bobes píše:Tak co ta Honda, sedlo si to? Také vybírám 5tku a Honda má jako jediná ve standardu alespoň 3A dobíjení. Také co jsem prohlížel má tak nějak méně plastů než ostatní 5ky. , delší nohu 575 mm ( ostatní většinou 508) . Většinu dílů mají např. v Avaru skladem a za pár korun sadu na dálkové ovládání. Zde se nemusí kupovat všechno, ale např. jen sada na řazení + bowden a plyn jde řešit např. prodloužením píny jako u gumáků. U jiných motorů tohle sehnat je docela unikum a cena kolem 5.000,-Kč. Zdvihový objem má Honda 127 cm3 , což je střed . Suzuki má sice 134cm3, ale tam mi prodejce říkal, že mají dost reklamací. Na Tohatsu mají dálkové také levné, a motor je za lepší cenu než Honda, ale bez dobíjení a např. řazení mi tam přišlo takové vachrlaté, bez přesné polohy v neutrálu, vše z plastu.
Má někdo 5tku Hondu s dobrými zkušenostmi?
Teraz zasa budem potrebovať zopár rád na ktoré asi v mojom okolí nedostanem odpoveď,tak to skúsim tu
Kedže som si včera doviezol zatial len čln a s kúpou motoru budem musieť nejaký ten rok ešte počkať,tak si zatial budem musieť vystačiť s týmto motorom
A mám zopár otázok a budem vdačný za každú radu
Kedže na lodi mám od výroby volant tak by nebolo od veci to aj nejako využiť.No len neviem čo k tomu potrebujem .
Kde by som sa dopracoval k tej sade s dialkovým ovládaním??Tu sa píše nejaký Avar.Kde je ten obchod??
Aká batéria je vhodná na dobíjanie cez motor??Klasická kyselinová alebo gélová??
Aký ,tuším sa tomu hovorí- teleflex použiť na tento motor??
Ja sa tomu nevyznám a ked som kupoval aj tento motor,tak som sa opálil tak nejak neverím ani certifikovaným servisom