Corveette 650 na prodej

Zde se můžete představit a ukázat svou loď ...

Moderátoři: smike, vilma, Pepa

Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8196
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 47
Kontaktovat uživatele:

Corveette 650 na prodej

Příspěvekod Libor » ned pro 11, 2005 6:57 pm

Nebudu se příliš rozepisovat, protože vše již bylo uvedeno i na jiných místech. Jen stručně pro nově příchozí:
Obrázek
s/y AMI je kajutová plachetnice polského konstruktéra ANDRZEJE SKRZATA. Projekt byl uveden na trh 20.4.1997 pod názvem: Skrzat - 650 - Corveette a jediným oficiálním výrobcem trupu s licencí pana Skrzata je: STOCZNIA JACHTOVA J.A.P. Radom.

Trup lodě je laminátová skořepina. Skládá se ze dvou hlavních dílů, trupu a paluby, z vnější strany opatřené gelcoatem. Trup je vyztužen žebry z překližky, které zároveň tvoří součást vnitřního zařízení. Kokpit je v zadní části otevřený. Paluba je tvořena sendvičem cca 16mm (laminát, 5 vrstvá překližka 6mm, laminát).

Loď má sklopnou ploutev o váze 75kg a vnitřní balast 250kg. Přidal jsem dalších 20kg olova do podlahy. Ještě je možné přidat ploché olovo, cca takových 40kg, tolik ještě zbývá místa v jedné části podlahy. Jinak jako další balast používám vodu rozloženou v podpalubí co nejníže, celkem 80 - 120 litrů (dle podmínek plavby a délky pobytu).

Doporučený pomocný závěsný motor 4 - 12 HP.

Vnitřní uspořádání: přední V koje, salon s rozkládacím dvojlůžkem a zadní koje s dvojlůžkem, kabina WC a v salonu kuchyňský koutek. Celkem 6 kójí, avšak pro pohodlný pobyt doporučeno obsazovat pouze 4. Stojná výška v salonu cca 1,6m. Kokpit je dostatečně prostorný pro 6 lidí jak pro pobyt tak plavbu.
Obrázek

Instalace elektro, plynu a vody (dřez a WC) atd.

P a r a m e t r y

trup lodi - laminát (skládaný polyester)
celková délka lodi (LOA) 7,00 m
celková šířka lodi (BOA) 2,50 m
délka na hlavní vodorysce (LWL) 5,90 m
šířka na hlavní vodorysce (BWL) 1,70 m
výška trupu celková (Hmax) 1,36 m
výška boku ve středu délky (H) 1,30 m
maximální ponor plavidla (Tmax) 1,32 m
ponor prázdného plavidla (Tmin) 0,29 m
celková výška lodě nad vodoryskou 9,53 m
výtlak prázdného plavidla (V) 1,35 t
výtlak po vodorysku 1,65 t
hmotnost ploutve (G) 75 kg
vnitřní balast - olovo 250 kg + 20 kg přidáno, lze ještě přidat.

oplachtění
takeláž se 7/8 oplachtěním - plachty fy Narwal
délka stěžně 8,2 m
hlavní plachta 12,5 m2
kosatka 7,7 m2


dispozice
počet kójí 6
stojná výška 1,6 m
max. počet členů posádky 6
doporučený počet členů posádky 2-4

instalace
rozvod vody 2 čerpadla / nádrž 2 x 25 l (jedná nádrž po poruše čerpadla zrušena a nahrazena PET barely na vodu o kapacitě 80 litrů)
rozvod plynu - 2 hořáky / zásoba 2 + 2 kg
elektrorozvod 12V
vnitřní světlo, rádio, čerpadla
standardní olověná baterie 60 Amh Varta
alternativně někdy použit přenosný solární panel 50 W

strojní pohon
přívěsný dvoutaktní motor Yamaha 8 HP s High Thrust vrtulí a dobíjením

Byboot:
Plastimo 240cm s přívěsným dvoutaktním motorem MARINER 4 HP (druhý motor většinou nevezeme)
Obrázek
Naposledy upravil(a) Libor dne ned úno 13, 2011 5:00 pm, celkem upraveno 18 x.
Uživatelský avatar
LYS
nováček na fóru
nováček na fóru
Příspěvky: 3
Registrován: pon pro 12, 2005 7:34 am
Reputace: 0

Příspěvekod LYS » pon pro 12, 2005 7:40 am

je moooc hezká a dobra :lol:
Uživatelský avatar
bobes
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 982
Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Praha

Příspěvekod bobes » pon čer 11, 2007 7:58 pm

Taky se mi líbí Tvoje loďka. Má navíc to, co mi na té naší stávající chybí to jest cca 0,5 metru do délky, kabinka na WC a lépe zařízená kuchyňka. Pokud by Ti to nevadilo měl bych několik zvídavých dotazů.
1) než jsi se rozhodl právě pro tuto určitě jsi porovnával i ostatní velmi podobné lodě tj. Sasanky , Sportiny, Mazurky, Avar Costa atd. Zajímalo by mě hlavně velikost sanitární kabinky a její vybavení, vyška kokpitu nad zadním lůžkem resp. ta mezera ve které se spí, umístění kuchyňky, úložné prostory( i venkovní), velikost kokpitu, účelnost a provedení takeláže a plachet včetně sklápění stěžně.
2) dostupnost u jednotlivých výrobců koupit loď v takovém stadiu jako ty ( jestli jsem to dobře z fotek pochopil měl jsi holé skořepiny, + veškeré kování ,+ takeláž,+ nějaký základ sanitární buňky, interier jsi dělal celý sám, veškeré kování jsi usazoval nebo ne? Jak to bylo s ploutví?
3) jestli to není tajemství jaká byla cena a porovnání s ostatními jmenovanými výrobci , popř. kolik jsi ušetřil než kdybys koupil loď hotovou.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8196
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » pon čer 11, 2007 10:00 pm

Pochvala mě teší.. :D
ad 1)
Porovnával a porovnával a těžko, těžko vybíral. Nějakou dobu byla favorit Avar Costa (mám ještě někde nabídku z Avaru, ale cenově :( ). Jak jsem se dostal ke Corveettě jsem popsal v článku zde.
WC kabinka je stísněná :D , můj 110kg kamarád by asi měl problém, ale pro mě dostačující. No vlastně je to jedno, protože zatím pořád slouží jen jako sklad. Je v ní chemické WC Porta Portti 335 (myslím to nejmenší) a jinak plno věcí, hlavně mokré věci (plavky, ručníky, potřeby pro šnorchlování, boty do vody atd.).
Prostor pod kokpitem odhaduji na cca 40cm + 10cm matrace (můžu o víkendu změřit).
Kuchyňka je hned vedle kabiny WC, vice fotek v galerii
Obrázek
Úložné prostory venkovní: v přídi prostor pro kotvu, řezěz, lano a nějaké fendry. Na zádi na konci pod lavicí dvě víka do bakysty (prostor pod kokpitem až po záď lodě oddělený od dvojlůžka přepážkou).
Vnitřní prostory všude, kde se dá a je toho místa více než u výlisků - zde jen mahagonová překlížka. Všude pod kójemi, kolem dokola police a uprostřed ještě skřínky. U této velikosti lodě až neskutěčně hodně místa, pro 4 lidi na 4 týdny stačí :D .
Kokpit je až neuvěřitelně velký u lodě této velikosti. 6 lidí nemá problém.
Takeláž viz popis výše, pro tuto loď naprosto dostatečná. Zbývá mi koupit později ještě spinakr nebo nějakou genu. V základu byla jen hlavní a kosatka.

add2)
Jak jsem již psal ve zmíněném článku koupil jsem hotovou loď, ale v loděnici Sulkowski http://www.sulkowski.pl ti prodají skořepinu lodě:
    Corveette 600
    Corveette 600 sport
    Corveette 650
    Sasanka 660 Supernowa
    Joker 785
    Laguna 730

v jakémkoliv stupni rozestavěnosti (kdyby jsi kupoval, dej vědět jak jsi pochodil).
Ploutev asi byla už součástí skořepiny. Není k ní dobrý přístup a trochu se bojím, až to budu muset rozdělat pro výměnu vytahovacího lana :( .
Tehdy bych si na stavbu netroufl a dnes bych do toho nešel kvůli času. Já tehdy potřeboval co nejrychleji vyplout.

add3)
Tajemství to není, nic jsem neušetřil, protože jsem koupil hotovou loď.
Ale ušetřil jsem něco, protože to byl tak trochu prototyp. Byla to první loď této firmy v této kategorii "na klíč"a teprve testovali zájem na trhu. Něco už měli za sebou + nějaké generálky dřevěných lodí. S prací jsem byl spokojen. Výhodu jsem měl, že jsem podepsal smlouvu, když se začalo stavět. Mohl jsem tak dohlížet na stavbu a dělat drobné odchylky od projektu, včetně výběru polstrování, nějaké výbavy atd.
Dnes jizde prodávají za "pouhých"
19.910 EUR wersja standartowa ,
ve standardu holá loď bez výbavy byla tehdy s významnou slevou za první produkční kus.
Naposledy upravil(a) Libor dne stř úno 18, 2015 11:54 am, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
bobes
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 982
Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Praha

Příspěvekod bobes » úte čer 12, 2007 7:39 am

Dík za odpověď. Tak to je jasné. Ta "zavádějící" cena by byla rozhodující i v mém případě. Prakticky se asi ostatní jmenované lodě budou stejně lišit pouze v detailech a pokud je dáš vedle sebe bez označení i odborník je těžko rozpozná. Užitná hodnota , jízdní vlastnosti stejné nebo velmi podobné. Skořepiny možná budou i ze stejné formy. Články jsem asi nečetl ( ale přečtu je) a z těch fotek to vypadalo, že vnitřek děláš doma ve stodole, nátěr na zahradě , staví s Tebou celá rodina atd.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8196
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » úte čer 12, 2007 8:56 am

Stodola nebyla moje :D
Jinak nátěry dělala se mnou celá rodina na zahradě. To není náročné a dá se dost ušetřit proti ceníkové ceně a hlavně víš co tam je a jak je to nanesené. Osmóza je prevít.
Pokud seženeš materiál za dobrý peníz, není co řešit.
Dodnes jsem obnovoval pouze 2x antifouling, jinak Gelschield 200 drží bez problémů.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8196
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » čtv dub 21, 2011 6:39 pm

Dnes mi kamarád poslal několik fotek své Corveetty. Má ji poněkud více "vytuněnou", přidávám alespoň jeden náhled
Obrázek

Řekněte, nemá ladné tvary?

Údajně české vody brázdí již celé 4 Corveetty... :good:

Ani se všichni neznáme. Přiznejte, tak kdo další pluje na Corveettě?
Naposledy upravil(a) Libor dne pát dub 22, 2011 7:18 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
geronimo
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1577
Registrován: čtv říj 26, 2006 2:00 am
Reputace: 31
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod geronimo » čtv dub 21, 2011 6:59 pm

Jedna je i na Hracholuskách :good:

Obrázek
Uživatelský avatar
kkruska
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 132
Registrován: čtv kvě 11, 2006 1:14 pm
Reputace: 0
Bydliště: Brandýs nad Labem - Avar Vento 26 "Cetus"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kkruska » čtv dub 21, 2011 9:52 pm

Zajimavé, jak kdo si šperkuje svou "krasavici" :good: jsou tam občas i nějaké nápady, rád okukuju ;)
Uživatelský avatar
Ave
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 208
Registrován: pát dub 04, 2008 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod Ave » pát dub 22, 2011 7:14 am

No nedá mi nenapsat, jsem ta čtvrtá, která vlastní Corvettu :) My společne s tou tunningovou :) jsme na Orliku.
Beda
radioamatér
radioamatér
Příspěvky: 2127
Registrován: pon pro 01, 2008 1:00 am
Reputace: 5
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Beda » pon čer 27, 2011 9:06 am

kdyz uz s/y AMI tak k ni ma Libor i radioamaterskou znacku OK4AMI a tak snad casem vysperkuje lod i nejakou antenou a vysilackou a ozve se.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8196
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » stř úno 18, 2015 3:36 pm

Náhoda tomu chtěla, že tato skvělá plachetnice je nyní na prodej. (reportáž později)
Interiér v mahagonu, žádný plast. Stavěno na zakázku. Nutno vidět.
Stav zánovní lodě. Pouze kosmetické vady, oděrky. A antifouling je už taky opotřebován.
Připravená k vyplutí.
Vhodná na přehrady, jezera i příbřežní mořskou plavbu. Plula na Jadranu i Baltu.
Přepravitelná za osobním autem.

Inzerát modules.php?name=NukeC30&op=ViewDetail&id_ads=2658

Stavba
modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=35

Hotová loď v den přejímky
modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=36

K lodi lze i koupit otypovaný přívěs 2T (1,6T) a motor 8 HP (registrovaný na SPS). Nebo prodám samostatně loď a přívěs.

Na lodi proti standardu přidáno:
- čelen
- Rollfok
- Lazy Jack + Lazy bag (hl. plachta celospírová)
- siť kolem relingu
- poziční světla
- vestavěný podsvětlený komaps
- autorádio
- chemické WC (nové nepoužité)
- záchranné prostředky (kruh, vesty)
- nutná výbava k plavbě (kotva, lana, fendry)
- 2kg PB bomba s regulačním ventilem
- hasící přístroj
- držák na vlajku na zádi
- bimini (stříška) přes celý kokpit

Ostatní info na dotaz.

Prohlídka možná kdykoliv po předchozí dohodě.

Včerejší foto
Obrázek
Naposledy upravil(a) Libor dne čtv úno 19, 2015 9:34 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
tkruska
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 521
Registrován: ned kvě 28, 2006 11:00 am
Reputace: 15
Bydliště: Phobos 21 - Sole Mio

Příspěvekod tkruska » stř úno 18, 2015 9:29 pm

Nerikej ze chces vetsi? :D

Rika se, ze kazdy namornik zazije s lodi dva nejstastnejsi dny, kdyz koupi lod a pak kdyz ji proda.
Kazdopadne preji at se rychle proda do rukou pecliveho majitele.
Uživatelský avatar
Omen
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 912
Registrován: pon říj 15, 2012 2:00 am
Reputace: 50
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Omen » stř úno 18, 2015 10:02 pm

"Větší ....."

V Polsku tomu říkají syndrom 3 stop ;)
Je jen otázka času, kdy se projeví. U Předchozího majitele mé lodi se projevil po 12 letech :?
Uživatelský avatar
lynx
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2323
Registrován: pon říj 01, 2007 2:00 am
Reputace: 78
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lynx » čtv úno 19, 2015 9:15 am

Taky mě napadlo, že Libor chce/kupuje větší loď. Konec konců, na moře je lepší loď s pevným kýlem, i když se hůř transportuje.

Co je syndrom 3 stop? Dojem, že by mi chybí právě tři stopy délky, aby loď byla správně veliká?
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8196
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » čtv úno 19, 2015 9:15 am

No já radost rád :D . Tak jsem koupil další.

Větší..., ale ne 3 stopy. Rovnou 11/12 stop navrch.
Není to asi syndrom velikosti. Ale chtěli bychom podnikat delší plavby a hlavně trochu dále. Na to potřebujeme o něco bytelnější loď.

Corveetta je kategorie C/D ...podle výbavy a jak to kdo při stavbě přihlásil.. Zvládá vlny do 2m. Vítr 30 knt jsme taky ustáli. Ale už to není pohodlné.

Nastal čas se poohlédnout po něčem co má B.

Na prodej nespěchám, protože nám může dělat občas radost i nadále. Jen pro ni nemám momentálně pár let využití a je škoda aby chátrala na suchu.

Druhá loď je už vybraná a zaplacená.

Uvidíme. Třeba se bude někomu líbit. Každopádně bude vědět co kupuje.
Uživatelský avatar
Omen
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 912
Registrován: pon říj 15, 2012 2:00 am
Reputace: 50
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Omen » čtv úno 19, 2015 9:56 am

lynx píše: ... Co je syndrom 3 stop? Dojem, že mi chybí právě tři stopy délky, aby loď byla správně veliká?


Jo, jo, to je ono :D Ale Libora to postihlo mnohem mocněji, jak vidno :good:
Uživatelský avatar
Jarda885
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1116
Registrován: pon lis 26, 2012 1:00 am
Reputace: 46
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Jarda885 » čtv úno 19, 2015 10:15 am

Trochu :offtopic:

Syndrom 3 stop asi funguje i na čártru.
Začínali jsme na 33. Dnes už je nám 42 málo.
Stejná parta, stejná posádka.
Uživatelský avatar
lynx
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2323
Registrován: pon říj 01, 2007 2:00 am
Reputace: 78
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lynx » čtv úno 19, 2015 10:16 am

Tři stopy pro Libora, tři pro ženu a tři pro děti/psa/babičku... :D

Jardo, ale trochu jste od té doby přibrali, ne? :-)

Sorry Libore, já už Ti přestanu zasí... téma.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8196
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: s/y Ami

Příspěvekod Libor » pon pro 14, 2015 9:30 am

Tak se vrátíme k tématu prodeje.... ;)

Pro případné zájemce přidávám pár inspirativních fotek:

_IGP0298.JPG
_IGP0388.JPG

_IGP0512.JPG

_IGP0561.JPG

_IGP0704.JPG
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8196
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: s/y Ami

Příspěvekod Libor » ned led 03, 2016 4:29 pm

Inzertní modul zatím nefunguje, tak aktualizuji zde.
Mezi svátky tu byl jeden zájemce s rodinou omrknout Ami. Vzhledem k tomu, že sezóna začíná za několik měsíců, vyžádal si nějaký čas na rozmyšlenou.
Cenu a nabídku jsem po vzájemné dohodě upravil směrem dolů a dávám to i sem.

DSC04083.JPG

http://shop.jachting.info/index.php?mai ... ts_id=2437

Aktuální cena za loď ve výbavě dle popisu výše je 290.400,-Kč (solár co je na některé fotce vidět není součástí) + jsem přidal gumák co se vozil na lodi:

Obrázek
http://shop.jachting.info/index.php?mai ... ts_id=1905
Uživatelský avatar
gryf
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 234
Registrován: čtv led 27, 2011 1:00 am
Reputace: 4

Re: s/y Ami

Příspěvekod gryf » pon led 04, 2016 1:21 pm

Pokud budeš mít s prodejem prodlevu, měl bych zájem o ten gumák.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8196
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: s/y Ami

Příspěvekod Libor » pát úno 05, 2016 6:31 pm

Vydrž ještě. Zatím rozjednáno se zájemci.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8196
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: s/y Ami

Příspěvekod Libor » úte úno 09, 2016 6:09 pm

Sezona se blizi tak aktualizuji.
Uživatelský avatar
gryf
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 234
Registrován: čtv led 27, 2011 1:00 am
Reputace: 4

Re: Corveette 650 na prodej

Příspěvekod gryf » úte úno 09, 2016 7:25 pm

Pořád mám zájem o ten gumák.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů