovní Sasanku 660, nebo Corvette 650. Záměrně to uvádím v tomto okně, protože vím , že Libor má Corvettku a já bych se rád dozvěděl plusy, mínusy a hlavní rozdíly mezi plachetkami. Bude to zřejmě výprodej polských charterů i když teď jednám i ze soukromníkem o Sasance z vozíkem z roku 2005. (charteři jsou levnější, ale nevím jaký stav můžu očekávat) Uvažuji i o TES 678 a to kvůli vyšší stojné výšce, ale těch moc v nabídce není. Budu rád za každý postřeh. dík
- bobes
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 998
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Praha
Taky řeším stejný problém a Sasanka 660 nebo Corvette 650( nebo dalších 10 firem, které vyrábějí tyto lodě pod jinými jmény) je i jedna z mých verzí. Je mi jasný, že Sasanka z charteru je odranděná, ale ceny začínají kolem 28.000 Pzl (což je kolem 200.000,-Kč ) . Dávaj na to při prodeji nový plachty no a interiér by se musel zrenovovat. Ale od soukromníka pěknou zachovalou pod 50.000 těžko koupíš. No a Tes to už je cenově úplně jinde. Pokud bych měl na novou nejlépe mi vycházejí cenově lodě od www.navikom.pl , hlavně ta nová 25. Je jenom o 1.000 € dražšší než 22( to samé co sasanka) a už by byl nějakej centimetr místa navíc. Taky jsem koukal na MAC 707. Ty jsou v nabídce už od 14.000 Plz, ale není tam kabinka na WC. Ty vnitřky na inzerovaných lodích dle fotek taky nic moc. Je to ale sedmimetrovka za polovic než Sasanka.
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9271
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Sasanka i Corveetta jsou až na detaily v podstatě stejné lodě.
Lodě z chartru v Polsku bych se až tak nebál, chce to vidět. Letos si dovezli s Polska kluci u nás na přehradě Janmor 20 a vypadá dobře zvenku i vevnitř. Tady je pár fotek: http://www.jachtyharta.cz/index.php?id=pujc
Takto jsem vybíral:
1) "Artemis" jetá
velice pěkná dřevěná olaminovaná šarpie s vysouvacím kýlem. Zajímavá cena. Mínusem byl materiál (dřevo) a příliš nízká výška v kajutě. Jinak dobrá loď a nízká přepravní váha. Přívěs měl celkovou hmotnost 1 300 kg. (Foto bude zde nebo v galerii)
2)"Michelle" jetá
zachovalá pětiletá loď Avar Costa s pevným kýlem. Ale už poněkud vyšší váha, která by vyžadovala silnější auto než jsme měli k dipozici. Cena včetně přívěsu byla tehdy kolem 350 000,-.
3)Viko 550 (dnes Viko 20, někdy uváděn název Sasanka 20)
Nejmenší (pro 4 osoby) a nejlevnější z nových kajutovek. Délka 5,5m, šířka 2,48, váha 580kg. Cena v roce 2004 byla 6 200,-EUR. Pro nás byla moc malá. Dnes Navikom nabízí zvětšenou loď Viko 20 (délka 6,1m) za 6 900,-EUR. http://www.navikom.pl/
4)Sasanka 660 (dnes Viko 22)
V podstatě stejná loď jako Avar Costa, nebo naše Corveette za zhruba stejnou cenu . Dnes velice dobrá volba v naší kategorii ("transportovatelné do 2,5m šířky"). http://www.navikom.pl/
5)Viva 600, Viva 700
Pěkné, poněkud dražší lodě. Viva 700 (7m dlouhá) celkem prostorná a pěkně udělaná.Jinak stejná jako předchozí.
proyachting
6)Tes 550, Tes Master
7)Focus 690
Do poslední chvíle náš favorit díky příznivé ceně a hlavně velkému prostoru. Rozhodně patří mezi nejlepší lodě v této kategorii. Bohužel v dané době nebyla k dispozici. Poněkud delší dodací lhůty. Nabízí firma Dalpol ( http://www.dalpol-jacht.pl/stoczniapl.html ).
Sportina 600, Sportina 680
Obdobné lodě, ale v této kategorii dražší.
9)Corveette 650
Díky náhodě vítěz našeho výběru. http://www.sulkowski.pl/
Dnes je možné na internetu najít další podobné lodě dané velikosti v podobných cenách. Každý má své priority a také s každou firmou je jednání trochu odlišné. Nejlepší přehled použitých i nových lodí lze najít na http://www.yacht.gda.pl/.
Lodě z chartru v Polsku bych se až tak nebál, chce to vidět. Letos si dovezli s Polska kluci u nás na přehradě Janmor 20 a vypadá dobře zvenku i vevnitř. Tady je pár fotek: http://www.jachtyharta.cz/index.php?id=pujc
Takto jsem vybíral:
1) "Artemis" jetá
velice pěkná dřevěná olaminovaná šarpie s vysouvacím kýlem. Zajímavá cena. Mínusem byl materiál (dřevo) a příliš nízká výška v kajutě. Jinak dobrá loď a nízká přepravní váha. Přívěs měl celkovou hmotnost 1 300 kg. (Foto bude zde nebo v galerii)
2)"Michelle" jetá
zachovalá pětiletá loď Avar Costa s pevným kýlem. Ale už poněkud vyšší váha, která by vyžadovala silnější auto než jsme měli k dipozici. Cena včetně přívěsu byla tehdy kolem 350 000,-.
3)Viko 550 (dnes Viko 20, někdy uváděn název Sasanka 20)
Nejmenší (pro 4 osoby) a nejlevnější z nových kajutovek. Délka 5,5m, šířka 2,48, váha 580kg. Cena v roce 2004 byla 6 200,-EUR. Pro nás byla moc malá. Dnes Navikom nabízí zvětšenou loď Viko 20 (délka 6,1m) za 6 900,-EUR. http://www.navikom.pl/
4)Sasanka 660 (dnes Viko 22)
V podstatě stejná loď jako Avar Costa, nebo naše Corveette za zhruba stejnou cenu . Dnes velice dobrá volba v naší kategorii ("transportovatelné do 2,5m šířky"). http://www.navikom.pl/
5)Viva 600, Viva 700
Pěkné, poněkud dražší lodě. Viva 700 (7m dlouhá) celkem prostorná a pěkně udělaná.Jinak stejná jako předchozí.
proyachting
6)Tes 550, Tes Master
7)Focus 690
Do poslední chvíle náš favorit díky příznivé ceně a hlavně velkému prostoru. Rozhodně patří mezi nejlepší lodě v této kategorii. Bohužel v dané době nebyla k dispozici. Poněkud delší dodací lhůty. Nabízí firma Dalpol ( http://www.dalpol-jacht.pl/stoczniapl.html ).

Obdobné lodě, ale v této kategorii dražší.
9)Corveette 650
Díky náhodě vítěz našeho výběru. http://www.sulkowski.pl/
Dnes je možné na internetu najít další podobné lodě dané velikosti v podobných cenách. Každý má své priority a také s každou firmou je jednání trochu odlišné. Nejlepší přehled použitých i nových lodí lze najít na http://www.yacht.gda.pl/.
- jarodr
- nováček na fóru
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte zář 11, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Námestovo
- Kontaktovat uživatele:
Neviem, či sa dostanem k téme dovozu lodí z Poľska. Ja som už z Poľska doviezol 3 lode. Skúsenosť mám takú, že si treba dať veľmi veľký pozor na to čo kupujeme, lebo lode neodpovedajú samotnej ponuke. Ak kupuje začiatočník, tak môže veľmi doplatiť a náklady na opravu sú vysoké. Stretol som sa tu s odporučaním na NAVYKOM, upozorňujerm, že som od tejto firmy kupoval novú loď ale to spracovanie bolo veľmi pochybné, napríklad vnútri lode všade chýbal náter všade bol len holý neupravený laminát, aj samotný laminát bol nekvalitný, po roku bol ako guma a bol som rád, že som sam tejto lode zbavil pod cenu,proste ak sa človek pozrel pod textil alebo drevo, len holý laminát. Dokonca kolega ktorý kúpil nové VIKO tak musel vysekať a upravovať balast lebo loď bola nevyvážená. Táto firma sa ni zdá veľmi nedôverihodná, osobne by som od nej nekupoval už nič. Doporučujem ísť do POľska len so skúseným človekom
-
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 178
- Registrován: ned srp 19, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
no toto, akorát jsem dostal od Navykomu nabídku na Viko 25 za 13000 eurošů komplet a najednou toto. tak zase neušetřím.
Každopádně jsem v tomto oboru začátečník a děkuju tímto za jakoukoliv radu. Předpokládám stejně, že někoho z Vás přemluvím a pojedemem se do Polandova společně podívat a vybrat plachetku. Asi tedy vezmu charterovanou sasanku 660. do chartru by zřejmě sra.ku nedali. 


Ahoj, nemate nekdo zkusenosti s dovozem lode z firem www.sulkovski.pl a www.szutnia.com?
Ahoj, po Corvette jiz delsi dobu pokukuji a zaroven i po Mazurkovi. Chtela jsem jit cestou skorepiny a tady si ji dostavet. Nejsem si vsak zcela jista, zda toto je nejvhodnejsi cesta. A starou (ojetou) lod nechceme kupovat, s tim zas souvisi spousta predelavani. Psala jsem jiz do firem szkutnia a sulkowsi, nebot jsem nenasla na netu jine firmy, ktere se vyrobou lodi zabyvaji, resp. vyrobou skorepin. PS jeste jedna otazka, jak je to s prevozem pres hranice a platbou DPH, resp. jejich VAT ...Moc dekuji za odpoved
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9271
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Jak jsem kupoval jsem popsal zde.
V podstatě jsem uvažoval stejně. Na dostavbu jsem si tehdy netroufal, ale měl jsem při koupi štěstí a mohl jsem si dostavbu hlídat a případně korigovat.
Fotky jsou zde:
Přes hranice jedeš jako bez lodě. Jsme už v EU. Zjišťoval jsem podmínky i předtím, ale teď je to jedno. Pokud koupíš s daní (v Pl 22%) tak už se o nic nemusíš starat a při přihlašování lodě se prokážeš smlouvou/fakturou.
Moje zkušenost, chtěl jsem ty 3% rozdílu ušetřit, je, že ti to nebudou chtít bez daně prodat. Museli by složit jistinu, nebo prodat s daní a žádat o vrácení. To je pro ně moc papírování. Takže jsem koupil s daní a jel. Na hranicích nikdo už teď není.
V podstatě jsem uvažoval stejně. Na dostavbu jsem si tehdy netroufal, ale měl jsem při koupi štěstí a mohl jsem si dostavbu hlídat a případně korigovat.
Fotky jsou zde:
Přes hranice jedeš jako bez lodě. Jsme už v EU. Zjišťoval jsem podmínky i předtím, ale teď je to jedno. Pokud koupíš s daní (v Pl 22%) tak už se o nic nemusíš starat a při přihlašování lodě se prokážeš smlouvou/fakturou.
Moje zkušenost, chtěl jsem ty 3% rozdílu ušetřit, je, že ti to nebudou chtít bez daně prodat. Museli by složit jistinu, nebo prodat s daní a žádat o vrácení. To je pro ně moc papírování. Takže jsem koupil s daní a jel. Na hranicích nikdo už teď není.
- bobes
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 998
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Praha
Navikom je jediná fi ze které nám přišla odpověď hned. Ceny mají dobré, ale opravdu jsem nenašel jediný příspěvek ( a to ani na polském fóru) , který by jejich loď pochválil. Co se týče ceny, velikosti a stojné výšky je opravdu VIKO 25 bez konkurence. S kvalitou to už asi bude horší. Pokud jsme chtěli loď menší VIKO 22 ( tedy na bázi Sasanky 66O) většinou nám psali, že ji již nevyrábějí. Ceník mají na stránkách. Platí těch 14.900 €.
Další kadidát Phobos 24 ( ten se mi líbí nejvíc) ale Dalpol-jacht se neozval ani na jeden mail. Dodací lhůta by mi nevadila, loď by mi stačila na příští sezónu. Cenu jsem také našel 55,000,-pzl.
Mazurek 700 - našel jsem pouze inzeráty na starší lodě.
Sulkowski má asi nejlepší reference ohledně kvality, ale nemám mailovou adresu, ani jsem nikde nenašel ceník. Pokud někdo může ( asi Libor nebo Ave) pomoci s fungujícím kontaktem na Dalpol.jacht nebo Sulkowski předem díky za informaci.
Co se týče starších lodí mám zkušenost takovou. Pokud odepíši na inzerát se slušnou cenou, většinou je v odpovědí, že již majitel koupil nový motor, plachty a pod. a cena je o dost vyšší. Nebo se ozve někdo z čech, že spolupracuje s prodávajícím a nabídne mi dovoz za 30.000,-Kč a podobně.
Další kadidát Phobos 24 ( ten se mi líbí nejvíc) ale Dalpol-jacht se neozval ani na jeden mail. Dodací lhůta by mi nevadila, loď by mi stačila na příští sezónu. Cenu jsem také našel 55,000,-pzl.
Mazurek 700 - našel jsem pouze inzeráty na starší lodě.
Sulkowski má asi nejlepší reference ohledně kvality, ale nemám mailovou adresu, ani jsem nikde nenašel ceník. Pokud někdo může ( asi Libor nebo Ave) pomoci s fungujícím kontaktem na Dalpol.jacht nebo Sulkowski předem díky za informaci.
Co se týče starších lodí mám zkušenost takovou. Pokud odepíši na inzerát se slušnou cenou, většinou je v odpovědí, že již majitel koupil nový motor, plachty a pod. a cena je o dost vyšší. Nebo se ozve někdo z čech, že spolupracuje s prodávajícím a nabídne mi dovoz za 30.000,-Kč a podobně.
Posilam kontakt na firmu Sulkowski (bartosz@sulkowski.pl ). Psala jsem jim take, ale nikdo se mi neozval. A u tech jinych firem je to stejne, takze planuji cestu do Polska
- bobes
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 998
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Praha
Dalpol dnes napsal a odkázal mne na jejich českého zástupce. Na mazury info mají cenu na Phobose 24 včetně výbavy 55.000,-Zl tj. 412.000,-Kč. http://mazury.info.pl/sprzedam/1stale/p ... index.html
S českým zástupcem jsem mluvil a ten říkal, že je to nesmysl. Cena ve standardu je 590.000,-Kč.
S Navikomem problém nebyl. Poslali mi popis včetně cen ( + ceny další výbavy na přání.)sice v angličtině, ale hned druhý den.
S českým zástupcem jsem mluvil a ten říkal, že je to nesmysl. Cena ve standardu je 590.000,-Kč.
S Navikomem problém nebyl. Poslali mi popis včetně cen ( + ceny další výbavy na přání.)sice v angličtině, ale hned druhý den.
Naposledy upravil(a) bobes dne stř čer 11, 2008 7:00 pm, celkem upraveno 1 x.
Trošku odbočím od tématu - Dostal jsem již dříve doporučení, že při cestě do nebo z Polska se dá zastavit v Opavě : www.mazury-yacht.opava.cz a můžete údajně po dohodě s majitelem kouknout na TES. Zdraví Kakamil
- bobes
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 998
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Praha
S panem Hranošem jsem mluvil na výstavě. TES 678 se nám líbí , ale cena 655.000,-Kč je bohužel nad naše možnosti.
Také trochu odbočím k Hunteru 25. Není sice z Polska, ale patří tak nějak do stejné kategorie transportovatelných lodí s ploutví. Běžná cena všude ve světě je 26-27.000,-USD což je cca 400,000,-Kč. Jen v evropě a v čechách jí nabízejí za lidových 24.000,- € což je kolem 600.000,-Kč.
Také trochu odbočím k Hunteru 25. Není sice z Polska, ale patří tak nějak do stejné kategorie transportovatelných lodí s ploutví. Běžná cena všude ve světě je 26-27.000,-USD což je cca 400,000,-Kč. Jen v evropě a v čechách jí nabízejí za lidových 24.000,- € což je kolem 600.000,-Kč.
- bobes
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 998
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Praha
Tak jsme se dostali zase o kousíček dál v tématu dovoz lodí z Polska. Jak už jsem psal v předchozích příspěvcích byla fi Navikom jedna z mála , která s námi od začátku bez problémů komunikovala. Jelikož zde na foru bylo i několik negativních ohlasů na její výrobky rozhodli jsme se si vše ověřit na vlastní oči. Zhruba koncem července jsme si s manažerkou fi domluvili návštěvu a prohlídku v loděnici Navikom v Poznani. Tato nakonec proběhla na začátku září , protože v té době byl dohotoven stejný typ lodi, kterou jsme chtěli tedy Viko 25 a dále byl volný termín na zhotovení další takové lodi.
Po příjezdu do sídla fi v Poznani, nás manažerka odvezla na prohlídku loděnice ( ona říkala nového biura). Je to nová hala v průmyslové zóně Poznaně cca 12 km od sídla fi. Tam se nás ujal vedoucí výroby a ukázal nám veškeré materiály ze kterých staví lodě ( včetně certifikátů) a vysvětlil nám postupy při výrobě. Jelikož zde právě probíhala laminace trupu i paluby menšího Vika 20 vše jsme viděli přímo v reálu.
Dále jsme si pozorně prohlédli nové Viko 25, které byl připraveno pro rakouského zákazníka. Nikde nebyl holý laminát ani laminát jako guma ( jak se zde psalo), gelkoat byl jak na spodku tak na vršku naprosto bez chyby, kování Harken, vinčny a okna Lewmar, lukna od Vetusu. Loď byla celkově velmi pěkně provedena.
To už jsme byli s manželkou rozhodnuti a jeli jsme zpět do Poznaně sepsat objednavku. Vzhledem k našim omezeným financím ( něco peněz z prodeje staré Alči a obytné dodávky) jsme se dohodli na základní vybavě respektive spíše o takovém ochuzeném standardu, s tím, že výbavu si uděláme podle svého a podle přísunu dalších financí v delším časovém horizontu. Zaplatili jsme zálohu , dostali kousek papírku s razítkem a ujištění, že loď bude hotová kolem poloviny listopadu.
Po příjezdu do sídla fi v Poznani, nás manažerka odvezla na prohlídku loděnice ( ona říkala nového biura). Je to nová hala v průmyslové zóně Poznaně cca 12 km od sídla fi. Tam se nás ujal vedoucí výroby a ukázal nám veškeré materiály ze kterých staví lodě ( včetně certifikátů) a vysvětlil nám postupy při výrobě. Jelikož zde právě probíhala laminace trupu i paluby menšího Vika 20 vše jsme viděli přímo v reálu.
Dále jsme si pozorně prohlédli nové Viko 25, které byl připraveno pro rakouského zákazníka. Nikde nebyl holý laminát ani laminát jako guma ( jak se zde psalo), gelkoat byl jak na spodku tak na vršku naprosto bez chyby, kování Harken, vinčny a okna Lewmar, lukna od Vetusu. Loď byla celkově velmi pěkně provedena.

To už jsme byli s manželkou rozhodnuti a jeli jsme zpět do Poznaně sepsat objednavku. Vzhledem k našim omezeným financím ( něco peněz z prodeje staré Alči a obytné dodávky) jsme se dohodli na základní vybavě respektive spíše o takovém ochuzeném standardu, s tím, že výbavu si uděláme podle svého a podle přísunu dalších financí v delším časovém horizontu. Zaplatili jsme zálohu , dostali kousek papírku s razítkem a ujištění, že loď bude hotová kolem poloviny listopadu.
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9271
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Tak to blahopřeji dalšímu členu naší neustále početnější skupině "trailersailer".
Nesmírně se těším na pokračování a taky sem dej parametry lodě. Asi nebude až tak známá na našich vodách.
Nezapoměň hodně fotit, vše. Ta na fotce vypadá dost dobře, škoda, že nemáš více pohledů a detailů.
Jak je to s váhou? Důležitý údaj pro výběr tažného auta.


Nesmírně se těším na pokračování a taky sem dej parametry lodě. Asi nebude až tak známá na našich vodách.
Nezapoměň hodně fotit, vše. Ta na fotce vypadá dost dobře, škoda, že nemáš více pohledů a detailů.
Jak je to s váhou? Důležitý údaj pro výběr tažného auta.
- geronimo
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2476
- Registrován: čtv říj 26, 2006 2:00 am
- Reputace: 200
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Koncem října jsme do klubu dovezli z Polska TES 678. Jelikož mám na Mazurech kamaráda, požádal jsem ho o posouzení vybrané lodi na internetu. Loď bohužel stavem neodpovídala ceně a tak Janek vyhledal několik dalších. Nakonec jsme vybrali (hlavně budoucí majitel) TES 678 BT r.v.2003 cena 39.000,-zl. Janek vše nafotil, hlavně různé šrámy a oděrky a postupně usmlouval cenu až na 30,000,-zl. Po příjezdu se ještě podařilo cenu stlačit na 25.000,-zl. Předem bylo dohodnuto, že platit se bude v eurech, takže v přepočtu loď vyšla na 159.000,-Kč. Má jen několik kosmetických poškození na trupu, odřený stůl a ošlapané schody .
http://www.pasat.estranky.cz/fotoalbum/lode/tes-678
http://www.pasat.estranky.cz/fotoalbum/lode/tes-678
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti