Přebírání a předávání lodí

Varování před údajně špatnými firmami, špatné zkušenosti atd.

Moderátoři: vilma, Pepa, david

Uživatelský avatar
jajarin
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 430
Registrován: pon srp 15, 2011 2:00 am
Reputace: 25
Bydliště: Nymburk

Přebírání a předávání lodí

Příspěvekod jajarin » pon črc 29, 2013 10:27 am

Ahoj,
po několika špatnejch zkušenostech, při přebírání a předávání lodí u chartrovej společností, kdy závady zjištěné přbírajícím technikem při vrácení lodě a následném stržení peněz z kauce, nebyli pro další posádku odstaněny a ta, když si jich nevšimla,
zaplatila znovu tu samou závadu. Možná by stálo za to napsat zde, ta a ta loď při předávání měla ty a ty závady. Popřípadě, někam ,třeba do map lodi, napsat závady pro příští posádku.
Mě se naposledy stalo, že byl natrženej spodní lem, (tutově to bylo) přebírající to očividně hledal,kdy tam bylo několik starých trhlin přelepeno a jedna asi 1,5cm nechána(přehnutá látka a trhlé jen to přehnutí). Zaplaceno 30Eur. Druhé posádce jsem to řekl a předávající říkal (to nic to není nyšto vsjo OK) Mají některé věci připravené a vydělávají.
Uživatelský avatar
Bilardos
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 792
Registrován: pon zář 18, 2006 10:54 am
Reputace: 4
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvekod Bilardos » pon črc 29, 2013 11:53 am

Všechno co si všimnu si při check in-u fotím.
Nevím, zda jsem měl štěstí na společnosti, ale nikdy se mě nesnažili obrat za něco, co jsem nezpůsobil.
Můžeš to trochu upřesnit, u jaké společnosti se ti to přihodilo?
Uživatelský avatar
jajarin
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 430
Registrován: pon srp 15, 2011 2:00 am
Reputace: 25
Bydliště: Nymburk

Příspěvekod jajarin » pon črc 29, 2013 1:23 pm

Eccos Zadar a hlavně Adriatic Charter jak v Sukošanu, když byl v Kaštele a teď v Segetu tady je to snad nejhorší.
Uživatelský avatar
FerenCS
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 637
Registrován: pát srp 10, 2007 2:00 am
Reputace: 2
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod FerenCS » pon črc 29, 2013 1:54 pm

Bilardos píše:Všechno co si všimnu si při check in-u fotím.

Presne tak, Bilardos je pedant a opláca sa to robiť tak ako píše. Ja tiež fotím čo nájdem. Na FR JI ma ale prekvapil tým, že navrhol preberanie a odovzdávanie lodi natáčať na video :thmbup: Super nápad, len ma to tak zaskočilo, že sme na to pozabudli... :D ale nebolo treba, pri odovzdávaní sa iba spýtali, či bol problém a v čom. Adriatic Sailing nič neriešil! :) :thmbup:
Uživatelský avatar
Bilardos
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 792
Registrován: pon zář 18, 2006 10:54 am
Reputace: 4
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvekod Bilardos » pon črc 29, 2013 4:11 pm

jajarin píše:Eccos Zadar a hlavně Adriatic Charter jak v Sukošanu, když byl v Kaštele a teď v Segetu tady je to snad nejhorší.

AC již delší dobu v Kaštele není. Já jsem od nich měl lodě už mnohokrát a nebyl nikdy problém.
Napsal bych ti to asi tak, že je fajn nepodlehnout nátlaku posádky, aby se hned naházeli věci na lod a brzo se vyrazilo. Vše si požádně sám projít (téměř vždy čekáš na ofic check in), pak už jen doladit detaily.
No ne všude je to jako na Ji Regatce, kde technik kompletně s námi prošel celou lod. Taky je fajn, pokud na to je více lidí. Jednak více lidí víc vidí a taky když něco vysvětluje a ty nevíš, druhý si to může zapamatovat.
Taky je výhodné si kauci pojistit, což je u AC taky bez problémovka. Pak je jim to také jedno a tobě téměř taky (až na vratnou část kauce).
Sry za O.T., ale taky jsem viděl, že když měl někdo problémy s manévry v maríně, tak ten check aout byl důslednější, že si asi řekli, že mu to moc nejde, kdo ví, co s tím mohl podělat.
Uživatelský avatar
jajarin
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 430
Registrován: pon srp 15, 2011 2:00 am
Reputace: 25
Bydliště: Nymburk

Příspěvekod jajarin » pon črc 29, 2013 10:11 pm

Ahoj
taky při přebírání procházím položku po položce, posádka je na břehu a čeká, ale jsou závady, které nejsou vidět , patří ke stáří lodě, (lehce popraskaný dekl na kotvě, nedržící kryt na ruční pumpě, okna časem matová lehce malé trhlinky a jiné drobné závady které závadami ani nejsou.(jezdím od roku2008 11x od Adriatiku tak vím o čem mluvím ,jsem začátečník to je pravda 5330Nm jen vChorvatsku),Chtěl jsem jen, kdyby se tu napsalo, měli jsme tu a tu loď, bylo tam to a to. Toď vše.
Díky Mirek
Uživatelský avatar
Bilardos
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 792
Registrován: pon zář 18, 2006 10:54 am
Reputace: 4
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvekod Bilardos » pon črc 29, 2013 11:22 pm

Pak mě napadá jediný rozdíl. Já pojišťuji kauci a ty nejspíše ne. Kdo ví, co si na tu pojistku pak napíšou...
Uživatelský avatar
jajarin
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 430
Registrován: pon srp 15, 2011 2:00 am
Reputace: 25
Bydliště: Nymburk

Příspěvekod jajarin » úte črc 30, 2013 9:35 am

Ahoj, kauci pojistuji taky, v kvetnu marina Seget lod Bavaria 44 Panter velka hadka kvuli krytu na kotvu byl popraskanej, alene proslapnutim, ale starim laminatu, ustali jsme to, chybelo tam 37l nafty nezaplatili ani pri predlozeni uctu. Cervenec Seget lod Bavaria 32 Antares, to je ta zminovana plachta a vypadavajici kryt rucni pumpy.
Uživatelský avatar
Bilardos
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 792
Registrován: pon zář 18, 2006 10:54 am
Reputace: 4
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvekod Bilardos » úte črc 30, 2013 10:06 am

Já s AC zatím neměl problém a považoval jsem ji za tu serióznější. Vím, že mi někdo říkal, že jsou rozdíly v rámci poboček. Je tam jiný team lidí vč. techniků.
V Trogiru jsem zatím od nich nic nebral. Každopádně si dám větší pozor a díky za upozornění.
Kde jsou ty časy, kdy k pojistce nebyla vratná část. To jsem se vrátil do maríny, technikovi jsem řekl že mám pojistku a byl hotový check out.
Teď abychom se báli body, kdy nám začnou počítat příbory, talíře...
3 týdny z5 po mě chtěli v Adriatic Challenge 150+(500 EUR vratných) to už je masakr.
To tankování je věčný problém. Měřáky všude ukazují plnou nádrž, i když není. Lístek můžou kontrolovat, ale kolik natankuješ je taky na tobě (téměř vždy).
Někdy to ani není o vyčuranosti lidí, ale taky obavy z fronty na benzince. Si natankuje ráno a celý den si ještě jezdí na motor apod.
K myšlence zveřejňování škod, to si myslím, že je nereálné :-(
Uživatelský avatar
jajarin
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 430
Registrován: pon srp 15, 2011 2:00 am
Reputace: 25
Bydliště: Nymburk

Příspěvekod jajarin » úte črc 30, 2013 10:49 pm

Ahoj
ta nafta byla dotankovaná hned po vyplutí, benzinka je asi 1Nm . Na úctu byl datum a čas.
Jo a ještě něco, kamaradi byli loni v září taky v Segetu, přebrali loď, nedotankovali a dojeli k Visu a měli prázdno. Měřák ukazoval plnou tak vyndali postele a pod plovákem byl klacek, takže to ukazovalo stále plná. Byli to bratři poláci. Takže taky bacha.
Uživatelský avatar
Hauz
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 125
Registrován: sob srp 27, 2011 2:00 am
Reputace: 9
Bydliště: Bílovec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Hauz » úte črc 30, 2013 11:28 pm

Myslím si, že největší problém s tímto je fakt asi v Chorvatsku, i když loni v Salernu, když jsme přebírali kaťas a upozornil jsem technika, že ukazatel paliva je v jedné nádrži pod polovinou, tak mi řekl, že ten ukazatel asi nefunguje a nádrže jsme určitě obě plné, pak jsme druhý den najednou škytli a jeli na jeden motor. Dobrali jsme vše na Salině a talijáni byli natolik seriózní a vše doplatili. Už to tu někdo psal, že pokud to jde, tak po vyplutí je dobré zajet za roh k benzince a zkusit dobrat.
Měl jsem taky opakovaně nepříjemné zkušenosti, že chorvatští technici při přebírání lodě chtěli uhrát kde co, ale nechejme tu českou náturu... tak jo, já to tedy zaplatím :o ... a dohádejme se o co jde!!! :gun: A plně souhlasím! při přebírce fotit a fotit!! :good:
Uživatelský avatar
jajarin
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 430
Registrován: pon srp 15, 2011 2:00 am
Reputace: 25
Bydliště: Nymburk

Příspěvekod jajarin » stř črc 31, 2013 10:02 am

Jo jo musí se foti. Stím tankováním, vyjelijsme hned benzince Chybělo 37,5l nafty, takjsmese vrátili a ukázali účet jak technikovi tak v kanceláři, řekli že to není možné, ať tam dáme při vracení o to méně. Máme od 10.8 ze Segetu Bavarku 44 jménem Opal neměl ji někdo? Co by stálo za zmínku na co si dát pozor. Díky
Uživatelský avatar
jajarin
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 430
Registrován: pon srp 15, 2011 2:00 am
Reputace: 25
Bydliště: Nymburk

Příspěvekod jajarin » stř srp 21, 2013 9:36 am

Ahoj
Bavaria 44 Opal úspěšně vrácena bez ztráty květinky (socialistická soutěž :-) ). Při přebírání vše foceno a na točeno (pro jistotu) a vyplatilo se. První co bylo, roztřepanej kryt kotvy, posakaná špice od kotvy, ohnutý sloupek zábradlí, odchlípnutý nárazník zadního čela, natrhlý spray hood. Řekl jsem, že to bylo, on tvrdil, že ne. Přehrál jsem mu to na videu ukázal foto, zakroutil hlavou, že tohle ještě neviděl, podepsal a bylo. Technik jménem Ivan. Takže foti nahrávat a dávat bacha na každou maličkost.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host