Chyby v mapách

Mapy námořní, řek a kanálů + odkazy ke stáhnutí. Ale také požadavky na hledané mapy. Třeba je někdo má.

Moderátoři: Pepa, windward, vilma

Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8583
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 83
Kontaktovat uživatele:

Chyby v mapách

Příspěvekod Libor » sob srp 11, 2007 6:35 pm

Jak jsem se právě dočetl na německém fóru, je chyba v mapě Male karte č.14. Tato chyba se vyskytuje i u některých elektronických map. C-map je prý OK a ukazuje toto místo správně.
Překlad:
Na východní straně ostrova Žut ve vjezdu do zátoky Luka Hilača na jihovýchodní straně ostrůvek, kde u něj 12.7.2007 bylo zpozorováno na ploše cca 30m2 několik kamenů cca 30 cm nad hladinou. Na námořních mapách Male Karte toto není označeno (udávaná hloubka 3m). Plotr čtenáře upozorňoval na skálu pod vodou. V noci tudy plout bez správné informace je nebzpečné. Tedy pozor.

Rád bych znal aktuální stav, pokud to tam někdo zná.
Naposledy upravil(a) Libor dne ned srp 12, 2007 11:48 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Baharis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 8247
Registrován: pon kvě 01, 2006 12:19 pm
Reputace: 156
Bydliště: Lužice u Hod.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Baharis » sob srp 11, 2007 7:39 pm

Nevím co viděli soudruzi z NDR, ale moc se mě to nezdá. Chorvati by tam určitě měli alespoň "Izolované nebezpečí".
V každém případě to ale v září prověřím a podám zprávu. Pokud někdo nebude rychlejší...
Uživatelský avatar
alffa
Site building team
Příspěvky: 3492
Registrován: úte led 16, 2007 1:00 am
Reputace: 2
Bydliště: LOĎ

Příspěvekod alffa » sob srp 11, 2007 10:03 pm

Baharis píše:V každém případě to ale v září prověřím a podám zprávu.


No to bude to GLOBÁLNÍ OTEPLOVÁNÍ.. :lol:
Nejdřív to vypadalo že se Chorvatsko potopí, teď to zase vypadá že Jadran vysychá. :?
Ba ne, oó-neé sranda. Jestli se tam budeš někde motat, tak to případně zaměř.

:offtopic: koukám na ten tvůj nový avatar, ........ to ty sám ????? :thmbup:
Ahoj, alffa
Uživatelský avatar
Baharis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 8247
Registrován: pon kvě 01, 2006 12:19 pm
Reputace: 156
Bydliště: Lužice u Hod.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Baharis » sob srp 11, 2007 10:22 pm

:thankyou:
Jak jsem teď upravoval fotky ve Photoshopu, tak jsem si trochu odlehčil....
Uživatelský avatar
FD68
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 33
Registrován: pát zář 28, 2007 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod FD68 » čtv úno 21, 2008 10:07 pm

Baharis píše:Nevím co viděli soudruzi z NDR, ale moc se mě to nezdá. Chorvati by tam určitě měli alespoň "Izolované nebezpečí".
V každém případě to ale v září prověřím a podám zprávu. Pokud někdo nebude rychlejší...



jo to teda určitě, jsem to šoupnul mezi ostrůvky, na mapě 5 ale na druhé potom 0,5, to byl ale sešup, kýl 2 m hluboko :rtfm: :rtfm:
Uživatelský avatar
deko1
nováček na fóru
nováček na fóru
Příspěvky: 12
Registrován: úte črc 21, 2009 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod deko1 » stř črc 22, 2009 10:14 pm

pri mojej poslednej plavbe som objavil chybu v 808. na mapke plavebneho kanala v Osore (medzi ostrovom Cres a niektorym z Losinjov) je zla mierka. podla mnej ma kanal skoro 800 metrov a v skutocnosti je to ani nie 30...

skoro som kvoli tej chybe obchadzal cely Cres, lebo fukal dost silny NW vietor a bal som sa, aby ma nenarazil na stenu kanala... chvalabohu ma napadlo pozriet do Male karte a tam to bolo spravne.
Uživatelský avatar
Baharis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 8247
Registrován: pon kvě 01, 2006 12:19 pm
Reputace: 156
Bydliště: Lužice u Hod.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Baharis » stř črc 22, 2009 10:37 pm

Nemám u sebe Osmičky, ale je nutné říci že tyto neslouží jako mapa. To je průvodce!
Já tu oblast neznám, ale dle MapSource má tamní kanál 12m.
Uživatelský avatar
Bilardos
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 792
Registrován: pon zář 18, 2006 10:54 am
Reputace: 3
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvekod Bilardos » stř črc 22, 2009 10:43 pm

Já mám v 808 z března 2008 uvedeno 12m :?
Uživatelský avatar
deko1
nováček na fóru
nováček na fóru
Příspěvky: 12
Registrován: úte črc 21, 2009 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod deko1 » stř črc 22, 2009 11:00 pm

nikdy som nepovedal ze to ma niekto pouzivat ako nahradu mapy. situacia bola taka, ze cestu z Pagu som si naplanoval este v marine a potom som v 808 pozeral nejake zalivy "pre strycka prihodu". pri tej prilezitosti som sa pozrel aj na ten kanal (v 808 je popis kedy sa otvara most a ktore lode maju prednost - to v Male karte nie je).

808 mam s vydanim v aprili 2006
Uživatelský avatar
designer
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1581
Registrován: sob říj 27, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod designer » stř črc 22, 2009 11:07 pm

808 jsou fajn, ale jak poznamenal baharis - je to jen průvodce. V květnu jsem investoval do chorvatského pilota - Peljar. A musím říct, že to je dobrá investice. Opravdu doporučuji, pokud nejezdíte do Hr. jen na týden v roce.
Uživatelský avatar
Baharis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 8247
Registrován: pon kvě 01, 2006 12:19 pm
Reputace: 156
Bydliště: Lužice u Hod.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Baharis » čtv črc 23, 2009 1:12 am

Ty Deko, něco mě říká že 808 vyšly někdy 2007-08. Opravdu to máš osmičky z r.2006? :?

Jinak to co píšeš je samozřejmě pravda. Jsou tam informace, které v mapě nejsou. Ale myslel jsem to tak, že by se v nich neměla třeba odečítat vzdálenost. To že jsi byl překvapen šíří průlivu značí, že jsi se na ten průliv v mapě nepodíval.
Ale já tě nechci soudit. Nemám proč. Jistě znáš: "Kdož bez viny, hoď první kamenem". Já to nebudu.
Pěkně jsi popsal svou zkušenost, to je v pořádku. Jistě to někomu poslouží. Ale spíše než do "Chyb v mapách" by to možná sedělo SEM .
:lol:
Uživatelský avatar
FerenCS
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 625
Registrován: pát srp 10, 2007 2:00 am
Reputace: 2
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod FerenCS » čtv črc 23, 2009 8:10 am

Ja mam 808 tiez z roku 2006.
Uživatelský avatar
Baharis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 8247
Registrován: pon kvě 01, 2006 12:19 pm
Reputace: 156
Bydliště: Lužice u Hod.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Baharis » čtv črc 23, 2009 8:18 am

Tak jo. Asi ten čas letí rychleji než jsem si myslel :x
Uživatelský avatar
FerenCS
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 625
Registrován: pát srp 10, 2007 2:00 am
Reputace: 2
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Osorský kanál

Příspěvekod FerenCS » pát črc 24, 2009 11:00 am

Ako čítam, tak čítam ale v 808 (duben 2006) je napísané ,,Kanál je 12m široký a nejméně 2,5m hluboký." Podľa mierky na zväčšenom obrázku vľavo hore má dĺžku cca 120m. To zodpovedá tomu ako si to pamätam keď som sa ním plavil a kotvil na móle. 808 pokladám za dôveryhodný zdroj aj keď nie prvoradý.
Nerozumiem z kade je odvodených tých 800metrov? :hmm: Kde urobili soudruzi z NDR chybu? :?

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti