
Suzuki 2,5 HP
Moderátoři: Pepa, david, vilma
Jestli je řeč o těchto pravidlech:
modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1117
Pak ano, přečetl, a nic o tom, že bych se měl "povinně" představit, jsem tam nenašel. Pokud jsem nečetl dost důsledně, pak se omlouvám a svou chybu napravím.
modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1117
Pak ano, přečetl, a nic o tom, že bych se měl "povinně" představit, jsem tam nenašel. Pokud jsem nečetl dost důsledně, pak se omlouvám a svou chybu napravím.
-
- moderátor
- Příspěvky: 5842
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 225
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
Máš pravdu. Povinnost to není. jen taková slušnost. Dokonce je tu na to představeníse jedna rubrika:
modules.php?name=Forums - jmenuje se "Společenská rubrika"
modules.php?name=Forums - jmenuje se "Společenská rubrika"
- JPfish
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 154
- Registrován: pát čer 13, 2014 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Chvaletice
Rád bych poprosil kolegu co vlastní motor Suzuki 2,5 HP v provedení s dlouhou nohou L o info ohledně délky nohy ,jak je vyznačeno na obrázku.Bohužel motory jsou pouze na objednávku a potřebuji znát tento údaj z důvodu montáže závěsné desky na motor.Děkuji.


Naposledy upravil(a) JPfish dne sob dub 04, 2015 1:32 am, celkem upraveno 1 x.
Ahoj, vlastníme také tento motor a zatím se nemůžeme nějak sžít, je z roku 2006 a včera jsme ho přivezli ze servisu, kde byl na seřízení a výměně oleje a impeleru ze 4 listého za novější 6listý. Když jsme motor vyzkoušeli v sudu, tak je vidět, že chladí snad ještě méně než když tam byl starý impeler, myslíte že se to časem zlepší, nebo udělali v servisu nějakou chybu??
A ještě bych potřeboval poradit, motor drží volnoběh opravdu velmi zporadicky, když je ohřátý tak se jen tak pomalu převaluje a když vezmu za plyn a chci přidat, tak okamžitě chcípne, nevíte co s tím?? Když se nesnažím přidat tak chcípne až tak za půl minuty...jde nám z toho hlava kolem. Díky za rady.
A ještě bych potřeboval poradit, motor drží volnoběh opravdu velmi zporadicky, když je ohřátý tak se jen tak pomalu převaluje a když vezmu za plyn a chci přidat, tak okamžitě chcípne, nevíte co s tím?? Když se nesnažím přidat tak chcípne až tak za půl minuty...jde nám z toho hlava kolem. Díky za rady.
Hapas1 píše:Volnoběh se zdá být vyřešený, uvidíme jak na tom bude za studena..
Teď ještě to chlazení..
1) motor Ti po té opravě předvedli v chodu?
2) "volnoběh" - jak se vyřešil?
3) chlazení - časem se - sám od sebe - nezlepší. Pokud jste ho zkoušeli před opravou v sudu s vrtulí a bylo OK, a po "opravě"zkouška opět stejně, tak by byl problém buďto v impelleru, výtlačná trubka H2O, přpadně špatná kompletace.
- Ozzie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1970
- Registrován: stř pro 23, 2009 1:00 am
- Reputace: 34
- Bydliště: pri Malom Dunaji
Ahoj. Mám jeden dotaz ohľadne Suzuki 2,5.
Kamarát kúpil použitý motor Suzuki 2,5. Motor chytá perfektne, impeler je tam nový, ide veľmi pekne, LEN je na dotyk veľmi teplý. Celý blok je horúcí a výfuk v oblasti dvoch malých dier (výfuk nad vodou riadne prská vodu s výfukovými plynmi) je horúcí. Niečo hovoril aj o tom, že musel vymeniť plastové ložisko otáčania motoru, lebo bolo natavené. Je to normálné? Ten motor kde chladí vlastne, len na valci?
Kamarát kúpil použitý motor Suzuki 2,5. Motor chytá perfektne, impeler je tam nový, ide veľmi pekne, LEN je na dotyk veľmi teplý. Celý blok je horúcí a výfuk v oblasti dvoch malých dier (výfuk nad vodou riadne prská vodu s výfukovými plynmi) je horúcí. Niečo hovoril aj o tom, že musel vymeniť plastové ložisko otáčania motoru, lebo bolo natavené. Je to normálné? Ten motor kde chladí vlastne, len na valci?
- ferdas
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 628
- Registrován: pon črc 16, 2007 2:00 am
- Reputace: 36
- Bydliště: Znojmo
Možná zanesené kanálky kudy protéká chladící voda. Těleso motoru za provozu bývá jen teplé, ruku na něm určitě udržím. Jeden takový motor jsem čistil, byla to docela piplačka a někde jsem se ani nemohl dostat.
Akorát je divný kde se to tam vzalo. Soudě podle inzerce - v posledních letech vidím inzeráty na motory, které jely výhradně jen na sladké vodě
Akorát je divný kde se to tam vzalo. Soudě podle inzerce - v posledních letech vidím inzeráty na motory, které jely výhradně jen na sladké vodě

- bobes
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 998
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Praha
Nezkoušel někdo předělat tuhlu prskací DF 2,5 tedy r.v 2006-2009
https://www.youtube.com/watch?v=GTY7gJ2KFVA
na čůrací DF 2,5 r.v. 2009 a mladší?
https://www.youtube.com/watch?v=TbuWDw2Spi0
Určitě by to spravil vrtáček 4 - 5 mm , ale kam přesně tu díru udělat? Indikace dostatečného chlazení na starší-prskací verzi je dost špatná.
https://www.youtube.com/watch?v=GTY7gJ2KFVA
na čůrací DF 2,5 r.v. 2009 a mladší?
https://www.youtube.com/watch?v=TbuWDw2Spi0
Určitě by to spravil vrtáček 4 - 5 mm , ale kam přesně tu díru udělat? Indikace dostatečného chlazení na starší-prskací verzi je dost špatná.
- Corwin
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 291
- Registrován: úte kvě 31, 2011 2:00 am
- Reputace: 9
- Bydliště: Praha / Stará Boleslav
Re: Suzuki 2,5 HP
Dotaz:
Koupil jsem nový motor Suzuki 2,5 Hp. Teď jsem ho zkoušel (před vyplutím) v kbelíku a po ca 5-ti minutách volnoběhu na neutrál se objevila docela mastrnota - viz. fotky.
http://martinn2.rajce.idnes.cz/Lode/#20 ... 210305.jpg
http://martinn2.rajce.idnes.cz/Lode/#20 ... 210315.jpg
Jednalo se o druhý běh motoru - první byl u prodejce před ca 3-mi měsíci. Od té doby motor stál (skutečně svisle), mimo transportu, kdy ležel dle doporučení výrobce na straně rukojeti.
Je to normální? (třeba přebytečné mazivo/vazelína) a nebo je to k řešení???
Měl jsem za to, že 4T motory jsou dost ekologické....
Díky
C.
Koupil jsem nový motor Suzuki 2,5 Hp. Teď jsem ho zkoušel (před vyplutím) v kbelíku a po ca 5-ti minutách volnoběhu na neutrál se objevila docela mastrnota - viz. fotky.
http://martinn2.rajce.idnes.cz/Lode/#20 ... 210305.jpg
http://martinn2.rajce.idnes.cz/Lode/#20 ... 210315.jpg
Jednalo se o druhý běh motoru - první byl u prodejce před ca 3-mi měsíci. Od té doby motor stál (skutečně svisle), mimo transportu, kdy ležel dle doporučení výrobce na straně rukojeti.
Je to normální? (třeba přebytečné mazivo/vazelína) a nebo je to k řešení???
Měl jsem za to, že 4T motory jsou dost ekologické....
Díky
C.
- Viky_CZ
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2303
- Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
- Reputace: 43
- Bydliště: Tynec n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki 2,5 HP
Takhle vypada když ekologickej není.

- dodo
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 516
- Registrován: pon lis 06, 2006 1:00 am
- Reputace: 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki 2,5 HP
Ahoj,
chtěl bych se zeptat - mam taky tuhle Suzuki 2,5 HP.
Chyta dobre, studenej i teplej, na volnobeh bezi plynule. Kdyz ale zacnu pomalu pridavat plyn, tak nejdriv motor zacne mirne pridavat, ale pak se zacne jakoby pridusovat nebo hltit (nevim, ale proste je tam takovy propad) a pri dalsim pridavani teprve zacne zace zrychlovat a pak uz reaguje dobre.
Ale proste ten prehod z volnobehu do vyssich otacek neni dobrej. Bez zarazene rychlosti je to taky znat, ale min. Se zarazenou rychlosti to pri pridani plynu nekdy dokonce i chcipne, zejmena kdyz motor neni jeste dost teplej.
Nevite cim by to mohlo byt?
Ja se vam chova tento motor pri pomalem pridavani plynu z volnovehu?
Predem diky za rady
Dodo
chtěl bych se zeptat - mam taky tuhle Suzuki 2,5 HP.
Chyta dobre, studenej i teplej, na volnobeh bezi plynule. Kdyz ale zacnu pomalu pridavat plyn, tak nejdriv motor zacne mirne pridavat, ale pak se zacne jakoby pridusovat nebo hltit (nevim, ale proste je tam takovy propad) a pri dalsim pridavani teprve zacne zace zrychlovat a pak uz reaguje dobre.
Ale proste ten prehod z volnobehu do vyssich otacek neni dobrej. Bez zarazene rychlosti je to taky znat, ale min. Se zarazenou rychlosti to pri pridani plynu nekdy dokonce i chcipne, zejmena kdyz motor neni jeste dost teplej.
Nevite cim by to mohlo byt?
Ja se vam chova tento motor pri pomalem pridavani plynu z volnovehu?
Predem diky za rady
Dodo
-
- moderátor
- Příspěvky: 5842
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 225
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
Re: Suzuki 2,5 HP
popisováno zde již několikrát. neseřízená volnoběžná směs, nebo zasra ná elmulzní trubka
- dodo
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 516
- Registrován: pon lis 06, 2006 1:00 am
- Reputace: 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki 2,5 HP
OK, diky Davide, mrknu na to.
A jeste jsem se chtel zeptat - nekdo mi rikal, ze prej neni dobry s temito motory jezdit delsi dobu na volnobeh, ze prej jim to nedela dobre, ze to pry chce alespon mirne zvyseny otacky. Ja obcas na volnobej jezdil, napr. kdyz jsem se chtel jen tak courat podel pobrezi nebo po zatoce na Slapech/Orliku apod.
Co vy na to ?
Diky
Dodo
A jeste jsem se chtel zeptat - nekdo mi rikal, ze prej neni dobry s temito motory jezdit delsi dobu na volnobeh, ze prej jim to nedela dobre, ze to pry chce alespon mirne zvyseny otacky. Ja obcas na volnobej jezdil, napr. kdyz jsem se chtel jen tak courat podel pobrezi nebo po zatoce na Slapech/Orliku apod.
Co vy na to ?
Diky
Dodo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti