Ceny v chorv. i jiných marinach 2006
Moderátoři: Pepa, smike, vilma
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
Ceny v chorv. i jiných marinach 2006
Vydeli ste tie nové ceny? Tý sú snaď na drogách, alebo sa načisto zbláznili. Sukošan, loď od 0 do 10m stojí 3.120 Eur. Cna za 9m pod 2000 eur len vynímočne. To sa oplatí kotviť v Turecku a lietať tam lietadlom.
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
Re: Ceny v marinach 2006
Bol som na výstave Cestovny ruch. Chorvatske turistické zastúpenie tam rozdáva rôzne propagačné materialy a aj cenník marín. Drastické zvý?enie sa týka ročného stánia, denné stánie več?inou zvy?ovali o max. 10%. Tak?e východisko je len jedno, a to kúpi? , alebo stava? trailer-sailer. Ak tam chce? ís? viac krát za sezónu a loď nechce? ?aha? stále za sebou, tak sa dá necha? v suchej maríne, čo je podstatne lacnej?ie, ale aktuálne ceny neviem. Teda v maríne čo má stánie len na brehu.
Celé to ich počínanie, teda zdra?enie marín v kombinácii z likvidáciou súkromného prenajatia je jasný pokyn, practe sa preč, pre nás ste nezaujímavý, nás zaujíma len čarter. V súvislosti so zvý?ením DPH za čarter je to jasné. Tak nena?raný ?tát sa v Europe len tak nevidí. Cudzinci sú len na to aby im odovzdali svoje pra?ule. Čarter zdra?uje tak isto, lacné lode sa strácajú, lebo majitelom neprinesú dostatočný zisk, aby zaplatili za ne poplatky. Predpokladám, ?e na budúci rok zdra?ie čarter e?te viac. Teraz si netrúfli, predsa je len konkurencia. Ak to príli? prepísknu s cenami, je mo?né, ?e ludia prestanú investova? do lodí ako zdroja slu?ného zisku a počet lodí v HR bude stagnova?. A zvlá?? keď ich prijmú do EU a kupci lodí sa nebudú môc? vyhnú? plateniu DPH. Tak?e nečartrova? v HR prospeje veci.
Letenka Bratislava - Atény stojí cca 5000,-Sk, ale nemô?em nájs? nič lacné do Turecka.
Zaujímal by ma Vá? názor ohladom potvrdzovania zoznamu posádky. Ak do toho zoznamu napí?em napr. ficcusa, tak mô?e ís? s mojou loďou na more bez toho, aby som ja ako majitel lode bol na palube, čo myslíte?
Celé to ich počínanie, teda zdra?enie marín v kombinácii z likvidáciou súkromného prenajatia je jasný pokyn, practe sa preč, pre nás ste nezaujímavý, nás zaujíma len čarter. V súvislosti so zvý?ením DPH za čarter je to jasné. Tak nena?raný ?tát sa v Europe len tak nevidí. Cudzinci sú len na to aby im odovzdali svoje pra?ule. Čarter zdra?uje tak isto, lacné lode sa strácajú, lebo majitelom neprinesú dostatočný zisk, aby zaplatili za ne poplatky. Predpokladám, ?e na budúci rok zdra?ie čarter e?te viac. Teraz si netrúfli, predsa je len konkurencia. Ak to príli? prepísknu s cenami, je mo?né, ?e ludia prestanú investova? do lodí ako zdroja slu?ného zisku a počet lodí v HR bude stagnova?. A zvlá?? keď ich prijmú do EU a kupci lodí sa nebudú môc? vyhnú? plateniu DPH. Tak?e nečartrova? v HR prospeje veci.
Letenka Bratislava - Atény stojí cca 5000,-Sk, ale nemô?em nájs? nič lacné do Turecka.
Zaujímal by ma Vá? názor ohladom potvrdzovania zoznamu posádky. Ak do toho zoznamu napí?em napr. ficcusa, tak mô?e ís? s mojou loďou na more bez toho, aby som ja ako majitel lode bol na palube, čo myslíte?
- Standa*
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob lis 12, 2005 8:46 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Bilina
Tak jak tomu se seznamem rozumím já tak na lodi má? seznam 2x první je maximální počet za rok osob na palubě lodi ten se známkou vydají při placení roční prijavi.
Počet osob je odvozen od maximálního počtu osob z osvěčení lodě. Loď pro 10 osob 23 osob mo?no během roku se mů?e plavit na lodi. Ka?dého nového zapí?í do tohoto seznamu.
Druhý seznam je skutečný seznam osob v době plavby který se mění přepisuje upravuje, tak?e na prvním seznamu mohu mít napsanejch třeba 15 lidí kteří se se mnou plavily osoby které jsou na prvním seznamu se na skutečný seznam mohou nechat dopisovat bezplatně kdykoliv na ka?dém kapitanátě v HR.
Loni jsme toho nacestovaly s lodí dost byl jsem tam i z chlapama a nepsal jsem je do seznamu byl jsem línej čekat frontu na kapitanátu nikdo nás nikdy nekontroloval.
Kontrolu mohou provést pouze při plavbě při stání v zátoce nebo maríně a jiném kotvi?ti mů?e být loď ověnčená třeba 50 osobama je to jedno.
Ale zpátky k tématu podle mne nevím kde u? jsem to četl musí být při plavbě na lodi majitel nebo přímí příbuzný /?ena,dcera,syn/ a prokázat to jinak to pova?ují za čártr.
Mo?ná mne někdo oporaví mne by spí?e zajímalo jestly u? někoho kontrolovaly na moři a co
ahoj Standa
Počet osob je odvozen od maximálního počtu osob z osvěčení lodě. Loď pro 10 osob 23 osob mo?no během roku se mů?e plavit na lodi. Ka?dého nového zapí?í do tohoto seznamu.
Druhý seznam je skutečný seznam osob v době plavby který se mění přepisuje upravuje, tak?e na prvním seznamu mohu mít napsanejch třeba 15 lidí kteří se se mnou plavily osoby které jsou na prvním seznamu se na skutečný seznam mohou nechat dopisovat bezplatně kdykoliv na ka?dém kapitanátě v HR.
Loni jsme toho nacestovaly s lodí dost byl jsem tam i z chlapama a nepsal jsem je do seznamu byl jsem línej čekat frontu na kapitanátu nikdo nás nikdy nekontroloval.
Kontrolu mohou provést pouze při plavbě při stání v zátoce nebo maríně a jiném kotvi?ti mů?e být loď ověnčená třeba 50 osobama je to jedno.
Ale zpátky k tématu podle mne nevím kde u? jsem to četl musí být při plavbě na lodi majitel nebo přímí příbuzný /?ena,dcera,syn/ a prokázat to jinak to pova?ují za čártr.
Mo?ná mne někdo oporaví mne by spí?e zajímalo jestly u? někoho kontrolovaly na moři a co
ahoj Standa
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
Re: Ceny v marinach 2006
To, ?e musí? by? na lodi ako majitel platilo pred touto poslednou úpravou, aspoň sa to tak tradovalo. Ale ked som ten nový zákon pozeral, tak som to tam nikde nena?iel, ?e musím by? na lodi osobne prítomný, vy?aduje sa len aby kapitán mal osvedčenie podla vlajky lode, alebo chorvatske.
Môj sused za?il kontrolu pri potápaní pred 2 rokmi, policajtom nestačilo skontrolova? papiere na lodi, ale počkali na koniec ponoru, skontrolovali počet potápačov a e?te či sú to na preukazoch skutočne oni podla fotiek a pasov. Tak?e asi keď sa nudia, alebo ich doďube vrchnos?, tak sú aktívny.
Môj sused za?il kontrolu pri potápaní pred 2 rokmi, policajtom nestačilo skontrolova? papiere na lodi, ale počkali na koniec ponoru, skontrolovali počet potápačov a e?te či sú to na preukazoch skutočne oni podla fotiek a pasov. Tak?e asi keď sa nudia, alebo ich doďube vrchnos?, tak sú aktívny.
- ficcus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1708
- Registrován: stř pro 28, 2005 7:02 pm
- Reputace: 39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Kontrolu jsem za?il jednou (2002 - Mali Lo?inj?). V přístavu. Oprýmkovaný důstojník kapinanátu zkontroloval komplet doklady. Charter - v pohodě.
Na soukromé lodi musel být majitel nebo někdo z rodiny. Jak je to teď nevím. Ale ne?lo by to obejít třeba smlouvou mezi majitelem a "kamarádem" o údr?bě a přeplavbě? Nemám rád obechcávání, ale Chorvati si o to říkají:-(
Denisi, na ten Tvůj seznam mě rozhodně napi?. Rád jí protáhnu brka a odčiním to nějakou tou údr?bou:-) Ale ne letos:-(
Na soukromé lodi musel být majitel nebo někdo z rodiny. Jak je to teď nevím. Ale ne?lo by to obejít třeba smlouvou mezi majitelem a "kamarádem" o údr?bě a přeplavbě? Nemám rád obechcávání, ale Chorvati si o to říkají:-(
Denisi, na ten Tvůj seznam mě rozhodně napi?. Rád jí protáhnu brka a odčiním to nějakou tou údr?bou:-) Ale ne letos:-(
- Standa*
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob lis 12, 2005 8:46 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Bilina
Smlouvou o údr?bě to určitě nejde v podstatě na tvojí lodi v HR nesmí třeba bezplatně druhý nic dělat kromě jejich servisů.
Loni mne zlobilo napájení GPS ze sítě z lodě tak jsem v maríně rozhodil celou palubovou desku a natahoval jsem přívod od pojistek celou dobu chodila obsluha z maríny a čekaly kdo se mne bude v tom vrtat celé jsem to dodělal a vytřel jim zrak spousta lidí co tam kotví hlavně Němci z ka?dou maličkostí volají jejich servis tak zřejmě chtěly vydělat.
Mám kolegu co mne opravuje loď na co nestačím /laminace atd/ tak tam jezdí a říkal ?e je kolikrát u? vyhodily i z lodí při opravě.
Jinak zpět k věci majitel na palubě jeden čas to ?lo obejít ?e byly na SPS zapsány v lodním osvědčení třeba tři majitelé ka?dý s nějakým procentuelním podílem a ti si mezi sebou vystavily plnou moc pro u?ívání nevím jestly to je?tě jde jestly to SPS udělá.
Ov?em loď dostala jednu registrační známku a stejně se sčítal počet osob
Loni mne zlobilo napájení GPS ze sítě z lodě tak jsem v maríně rozhodil celou palubovou desku a natahoval jsem přívod od pojistek celou dobu chodila obsluha z maríny a čekaly kdo se mne bude v tom vrtat celé jsem to dodělal a vytřel jim zrak spousta lidí co tam kotví hlavně Němci z ka?dou maličkostí volají jejich servis tak zřejmě chtěly vydělat.
Mám kolegu co mne opravuje loď na co nestačím /laminace atd/ tak tam jezdí a říkal ?e je kolikrát u? vyhodily i z lodí při opravě.
Jinak zpět k věci majitel na palubě jeden čas to ?lo obejít ?e byly na SPS zapsány v lodním osvědčení třeba tři majitelé ka?dý s nějakým procentuelním podílem a ti si mezi sebou vystavily plnou moc pro u?ívání nevím jestly to je?tě jde jestly to SPS udělá.
Ov?em loď dostala jednu registrační známku a stejně se sčítal počet osob
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
Re: Ceny v marinach 2006
Z Bratislavskej lodiarskej firmy Imidjex na začiatku sezóny chodia do HR robi? údr?bu na lodiach u nich zakúpených a nehovorili, ?e majú nejaké problémy.
K tej ich poondenej vyhlá?ke, pí?u tam ?e velitel plavidla má za povinnos? obstara? nálepku a prihlasi? posádku a definujú tam kto je velitel plavidla. O majitelovi lode ani zmienka a velitel plavidla sa nerovná majitel plavidla. Pí?u o tom, čo musí spravi? velitel plavidla ak mení posádku počas plavby, ale ani slovo o tom čo ak sa zmení velitel. Ak tam platia základy práva, tak to čo nie je zákonom vyslovene zakázané, tak je potom dovolené. Ak to u nich tak nie je , tak to by nemohli ís? do EU. Po tom čo pomohli chyti? generála Anteho Gotovinu, to vyzerá, ?e do tej EU asi chcú ís?.
K tej ich poondenej vyhlá?ke, pí?u tam ?e velitel plavidla má za povinnos? obstara? nálepku a prihlasi? posádku a definujú tam kto je velitel plavidla. O majitelovi lode ani zmienka a velitel plavidla sa nerovná majitel plavidla. Pí?u o tom, čo musí spravi? velitel plavidla ak mení posádku počas plavby, ale ani slovo o tom čo ak sa zmení velitel. Ak tam platia základy práva, tak to čo nie je zákonom vyslovene zakázané, tak je potom dovolené. Ak to u nich tak nie je , tak to by nemohli ís? do EU. Po tom čo pomohli chyti? generála Anteho Gotovinu, to vyzerá, ?e do tej EU asi chcú ís?.
- Monty
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1125
- Registrován: pon lis 28, 2005 4:47 pm
- Reputace: 6
- Bydliště: EU
Na Murteru.Dva roky nazpátek Zdražila marína oproti a to tak,že minimum za ročné stání je něco přes 3500,-eček.To je za loď do 12 metrů.S menšíma se nepočítá. Majitel brodogradiliště,ve kterém stojím na suchu,oproti přes záliv si vzal příklad a taky nasolil paletu za tu svoji bordel-marínu...Nehledě na to,že mi tam čórli přes zimu kompas.Následně se začali Skopčáci zbavovat svojich lodiček a je teď super čas tam jet a koupit.Kamas tam koupil loni ocelovou devitímetrovku za pusinku.Ale tohle je stejně praxe v celém Chorvatsku.Více či méně.Nevím,jaké jsou zkušenosti ostatních,ale všude jinde v Evropě jsu schopnej stát za mnohem menší prachy.A to nemluvím třeba o Alžíru,Maroku nebo Tunisu.Tam se maríny stráží kalachama za 6OO,-éček.Dobré a levné stání je třeba i v Portugalsku.Kamas platil za rok 800,-éček za 11 metrovou plachetnici...Ale je to kousek od ruky.Jih Sardinie.13 metrová loď,100 euro na měsíc...A mohli i podstatně levněji,kdyby si zaplatili stání rovnou na rok.Takže tak nějak.Tady v místech,kde jsu teď já ( Jižní Francie,oblast Languedec-Roussillion) Je roční kotvení lodě do 11 metrů (můj případ) v ceně od 1400-1800,- éček.Ale sehnat flek je více méně nemožnost.Napsat žádost a čeká se i tři roky.Ale na suchu není problém přezimovat za 700 euro+jeřáb.Je škoda toho hezkého pobřeží a čisté vody v Hr.,ale co...Je čas je nechat bez mojich cca 5000,- euro,co tam ročně nechám(letos 7.500,-).A to tam stejně na mně hledí jako na otrapu a chudého příbuzného z východu.Seru na ně...Ale to už jsem se zase rozčilil,jenom si na ně vzpoměl...Raději končím. 

Re:
Monty píše:Na Murteru.Dva roky nazpátek Zdražila marína oproti a to tak,že minimum za ročné stání je něco přes 3500,-eček.To je za loď do 12 metrů.S menšíma se nepočítá. Majitel brodogradiliště,ve kterém stojím na suchu,oproti přes záliv si vzal příklad a taky nasolil paletu za tu svoji bordel-marínu...Nehledě na to,že mi tam čórli přes zimu kompas.Následně se začali Skopčáci zbavovat svojich lodiček a je teď super čas tam jet a koupit.Kamas tam koupil loni ocelovou devitímetrovku za pusinku.Ale tohle je stejně praxe v celém Chorvatsku.Více či méně.Nevím,jaké jsou zkušenosti ostatních,ale všude jinde v Evropě jsu schopnej stát za mnohem menší prachy.A to nemluvím třeba o Alžíru,Maroku nebo Tunisu.Tam se maríny stráží kalachama za 6OO,-éček.Dobré a levné stání je třeba i v Portugalsku.Kamas platil za rok 800,-éček za 11 metrovou plachetnici...Ale je to kousek od ruky.Jih Sardinie.13 metrová loď,100 euro na měsíc...A mohli i podstatně levněji,kdyby si zaplatili stání rovnou na rok.Takže tak nějak.Tady v místech,kde jsu teď já ( Jižní Francie,oblast Languedec-Roussillion) Je roční kotvení lodě do 11 metrů (můj případ) v ceně od 1400-1800,- éček.Ale sehnat flek je více méně nemožnost.Napsat žádost a čeká se i tři roky.Ale na suchu není problém přezimovat za 700 euro+jeřáb.Je škoda toho hezkého pobřeží a čisté vody v Hr.,ale co...Je čas je nechat bez mojich cca 5000,- euro,co tam ročně nechám(letos 7.500,-).A to tam stejně na mně hledí jako na otrapu a chudého příbuzného z východu.Seru na ně...Ale to už jsem se zase rozčilil,jenom si na ně vzpoměl...Raději končím.
Ahoj, nějaké aktuální ceny za zimní stání v Chorvatsku a Itálii? Popr. kontakty?
Re: Ceny v chorv. i jiných marinach 2006
Ahoj, v Zadaru je zimní stani na městském molu za 600 euro na zimu od října do dubna. Loď je přitom no vodě a samozřejmě trochu trpí.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti