Plavby na gumáku
Moderátoři: Pepa, david, vilma
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
Nemyslel som to tak že to nie je možné, ale vzhladom k tomu že nemá skúsenosti z Dunajom, tak bude preňho najlepšie a plno dostačujúce splaviť staré koryto tak ako som to napísal, alebo sa spustiť dole. Stačí keď pôjde v starom koryte proti prúdu po druhú prenášku a bude mať toho s 5 k motorom plné bríle. Keď tam budú traja s vecami na táborenie.
Ale zasa naopak budem očakávať od kzemana /a iných/ rady ohladom plavby po Vltave. Myslím že s Prahy niekam do Nemecka by to mohlo byť zaujímavé. Tento rok to asi nestihnem, ale na budúci rok by to mohlo byť aktuálne.
Ale zasa naopak budem očakávať od kzemana /a iných/ rady ohladom plavby po Vltave. Myslím že s Prahy niekam do Nemecka by to mohlo byť zaujímavé. Tento rok to asi nestihnem, ale na budúci rok by to mohlo byť aktuálne.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Praha
to Denis: Z Drážďan jezdí do Prahy Němci s ohromnými komerčními obytnými loděmi, které mají nahoře i golfové hřiště. V Praze stojí přes víkend a jezdí sem jako pojízdný hotel a tak se k nim můžeš na cestu zpátky připojit. Jenom bude problém se s nimi vejít do komory zdymadla, jsou strašně dlouhé. Cestou se můžeš živit teplými zbytky z kuchyně, nebo vůněmi, které se z nich vinou a mohu
ti říct, že jsou dost silné. Hlavně ta připálená cibule je dost intenzivní. Jinak Vltava je již dost čistá a dá se v ní bez rizika onemocnění
koupat. Údajně v ní žijí úhoři a kolem Mělníku občas i lososi. Také pohled na Mělník z vody je pěkný. Chce to dávat pozor u chemiček
v Neratovicích, Lovosicích a Ústí, když tam něco bouchne aby tě hasiči nenacucli stříkačkami. Proti Dunaji je Vltava potůček ale když pojedeš v Kijevě po Dněpru a zažiješ tam podzimní bouři s vlnami tak kolem 4-5 metrů a potkáš při tom soulodí čtyř nákladních
lodí každá vysoká 10- 12 metrů a dlouhá cca 50 metrů tak se ve výletní loďce dlouhé 30 metrů začneš modlit k bohu aby kapitán
přestal pít tu jejich Gorilku a šel ke kormidlu místo jeho 15 letého vnuka.Potom mi několik let připadal Dunaj přátelštější a Vltava jako
vesnická stružka. Po letech na to vzpomínám s úsměvem ale víc než dva
roky mě tam nikdo na loď nedostal.
ti říct, že jsou dost silné. Hlavně ta připálená cibule je dost intenzivní. Jinak Vltava je již dost čistá a dá se v ní bez rizika onemocnění
koupat. Údajně v ní žijí úhoři a kolem Mělníku občas i lososi. Také pohled na Mělník z vody je pěkný. Chce to dávat pozor u chemiček
v Neratovicích, Lovosicích a Ústí, když tam něco bouchne aby tě hasiči nenacucli stříkačkami. Proti Dunaji je Vltava potůček ale když pojedeš v Kijevě po Dněpru a zažiješ tam podzimní bouři s vlnami tak kolem 4-5 metrů a potkáš při tom soulodí čtyř nákladních
lodí každá vysoká 10- 12 metrů a dlouhá cca 50 metrů tak se ve výletní loďce dlouhé 30 metrů začneš modlit k bohu aby kapitán
přestal pít tu jejich Gorilku a šel ke kormidlu místo jeho 15 letého vnuka.Potom mi několik let připadal Dunaj přátelštější a Vltava jako
vesnická stružka. Po letech na to vzpomínám s úsměvem ale víc než dva
roky mě tam nikdo na loď nedostal.
Tie uhory som videl kusok za hranicou na nemeckej strane na vlastne oci, ale je to uz cca 15 rokov, nejaky nemecky cirkusant ich prave vytahoval na udici. Inak plavba v tejto oblasti moze byt scenericky velmi zujimava. My tam chodime uz asi 20 rokov lozit po skalach, vola sa to cesko-saske svajciarsko a hlavne prechod hranice je lemovany skalnymi vezami, ktore su v europe raritou. Rozhodne sa oplati zastavit a spravit maly okruzny vylet na niektoru z mnohych vyhliadok. Obcas mozno stretnut kompu, bol to vzdy pre nas zazitok za 30 DDR chechrtakov, co bola asi koruna, sa previezt za skrekotu cajok na druhu stranu.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Praha
to Denis: V tom Rusku a na Ukrajině toho k vidění moc není. Kolem je placatá rovina se zaplevelenými poli a při šířce řeky stejně není
vidět na břeh. Burlaci tam už netáhnou a děvušky na břehu také nepějí, spíš se předvádějí u nás na E55. Mají tam ale ohromné ryby.
Tábořit na břehu je většinou pro cizince životu nebezpečné.
Můžeš se na to podívat na: http://www.maps.google.com Moskva a Petrohrad s okolím je tam ve velkém rozlišení a v Petrohradu
najdeš i Zimní palác a Auroru. Teprve na místě fakticky pochopíš velikost všeho tam a to že uznávají většinou jen USA. Je to jako
když stojíš pod Cheopsovou pyramidou. Pro obyčejného člověka je tam ale život pořád dost tvrdý a život nemá pro nikoho cenu.
Takové starosti jako tyto naše s lodičkami by tam chtělo mít 90% lidí.
vidět na břeh. Burlaci tam už netáhnou a děvušky na břehu také nepějí, spíš se předvádějí u nás na E55. Mají tam ale ohromné ryby.
Tábořit na břehu je většinou pro cizince životu nebezpečné.
Můžeš se na to podívat na: http://www.maps.google.com Moskva a Petrohrad s okolím je tam ve velkém rozlišení a v Petrohradu
najdeš i Zimní palác a Auroru. Teprve na místě fakticky pochopíš velikost všeho tam a to že uznávají většinou jen USA. Je to jako
když stojíš pod Cheopsovou pyramidou. Pro obyčejného člověka je tam ale život pořád dost tvrdý a život nemá pro nikoho cenu.
Takové starosti jako tyto naše s lodičkami by tam chtělo mít 90% lidí.
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
Ako vojak Československej ľudovej armády som bol v ZSSR na vojenskom cvičení, neviem presne kde to bolo, ale bol to raketový polygon asi 80 km od železničnej stanice Ašuluk. Okolo bola piesočná púšť a vraj to bolo v Karakumskej púšti, alebo niekde blízko. Tam aj speť sme išli vlakom, cez Moskvu. Rovina bola obrovská, polia nekonečné a rieky neuveritelne široké. Samozrejme že je to krajina obrovská, ale ludia čo boli v Rusku, alebo na Ukrajine prednedávnom nehovoria že je tam životunebezpečné. Máte niekto čerstvé skúsenosti? Poznáte niekoho kto bol v Rusku na turistike?
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Praha
Já jsem časem zjistil, že nejlepší život v RU je v Moskvě v Českém nebo Slovenském domě. Mají tam Plzeň nebo Zlatého bažanta a
děžurný nepustí dovnitř nikoho bez českého nebo slovenského pasu.Náš člověk může pozvat rusa do restaurace nebo kavárny na
pivo nebo oběd, čehož si oni považují a zaplatí. Nejvíce si dávali pstruhy, které se vozili mražené od nás. V Moskvě se tomu říká
carská ryba ale St. Petěrsburgu mají lepší lososy slabosolené uzené v chladném kouři a to je něco špičkového. Ty norské z umělých
chovů co tu prodávají za drahé peníze se jim nemohou rovnat. Zrovna tak pravý kaviár velkozrnný růžový je něco extra. Hlavně na
severu umí špičkově upravit jakékoliv ryby na tisíc způsobů.A když jsem tady četl jak hoch na skládací plachetnici jezdil na slepo
po Ladožském jezeře, tak může mluvit o obrovském štěstí, že se v pořádku vrátil. Zažil jsem tam nevelkou bouřku na kajutové loďce
cca 10 metrů a říkali nám, že se po ní pohřešuje 6 lodí. V HR je člověk většinou na dohled země ale tam jsou jiné rozměry a vítr to
většinou žene na střed jezera a tam není vidět daleko žádná zem. Stojí za to to tam vidět. V dnešní době mě to připadá pro horší
dostupnost zajímavější než smradlavý a uřvaný Egypt.
Jinak bylo normální, že v noci V Moskvě na větších křižovatkách stáli obrněné transportéry s kulomety a každý si rozmyslel jim
nezastavit na kontrolu i motorky.
děžurný nepustí dovnitř nikoho bez českého nebo slovenského pasu.Náš člověk může pozvat rusa do restaurace nebo kavárny na
pivo nebo oběd, čehož si oni považují a zaplatí. Nejvíce si dávali pstruhy, které se vozili mražené od nás. V Moskvě se tomu říká
carská ryba ale St. Petěrsburgu mají lepší lososy slabosolené uzené v chladném kouři a to je něco špičkového. Ty norské z umělých
chovů co tu prodávají za drahé peníze se jim nemohou rovnat. Zrovna tak pravý kaviár velkozrnný růžový je něco extra. Hlavně na
severu umí špičkově upravit jakékoliv ryby na tisíc způsobů.A když jsem tady četl jak hoch na skládací plachetnici jezdil na slepo
po Ladožském jezeře, tak může mluvit o obrovském štěstí, že se v pořádku vrátil. Zažil jsem tam nevelkou bouřku na kajutové loďce
cca 10 metrů a říkali nám, že se po ní pohřešuje 6 lodí. V HR je člověk většinou na dohled země ale tam jsou jiné rozměry a vítr to
většinou žene na střed jezera a tam není vidět daleko žádná zem. Stojí za to to tam vidět. V dnešní době mě to připadá pro horší
dostupnost zajímavější než smradlavý a uřvaný Egypt.
Jinak bylo normální, že v noci V Moskvě na větších křižovatkách stáli obrněné transportéry s kulomety a každý si rozmyslel jim
nezastavit na kontrolu i motorky.
Dunaj
Dnesne slnko som uz nezvladol a tak som sa rozhodol zahajit sezonu, oprasit cln a znovu zacitit vonu vody.
Kym som sa pozbieral, trochu zacal zosilovat vietor, ktory aj tak nevestil sladke klzanie po hladine, ale chut bola silnejsia. S obavami som rozbalil cln, ci nevysypem mysaciu rodinku ale nastastie vsetko bolo ako ked som ho naposledy balil. Nalodil som sa na mojom miestecku, ktore sme si minuly rok pracne nasli a ako tak splna predstavu idealneho startu. Pomalicky sa presuvam Jaroveckym ramenom, vychutnavam si klud pracovneho dna, nikde ani nohy, len zopar zufalcov bicykluje proti silnemu vetru po hradzi. Minam hausboty, pribudli zase nejake nove kusky a stale nikde ani nohy. Pomaly vchadzam do Dunaja, uz zdialky vidim vlny od vetra na miestach, ktore uz nie su chranene stromami. Trochu som poprehanal motor, nezatazeny cln skace ako tenisak v potoku. Velkost vln ma celkom prekvapila, neviem si predstavit, co sa tu deje za burky. Ani nejdem na plnu rychlost, lebo motor vylietava z vln a narazy prichadzaju zo vsetkych stran 3-krat do sekundy. Na chvilu vyhadzujem rychlost a nechavam sa unasat prudom. Cln sa potichu kolise, sledujem vlny, ktorych hrebene sa miestami prevaluju, ako na brehu mora. Blizi sa madarska nakladna lod, tak kusok uhnem, ale ked sa priblizi blizsie, radsej uhybam este hodny kus. Tieto kolosy vo mne vzdy budili obrovsky respekt, sice clovek si rychlo zvykne, ale po parmesacnej pauze sledujem to monstrum s udivom. Lod kludne preklze po prude okolo, ani nevidiet v tych vlnach nejak dalsie vlny od lode. Spokojny zaradujem rychlost a pomaly sa doprdkam k domovskemu ramenu.. Este 5 minutova cesta medzi hausbotmi a pristavam kusok od auta. Susim cln, skusam tlak metodou postavenia na zadne, ale valce sa ani nepohli. Pomaly v klude balim veci a odchadzam ukoncit pracovne nasadenie dnesneho dna. Taky bezny, veterny den, ked zacala sezona.
Kym som sa pozbieral, trochu zacal zosilovat vietor, ktory aj tak nevestil sladke klzanie po hladine, ale chut bola silnejsia. S obavami som rozbalil cln, ci nevysypem mysaciu rodinku ale nastastie vsetko bolo ako ked som ho naposledy balil. Nalodil som sa na mojom miestecku, ktore sme si minuly rok pracne nasli a ako tak splna predstavu idealneho startu. Pomalicky sa presuvam Jaroveckym ramenom, vychutnavam si klud pracovneho dna, nikde ani nohy, len zopar zufalcov bicykluje proti silnemu vetru po hradzi. Minam hausboty, pribudli zase nejake nove kusky a stale nikde ani nohy. Pomaly vchadzam do Dunaja, uz zdialky vidim vlny od vetra na miestach, ktore uz nie su chranene stromami. Trochu som poprehanal motor, nezatazeny cln skace ako tenisak v potoku. Velkost vln ma celkom prekvapila, neviem si predstavit, co sa tu deje za burky. Ani nejdem na plnu rychlost, lebo motor vylietava z vln a narazy prichadzaju zo vsetkych stran 3-krat do sekundy. Na chvilu vyhadzujem rychlost a nechavam sa unasat prudom. Cln sa potichu kolise, sledujem vlny, ktorych hrebene sa miestami prevaluju, ako na brehu mora. Blizi sa madarska nakladna lod, tak kusok uhnem, ale ked sa priblizi blizsie, radsej uhybam este hodny kus. Tieto kolosy vo mne vzdy budili obrovsky respekt, sice clovek si rychlo zvykne, ale po parmesacnej pauze sledujem to monstrum s udivom. Lod kludne preklze po prude okolo, ani nevidiet v tych vlnach nejak dalsie vlny od lode. Spokojny zaradujem rychlost a pomaly sa doprdkam k domovskemu ramenu.. Este 5 minutova cesta medzi hausbotmi a pristavam kusok od auta. Susim cln, skusam tlak metodou postavenia na zadne, ale valce sa ani nepohli. Pomaly v klude balim veci a odchadzam ukoncit pracovne nasadenie dnesneho dna. Taky bezny, veterny den, ked zacala sezona.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Praha
15Hp je pěkný motor ale na 310, když na ní pojedeš sám moc silný. Viděl jsem v HR jak se s tím jeden mladík předváděl a při jízdě na plný plyn po ani ne velkých vlnách ho náhlý poryv větru obrátil. Měl smůlu byl moc daleko a neměl vestu. Motor už je dost těžký a
špice se hodně zvedá. Chtělo by to delší člun. Na 310 se 6Hp si při větru sám nedovolím jet na plný plyn. Je už cítit silně protivítr jak
zvedá předek.
špice se hodně zvedá. Chtělo by to delší člun. Na 310 se 6Hp si při větru sám nedovolím jet na plný plyn. Je už cítit silně protivítr jak
zvedá předek.
-
- moderátor
- Příspěvky: 5869
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 231
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
tataS píše:15Hp je pěkný motor ale na 310, když na ní pojedeš sám moc silný. Viděl jsem v HR jak se s tím jeden mladík předváděl a při jízdě na plný plyn po ani ne velkých vlnách ho náhlý poryv větru obrátil. Měl smůlu byl moc daleko a neměl vestu. Motor už je dost těžký a
špice se hodně zvedá. Chtělo by to delší člun. Na 310 se 6Hp si při větru sám nedovolím jet na plný plyn. Je už cítit silně protivítr jak
zvedá předek.
zaskočte si v praze do podolí za hráz přístavu, ( úrerý , středa odpol.) tam začnou zase trénovat haranti formel future. uvidíte názorně, co se dá dělat s 3OO a 6 a 15 koňma. přesto to nikdo z nich za cca 8let co trénujou a závodí nehodil na boudu.
tím nechci říct že to nejde, ale je to pak spíš smůla a malá praxe a předvídavost, než že by loď byla přemotorovaná. 3OO s 15 jede kolem 42 v jednom což zas takovej fofr není.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Praha
Za léta co jezdím do HR jsem si všiml, že vlny na Vltavě proti tomu žádné nejsou a také vítr je tam nepříjemně nečekaný a nárazový. Takový tady nebývá. Kolikrát nám ulétl slunečník uvázaný k několika kamenům. Mládí rado riskuje. Já jsem také s oblibou vystupoval
v 600 metrech za jízdy z letadla až mi to na vojně znechutili buzerací. Přez tu buzeraci a důsledné kontroly tam 2 kluci zůstali.
v 600 metrech za jízdy z letadla až mi to na vojně znechutili buzerací. Přez tu buzeraci a důsledné kontroly tam 2 kluci zůstali.
Formule Budoucnost
david píše:formel future. uvidíte názorně, co se dá dělat s 3OO a 6 a 15 koňma. 3OO s 15 jede kolem 42 v jednom což zas takovej fofr není.
No jo, ale to neříkáš, že oni mají sedačku v těžišti lodi a konzoli s volantem. Kromě toho zpravidla mají laminátové dno i pevně spojené se zrcadlem! Chová se to trochu jako vodní skůtr.
Když někdo sedí vzadu u páky motoru, je situace dost jiná.

-
- moderátor
- Příspěvky: 5869
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 231
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
tataS píše:Za léta co jezdím do HR jsem si všiml, že vlny na Vltavě proti tomu žádné nejsou a také vítr je tam nepříjemně nečekaný a nárazový. Takový tady nebývá. Kolikrát nám ulétl slunečník uvázaný k několika kamenům. Mládí rado riskuje. Já jsem také s oblibou vystupoval
v 600 metrech za jízdy z letadla až mi to na vojně znechutili buzerací. Přez tu buzeraci a důsledné kontroly tam 2 kluci zůstali.
vlny jsou na moři jasně větší, s těma poryvama už bych byl opatrnější. obvykle stačí naházet něco do přídě a taky hodně pomůže prodloužení píny, abys seděl víc vepředu, dokonce se to prodává.
mě tuhle zimu nadzved poryv v Davli, s laminátovým bajbotem tak v 45, až šel motor z vody, trochu sem se divil, ale ustál to. asi proto, že sem se nechtěl koupat ve 4°C
-
- moderátor
- Příspěvky: 5869
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 231
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
Re: Formule Budoucnost
Renda píše:david píše:formel future. uvidíte názorně, co se dá dělat s 3OO a 6 a 15 koňma. 3OO s 15 jede kolem 42 v jednom což zas takovej fofr není.
No jo, ale to neříkáš, že oni mají sedačku v těžišti lodi a konzoli s volantem. Kromě toho zpravidla mají laminátové dno i pevně spojené se zrcadlem! Chová se to trochu jako vodní skůtr.
Když někdo sedí vzadu u páky motoru, je situace dost jiná.
Kdepak, mají několik lodí podle kategorií. s volantem jezdí jen dvě nejstarší. jinak mají na pínu 5 i 15 na 3OO gumáku, volant je jen na ribsu.
trochu u tom vím, dcera má párkrát mistra evropy a vicemistra světa, no a já ji semtam radil.


a ribs a ani jinej gumák se nechová jako skůtr, dokonce se nechová ani jako klouzavá lod´s pevným dnem - on se totiž do zatáčky téměř nenaklání.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Praha
to david: V sekci lodní bazar - prodej mám fotku člunu co prodávám. Tu delší pínu u motoru mám již dost dlouho a sedačku s opěrkou
ve předu kvůly zádům používám taky. Když občas jedu sám na plno a jsou vlny přez půl metru tak to skáče vzduchem a potom už
to taková sranda není. U krátkých člunů je stabilita vždy problém. Při auto soutěžích ty krátký se na trati drží spíše nějakým zázrakem.
V mládí jsem jezdil dost soutěží a těď si říkám jak jsem byl blbý. Pár bouraček a ve stáří v pytli páteř a vidina invalidního vozíku.
Pár měsíců v Kladrubech člověka vyléčí.
ve předu kvůly zádům používám taky. Když občas jedu sám na plno a jsou vlny přez půl metru tak to skáče vzduchem a potom už
to taková sranda není. U krátkých člunů je stabilita vždy problém. Při auto soutěžích ty krátký se na trati drží spíše nějakým zázrakem.
V mládí jsem jezdil dost soutěží a těď si říkám jak jsem byl blbý. Pár bouraček a ve stáří v pytli páteř a vidina invalidního vozíku.
Pár měsíců v Kladrubech člověka vyléčí.
-
- moderátor
- Příspěvky: 5869
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 231
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
tataS píše:to david: V sekci lodní bazar - prodej mám fotku člunu co prodávám. Tu delší pínu u motoru mám již dost dlouho a sedačku s opěrkou
ve předu kvůly zádům používám taky. Když občas jedu sám na plno a jsou vlny přez půl metru tak to skáče vzduchem a potom už
to taková sranda není. U krátkých člunů je stabilita vždy problém. Při auto soutěžích ty krátký se na trati drží spíše nějakým zázrakem.
V mládí jsem jezdil dost soutěží a těď si říkám jak jsem byl blbý. Pár bouraček a ve stáří v pytli páteř a vidina invalidního vozíku.
Pár měsíců v Kladrubech člověka vyléčí.
to je jasný, taky jsem měl všelijaký vodní kostitřasy. chtěl jsem jen poznamenat, že když otočím loď, je to z 90% moje blbost a taky se mi to dvakrát povedlo a nebyl to gumák. stačí v plnejch kulích blbě bodnout vlnu a nemusí být ani moc velká.
- Venca
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 42
- Registrován: ned dub 22, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Plzeň
Tak jsem dnes konečně letos vytáhl člun. V sobotu jsem připravil člun i motor na sezonu a těšil se až vyrazíme na Orlickou přehradu. Překvapení bylo když jsem chtěl na místě které je vyhrazeno pro Yacht klub Blovice spustit loď. Tam kde vloni byla písečná pláž, na které se dalo otočit s autem byla všude voda. Mám dojem, že za poslední dva roky je asi nejvíc vody. Trochu jsem pobavil rybáře, když jsem se pokoušel scouvat po dost úzké cestě k vodě, ale asi na popáté jsem s loďí zajel do vody. Na tomto místě jsem poslední dva roky většinou dával člun do vody, ale budu muset najít nějaké nové místo na svoz člunu. Loni jsem měl problém s osobním autem vyjet i s prázdným vlekem, potom jsem tam byl už jenom s autem 4x4. Dá se říci, že toto místo je strategicky dobře umístěno, jelikož jsou poblíž kempy Radava a Velký Výr kde se dá najíst. Na toto místo se dá přijet od obce Chrást u Kovářova. V obci je lépe zaplatit poplatek za vjezd a parkování na pozemky obce Chrást (karavan kemp), jinak pán co má na starost vybírání poplatku je poměrně často v kempu. Do vody se dá zajíždět buď přímo úvozem který má na konci větší zlom, ale při výjezdu z vody může být problém se zahrabaním. Další možnost je po kamené cestě která se točí až do vody. Tuto variantu doporučuji na vytažení lodě z vody. Případným zájemcům o toto místo při současném stavu vody na svoz osobním autem doporučuji jiná místa.
Já osobně preferuji jízdu proti proudu kde je menší frekvence plavidel všeho druhu a méně osídlená krajina. Proto jsme vypluli směr Zvíkov a nemělo to chybu. Den byl krásný přímo stvořený na svezení, hladina byla místy jak zrcadlo, nepřecpáno loděma a na břehu klid. Příští sobotu pokud bude slušné počasí tak zase vyrazíme. Venca

Já osobně preferuji jízdu proti proudu kde je menší frekvence plavidel všeho druhu a méně osídlená krajina. Proto jsme vypluli směr Zvíkov a nemělo to chybu. Den byl krásný přímo stvořený na svezení, hladina byla místy jak zrcadlo, nepřecpáno loděma a na břehu klid. Příští sobotu pokud bude slušné počasí tak zase vyrazíme. Venca



Může někdo podat bližší informace o překonávání přehradních hrází Orlík(výtah), Slapy(traktor.vlek) ?
Zda převážejí i menší gumáky, poplatky, kontakt na obsluhu(telefon, internet), vhodnost a přibližná délka přepravní trasy v případě ručního převozu na kolečkách.
(Na stránkách slapy.cz na tyto dotazy neodpovídají a stránky o orlické přehradě jsem neobjevil.)
Za případnou informaci předem díky.
Zda převážejí i menší gumáky, poplatky, kontakt na obsluhu(telefon, internet), vhodnost a přibližná délka přepravní trasy v případě ručního převozu na kolečkách.
(Na stránkách slapy.cz na tyto dotazy neodpovídají a stránky o orlické přehradě jsem neobjevil.)
Za případnou informaci předem díky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů