Auta pro jachting
Moderátoři: Pepa, david, vilma
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1811
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak se pořád dívám po autech, vybírám které by bylo nejlepší jak na běžný provoz, tak na tahání lodi. Teréňáka nechci, ani nic tomu podobného, prostě klasika osobák s tažným na 2t. Teď se mi do hledáčku dostal VW Passat 2,0TDi 4motion - poslední model, tedy B7 , nemáte s ním někdo osobní zkušenost? Přeci jen pohon 4x4 je lepší než 4x2, i když si ho řídí jen elektronika.
- vladaz
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob črc 26, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: u Kladna
No taky jsem to řešil. Ten Passat splňuje co chceš, lepší by bylo ale něco co má stálý náhon na všechny 4. To splňuje třeba Subaru Legacy nebo Outback. Na internetu jsem našel že mají tuším míň na kouli než 2t, prodejce mi ale nakonec potvrdil, že 2t to umí.
Mě od nich nakonec odradilo, že už do nich nedávají redukci a to je věc na tahání lodí z vody mimořádně dobrá. Takže ač jsem původně offroad nechtěl, skončil jsem u LandRover Discovery. Tahle auta (Disco) mají tu výhodu, že jsou sama o sobě dost těžká a vlek nedělá tak velké procento z hmotnosti soupravy, což se příznivě podepisuje na jízdě.
Když vybereš Passata, pak pokud v něm pojedeš sám a potáhneš 2t loď, tak vlek bude těžší než auto a to není nic moc.
Mě od nich nakonec odradilo, že už do nich nedávají redukci a to je věc na tahání lodí z vody mimořádně dobrá. Takže ač jsem původně offroad nechtěl, skončil jsem u LandRover Discovery. Tahle auta (Disco) mají tu výhodu, že jsou sama o sobě dost těžká a vlek nedělá tak velké procento z hmotnosti soupravy, což se příznivě podepisuje na jízdě.
Když vybereš Passata, pak pokud v něm pojedeš sám a potáhneš 2t loď, tak vlek bude těžší než auto a to není nic moc.
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9330
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
Charlie stát jsem před tím samým před lety. 90% dlouhé cesty sám (50 tis a víc za rok) a jednou za rok cesta s vlekem k moři.
To by se mi ten off road provozně hodně prodražil (nic proti němu), dnes už je to u mě trochu v jiné pozici, kdy zase autem jedu extrémně málo.
Proto jsem tehdy volil mě dostupnou Octávii 4 x 4 1,9TDi. To bylo zatím to nejlepší na tahání co jsem měl. Sice malinko slabší než Superb co používám teď, ale díky náhonu bezvadné i na vytahování z vody + jízdní vlastnosti v zimě neocenitelné.
Jak píše vladaz, když je auto lehčí, musíš tomu přizpůsobit styl jízdy, hlavně při brždění tě to může lehce pošoupnout vpřed. Dodnes si pamatuji razantnější zabrždění v křižovatce, ještě, že nikdo nikdo nejel a nešel napříč, skončil jsem o nějaký kousek, asi půl metru dál něž jsem chtěl.
Od té doby dobržďuji na několikrát z velkým předstihem a dávám si delší odstup, nikdy nevíš. A 2 tuny už jsou pořádně znát, i když máš auto naložené.
Tahal jsem tím jednoosý a i dvouosý vlek. Je to také dost odlišné.
Teď tahám Suberbem, po cestách dobrý, ale na vytežení z vody je 4 x 4 podstatně lepší. Jak to vypadá, nový Superb bude i 4 x 4, tak to zvážím, jinak volím jako ty Passata. 2 tuny mi stačí.
Superb má na kouli 1,6 t a myslím táhnu více, když loď naložím na dovolenou.
Přeji ti šťastnou ruku při volbě a pak dej vědět jak to dopadlo.
Možná by stálo za to tady sepsat malý seznam aut s přiřazenou hodnotou kolik může táhnout, dost špatně se to hledá....
To by se mi ten off road provozně hodně prodražil (nic proti němu), dnes už je to u mě trochu v jiné pozici, kdy zase autem jedu extrémně málo.
Proto jsem tehdy volil mě dostupnou Octávii 4 x 4 1,9TDi. To bylo zatím to nejlepší na tahání co jsem měl. Sice malinko slabší než Superb co používám teď, ale díky náhonu bezvadné i na vytahování z vody + jízdní vlastnosti v zimě neocenitelné.
Jak píše vladaz, když je auto lehčí, musíš tomu přizpůsobit styl jízdy, hlavně při brždění tě to může lehce pošoupnout vpřed. Dodnes si pamatuji razantnější zabrždění v křižovatce, ještě, že nikdo nikdo nejel a nešel napříč, skončil jsem o nějaký kousek, asi půl metru dál něž jsem chtěl.
Od té doby dobržďuji na několikrát z velkým předstihem a dávám si delší odstup, nikdy nevíš. A 2 tuny už jsou pořádně znát, i když máš auto naložené.
Tahal jsem tím jednoosý a i dvouosý vlek. Je to také dost odlišné.
Teď tahám Suberbem, po cestách dobrý, ale na vytežení z vody je 4 x 4 podstatně lepší. Jak to vypadá, nový Superb bude i 4 x 4, tak to zvážím, jinak volím jako ty Passata. 2 tuny mi stačí.
Superb má na kouli 1,6 t a myslím táhnu více, když loď naložím na dovolenou.
Přeji ti šťastnou ruku při volbě a pak dej vědět jak to dopadlo.
Možná by stálo za to tady sepsat malý seznam aut s přiřazenou hodnotou kolik může táhnout, dost špatně se to hledá....
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1811
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
No já mám dvouosý vlek, papírově 2t, jinak váží naloženej cca 1,7t. S lodí právě jedu 2x za rok, jednou na vodu, jednou z vody, tak nechci offroad. Já bych ho ani neuživil. Proto chci osobák a jedině diesel.
Je pravda, že sehnat informace o tom, kolik auto utáhne, je celkem problém a všude kde se ptám (jak bazary, tak autosalony), tak na mě koukají jak když jsem k nim přišel z marsu a sami někdy mají problém mi to najít.
Co jsem zatím zjistil, tak 2t může tahat:
VW Passat 2,0TDi 4motion - model B7 (jak je to u starších modelů nevím, ty už jsou na mě staré)
Ford Mondeo 2,2TDCi - s manuální převodovkou - poslední model
Ford Mondeo 2,0TDCi - s automatickou převodovkou (s manuální nikoliv) - poslední model
Seat Alhambra 1,9TDi 4x4 - VW Sharan 1,9TDi 4motion - ale tyhle dvě auta nejsou v mém hledáčku.
Takže zatím mi nejlépe vychází Passat a mírně ojetý s max. výbavou se dá sehnat za zajímavé ceny
Pak tažné na 1,8t má:
Opel Insignia - snad všechny motorizace
Škoda Superb - poslední model - všechny motorizace
Ford Mondeo 2,0TDCi s manuální převodovkou
ale určitě jich bude mezi osobáky víc, ale 1,8t je na mě málo, takže se o ně moc nezajímám, jen co jsem zjistil při hledání.
Je mi jasné, že nemůžu s vlekem jet stejně, jako kdyby tam nebyl, ač je bržděný, stejně bude za autem na brzdách dost znát, ale s tím prostě musím počítat. A když to bude 4x4, tak snad zvládne vyjet z vody i na písku, samozřejmě musí ten sjezd trochu vypadat.
V pondělí někdo tahal na Boru motorák z vody po trávě teréňákem a hrabal všema 4ma a nevytáhl ho, ale to je zas rozmar počasí, bylo to pěkně podmáčené.
Je pravda, že sehnat informace o tom, kolik auto utáhne, je celkem problém a všude kde se ptám (jak bazary, tak autosalony), tak na mě koukají jak když jsem k nim přišel z marsu a sami někdy mají problém mi to najít.
Co jsem zatím zjistil, tak 2t může tahat:
VW Passat 2,0TDi 4motion - model B7 (jak je to u starších modelů nevím, ty už jsou na mě staré)
Ford Mondeo 2,2TDCi - s manuální převodovkou - poslední model
Ford Mondeo 2,0TDCi - s automatickou převodovkou (s manuální nikoliv) - poslední model
Seat Alhambra 1,9TDi 4x4 - VW Sharan 1,9TDi 4motion - ale tyhle dvě auta nejsou v mém hledáčku.
Takže zatím mi nejlépe vychází Passat a mírně ojetý s max. výbavou se dá sehnat za zajímavé ceny
Pak tažné na 1,8t má:
Opel Insignia - snad všechny motorizace
Škoda Superb - poslední model - všechny motorizace
Ford Mondeo 2,0TDCi s manuální převodovkou
ale určitě jich bude mezi osobáky víc, ale 1,8t je na mě málo, takže se o ně moc nezajímám, jen co jsem zjistil při hledání.
Je mi jasné, že nemůžu s vlekem jet stejně, jako kdyby tam nebyl, ač je bržděný, stejně bude za autem na brzdách dost znát, ale s tím prostě musím počítat. A když to bude 4x4, tak snad zvládne vyjet z vody i na písku, samozřejmě musí ten sjezd trochu vypadat.
V pondělí někdo tahal na Boru motorák z vody po trávě teréňákem a hrabal všema 4ma a nevytáhl ho, ale to je zas rozmar počasí, bylo to pěkně podmáčené.
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1811
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Takže je tu další adept na auto pro tahání lodě. Škoda představila Superb Combi
Motorizace 2,0 TDI CR DPF/ 125 kW 4x4 a 3,6 FSI V6/191 kW navíc skýtají možnost tažení brzděného přívěsu o hmotnosti až 2000 kg.
Takže mě se týká jedině ten 2,0. Oproti Passatu má o 30 koní vyšší výkon, což bude taky dost znát (Passat 140koní, Superb 170koní - oboje 2,0TDi), pohon 4x4 by měl být oproti Passatu vyspělejší a již v základní výbavě je spousta elektroniky, a docela slušná výbava.
Motorizace 2,0 TDI CR DPF/ 125 kW 4x4 a 3,6 FSI V6/191 kW navíc skýtají možnost tažení brzděného přívěsu o hmotnosti až 2000 kg.
Takže mě se týká jedině ten 2,0. Oproti Passatu má o 30 koní vyšší výkon, což bude taky dost znát (Passat 140koní, Superb 170koní - oboje 2,0TDi), pohon 4x4 by měl být oproti Passatu vyspělejší a již v základní výbavě je spousta elektroniky, a docela slušná výbava.
- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
Mohu se taky podělit o zkušenost s auty na tahání lodě,
Většinou máme na takový vůz požadavky, které jsou často protichůdné - terénní, osobní, rychlé, rodinné, pohodlné atd.
V mém případě jde o tahání vleku s lodí 2,5x8m, celkem cca 2400kg.
Postupně jsem měl různé z nich, napřed Pasat 2,5TDI 4motion, výborné jako osobní, perfekt vlasnosti na nezpevněném povrchu, dostatečný výkon, Jako minusy - lehké pro tahání do stoupání na kluzkém a taky pro stabilitu v rychosti nad 80 raději ne. Zásadní minus - automat to tahání nepřežil. Pro tahání tak 1,5 tuny stačí. Pro mne ještě jedno minus - dost nízký podvozek - ne vždy jsou sjezdy do vody ideální. Taky nebyl moc úsporný, na osobní kombi kolem 9-10 L/100km
Další byl Hyundai Terracan 2,9CRD - na tahání toho vleku optimální, svou váhou 2200kg dobrá stabilita, trakce na horším povrchu a redukční převod nemá chybu. Jelikož je to pravý offroad, jsou tam nectnosti z toho plynoucí v podobě stability při vyšší rychlisti a neduhy pevné zadní nápravy. Ty vlastnosti jsou ale o dost lepší než strší Pajero nebo Patrol. Ale někdy je to o zvyku, po pár měsících jsem už to nevnímal, kdyby neskončil předčasně ve šrotu, asi bych jej měl dodnes. Ale zase mi zachránil život při čelním střetu s protijedoucím autem ve stovce............
Nahradil jsem jej Hyundaiem SantaFe 2,2CRD,
Nyní jej považuji za nejpřijatelnější komromis mezi terénním a osobním. Je to vlastně takové velké kombi na vyšším podvozku, velkých kolech a solidní pohon 4x4. Při váze 2100kg nemá problém s tím těžkým přívěsem, výkon 150k taky dostatečný S mojí lodí těch 2000km chorvatsko a zpět na dálnici rychlostí 90-100km necítím nejistotu. Jet rychleji nezkouším, nepovažuji to za rozumné. Spotřeba při rychlosti 80-90 na dálnici cca10 L, při rychlosti 90-100 pak 11 L.
Používám jej jinak jako běžné rodinné/pracovní auto, necítím žádný rodíl v jízdních vlastnostech oproti osobáku např Pasatu. Trakce výborná, tahám z vody na štěrku, nikdy to nezahrabalo. Běžná spotřeba překvapující 7-9 L podle stylu a rychlosti jízdy. Prostorné, pohodlné kombi.
Cena je srovnatelná se superbem, levnější než Pasat. (Stál mě nový 690tis. včetně zimních kol.)
Jeden minus tady je - oproti Teracanu nemá redukci. To je znát při vytahování lodě z vody do věšího stoupání, trochu trpí spojka, než se ta souprava pohne z místa. Pak už je to v pohodě. Dosud jsem najel 95 tis.km.
Netvrdím, že jen tato značka je nejlepší, je mnoho jiných SUV, které splní podobně naše požadavky. Hyundai mi vyhovuje z hlediska spolehlivosti, ceny, nadstandartní záruky a servisu.
Tolik tedy námět na přemýšlení na téma SUV.
Většinou máme na takový vůz požadavky, které jsou často protichůdné - terénní, osobní, rychlé, rodinné, pohodlné atd.
V mém případě jde o tahání vleku s lodí 2,5x8m, celkem cca 2400kg.
Postupně jsem měl různé z nich, napřed Pasat 2,5TDI 4motion, výborné jako osobní, perfekt vlasnosti na nezpevněném povrchu, dostatečný výkon, Jako minusy - lehké pro tahání do stoupání na kluzkém a taky pro stabilitu v rychosti nad 80 raději ne. Zásadní minus - automat to tahání nepřežil. Pro tahání tak 1,5 tuny stačí. Pro mne ještě jedno minus - dost nízký podvozek - ne vždy jsou sjezdy do vody ideální. Taky nebyl moc úsporný, na osobní kombi kolem 9-10 L/100km
Další byl Hyundai Terracan 2,9CRD - na tahání toho vleku optimální, svou váhou 2200kg dobrá stabilita, trakce na horším povrchu a redukční převod nemá chybu. Jelikož je to pravý offroad, jsou tam nectnosti z toho plynoucí v podobě stability při vyšší rychlisti a neduhy pevné zadní nápravy. Ty vlastnosti jsou ale o dost lepší než strší Pajero nebo Patrol. Ale někdy je to o zvyku, po pár měsících jsem už to nevnímal, kdyby neskončil předčasně ve šrotu, asi bych jej měl dodnes. Ale zase mi zachránil život při čelním střetu s protijedoucím autem ve stovce............
Nahradil jsem jej Hyundaiem SantaFe 2,2CRD,
Nyní jej považuji za nejpřijatelnější komromis mezi terénním a osobním. Je to vlastně takové velké kombi na vyšším podvozku, velkých kolech a solidní pohon 4x4. Při váze 2100kg nemá problém s tím těžkým přívěsem, výkon 150k taky dostatečný S mojí lodí těch 2000km chorvatsko a zpět na dálnici rychlostí 90-100km necítím nejistotu. Jet rychleji nezkouším, nepovažuji to za rozumné. Spotřeba při rychlosti 80-90 na dálnici cca10 L, při rychlosti 90-100 pak 11 L.
Používám jej jinak jako běžné rodinné/pracovní auto, necítím žádný rodíl v jízdních vlastnostech oproti osobáku např Pasatu. Trakce výborná, tahám z vody na štěrku, nikdy to nezahrabalo. Běžná spotřeba překvapující 7-9 L podle stylu a rychlosti jízdy. Prostorné, pohodlné kombi.
Cena je srovnatelná se superbem, levnější než Pasat. (Stál mě nový 690tis. včetně zimních kol.)
Jeden minus tady je - oproti Teracanu nemá redukci. To je znát při vytahování lodě z vody do věšího stoupání, trochu trpí spojka, než se ta souprava pohne z místa. Pak už je to v pohodě. Dosud jsem najel 95 tis.km.
Netvrdím, že jen tato značka je nejlepší, je mnoho jiných SUV, které splní podobně naše požadavky. Hyundai mi vyhovuje z hlediska spolehlivosti, ceny, nadstandartní záruky a servisu.
Tolik tedy námět na přemýšlení na téma SUV.
Naposledy upravil(a) bokal dne ned zář 20, 2009 11:49 pm, celkem upraveno 3 x.
- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
Výborné auto, až na tu poruchovost,
ze stejného důvodu jsem se raději zbavil Passatu, už mě to přestalo bavit, u VW mi tvrdili, že 100tis ročně na servis je přiměřeně.
Jak pro koho, já to neakceptuji.
A nejsem sám. http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recen ... 2006/11751
ze stejného důvodu jsem se raději zbavil Passatu, už mě to přestalo bavit, u VW mi tvrdili, že 100tis ročně na servis je přiměřeně.
Jak pro koho, já to neakceptuji.
A nejsem sám. http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recen ... 2006/11751
- Sullaco
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 248
- Registrován: pon říj 29, 2007 1:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: Sever Čech
Audi A6 Allroad je super, měli jsme v rodině předchozí generaci a až na poruchu čerpadla vzduchového pěrování vše ok. Akorát na to, že to je 3 litr a quatro, má opravdu málo na kouli (nová generace). Tuším že Baworák se zadním náhonem má o dost více, což fakt nechápu.
Co se týká Passata, mám třetího, na každém jsem najel cca 250tis km a na nynějším mám 350tis a jezdí bez problémů. Nemůžu říct, že by mě potkala závažnější oprava, nejdražší byla snad výměna přední nápravy a setrvačníku. Auto nešetřím a často tahám vlek s 1600kg. Táta má Superba a ve firmě jich jezdí dalších 6 a to samý. U každýho auta, respektive značky je něco.
A k tomu článku, nevím kolik aut tohoto typu autor ojezdil a na kolik mu je znám kupříkladu problém s multi link nápravou na tomto vozidle mimochodem naprosto schodnou s nápravou na vozech Passat 97-05, Audi A4, A6 či minulá generace Š Superb. Originál náprava vydrží minimálně 150tis, ve většině případů 200 i více. Nevím k jakému vyztužení kdy došlo, to mi opravdu není známo a že už sem jich měnil. Hodně rádoby odborníků rádo povídá, že problém této nápravy je v hliníkových ramenech, která se pak nahradila ocelovými. Nikdy se žádná ocelová náprava na tyto vozy nedělala, a proč taky, když problém je nikoliv v hliníku ale v gumových čepech na těchto ramenech. Dále nevím, kde autor kupuje kompletní nápravu za 60 tisíc, protože origo vyjde na cca 30. Nicméně dodavatel originálu je firma TRW či Lemforder takže pokud nepůjdete do VW či Audi tak tuto nápravu koupíte již od 12tis a je klid. To že naši lidi kupují levné díly převážně polské výroby, najedou na to 15 tis a pak konečná je jiná věc. Takže bych to zase tak katastroficky neviděl. V dnešní době plné emisních limitů, elektroniky atd bezporuchové auto asi koupit nelze.
Co se týká Passata, mám třetího, na každém jsem najel cca 250tis km a na nynějším mám 350tis a jezdí bez problémů. Nemůžu říct, že by mě potkala závažnější oprava, nejdražší byla snad výměna přední nápravy a setrvačníku. Auto nešetřím a často tahám vlek s 1600kg. Táta má Superba a ve firmě jich jezdí dalších 6 a to samý. U každýho auta, respektive značky je něco.
A k tomu článku, nevím kolik aut tohoto typu autor ojezdil a na kolik mu je znám kupříkladu problém s multi link nápravou na tomto vozidle mimochodem naprosto schodnou s nápravou na vozech Passat 97-05, Audi A4, A6 či minulá generace Š Superb. Originál náprava vydrží minimálně 150tis, ve většině případů 200 i více. Nevím k jakému vyztužení kdy došlo, to mi opravdu není známo a že už sem jich měnil. Hodně rádoby odborníků rádo povídá, že problém této nápravy je v hliníkových ramenech, která se pak nahradila ocelovými. Nikdy se žádná ocelová náprava na tyto vozy nedělala, a proč taky, když problém je nikoliv v hliníku ale v gumových čepech na těchto ramenech. Dále nevím, kde autor kupuje kompletní nápravu za 60 tisíc, protože origo vyjde na cca 30. Nicméně dodavatel originálu je firma TRW či Lemforder takže pokud nepůjdete do VW či Audi tak tuto nápravu koupíte již od 12tis a je klid. To že naši lidi kupují levné díly převážně polské výroby, najedou na to 15 tis a pak konečná je jiná věc. Takže bych to zase tak katastroficky neviděl. V dnešní době plné emisních limitů, elektroniky atd bezporuchové auto asi koupit nelze.
- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
Ta Vitara taky dobrá pro lehčí lodě, je to vlastně malý tereňák s jeho přednostmi(redukce) a taky nectnostmi, ve srovnání s osobákama. Pro mne malá, lehká a málo na kouli. Santa má mnohem větší prostor a kufr, na kouli až 2500kg. Teď pokoukávám po novém IX55 - V6/240k, je ještě větší, budu mít možnost jej vyzkoušet. A je to tak jako Santafe SUV s vlastnostmi osobníko vozu.
- wasserwolf
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 109
- Registrován: úte čer 17, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Chcete bezpečně dopravit loď z bodu A do bodu B?
Koukněte sem a pak se klidně ozvěte: http://wasserwolf.galerie.cz/3805965-preprava-lodi
Ahoj Pepik.
Koukněte sem a pak se klidně ozvěte: http://wasserwolf.galerie.cz/3805965-preprava-lodi
Ahoj Pepik.
- Standa*
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob lis 12, 2005 8:46 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Bilina
Ahoj mám na kouly 3,5t NISSAN PATROL GR 3,0L trochu to přeťežuji tahám tak 4t auto jede parádně okolo 100km /h v pohodě pak to houpá s vlekem.
Jízdní vlastnost perfektní ale POZOR auto je strašně poruchový krám NEDOPORUČUJI poruchový motor propaluje se píst odchází turbo tenhle NISSAN 3,0L je krok vedle už jsem dal do oprav jako za novou Škodovku.
http://album.volny.cz/show_image.php?fi ... da8bee0311
Jízdní vlastnost perfektní ale POZOR auto je strašně poruchový krám NEDOPORUČUJI poruchový motor propaluje se píst odchází turbo tenhle NISSAN 3,0L je krok vedle už jsem dal do oprav jako za novou Škodovku.
http://album.volny.cz/show_image.php?fi ... da8bee0311
- wasserwolf
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 109
- Registrován: úte čer 17, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Píst propaluješ protože šetříš. U automatu se písty nepropalujou, protože si sám volí vždy režim takový aby dostatečně točil motor. Sice to víc žere, ale motoru se neublíží. U manuálu dotahuješ rychlosti a pak jsou charakteristiky spalování nad pístem neslučitelné s jejich dlouhou životností.
Papa, Pepik Liberec.
Papa, Pepik Liberec.
- Standa*
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob lis 12, 2005 8:46 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Bilina
Ahoj jseš vedle píst se propaluje protože je to konstrukční vada motoru 4.válec se špatně chladí a odchází brzo střiky které pak skapávají naftu a celkově je to nepovedený motor.Jinak ta závada se projevila na každém druhém autě a byl jim měněn motor ještě v záruce někomu i 3x.Pak to vylepšily větším obsahem oleje v motoru a jinou slitinou pístu a ještě nějaké vychytávky.Píšu to proto aby se někdo nenapálil to auto koupit jako já.
- dan
- s/y Hannah
- Příspěvky: 747
- Registrován: ned úno 26, 2006 6:49 pm
- Reputace: 2
- Bydliště: Denia,Espana
pokud by jste nekdo touzili po starsim patrolovi tak tady je jeden
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... &logcode=p
je to sice v Anglii ale je tam leve rizeni tak to nikdo nechce,proto asi ta cena.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... &logcode=p
je to sice v Anglii ale je tam leve rizeni tak to nikdo nechce,proto asi ta cena.
- Standa*
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob lis 12, 2005 8:46 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Bilina
Sullaco píše:Ahoj Stando,
a nemáš nějakej blbej kus? Mam spoustu známých v offroad centru v Praze, kde kluci s právě s Patrolama jezděj na expedice do Maroka, Rumunska a bůhvíkam ještě, autům dávaj řádně pokouřit a nestěžujou si?
Ano Patrol není špatné auto jsou to držáci a dobrá auta ovšem s motorem 2,8L a šestiválec a všechny ostatní verze.Motor 3,0L čtyřválec je zmetek a můžeš jezdit jak chceš klekne každému.
- wasserwolf
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 109
- Registrován: úte čer 17, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
S dlouhým GR 3,0 automat tahám svoje různý lodě už tři roky. Má najeto 165 tis. a nikdy nebyl žádný problém. A to mu na kouli (i!) věším i svou poslední "holku" - čtyřtunovou LM27 + cca 900 vlek... (foto zde: http://wasserwolf.galerie.cz/3741498-sl ... y#53692295 ). Ale říkám si, nepokoušej osud a tak jsem si k tomu koupil ještě tohle: http://wasserwolf.galerie.cz/3805965-pr ... i#54966710 a je vystaráno.
Na Patrůlka ale nedám dopustit. V obleku přes les do divadla - jak se říká.
Když budete mít problém s přepravou, tak se ozvěte, rád pomohu. Baví mě to
Ahoj Pepik Liberec.
Na Patrůlka ale nedám dopustit. V obleku přes les do divadla - jak se říká.
Když budete mít problém s přepravou, tak se ozvěte, rád pomohu. Baví mě to
Ahoj Pepik Liberec.
- mkovi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 164
- Registrován: úte črc 17, 2007 2:00 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Plzeň
Měl bych dotaz, máte někdo zkušenost s automatem a taháním přívěsů? Rád bych si příště koupil mondeo nebo sitroen c5 s automatem a nevím jestli by to automat vydržel. Přeci jen případná oprava by byla asi dražší než u manuálu. Tahám loď s přívěsem asi 1,7t. Teď tahám mondeem 2.0 tdci 130 koní v manuálu a po silnici dobrý. Letos jsem tahal na Radavě z vody elektrickým navijákem, pak přepřahnout za auto a z pláže jsem naštěstí vyjel, ale jen tak tak.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů