Auta pro jachting

Technické podpůrné prostředky pro jachting (auta. přívěsy, šífy).

Moderátoři: Pepa, david, vilma

Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » úte zář 28, 2010 11:05 pm

skodovku bych doporucil maximalne nejlepsimu priteli sve zeny ;)
...neni lepsi si koupit normalni auto misto toho chipovani?
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 9292
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 175
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » stř zář 29, 2010 10:37 am

Co máš proti Škodovkám.... ;) Co ti udělali?
Každá značka má své pro a proti, hodí se k něčemu.jinému, než druhá....

Já na ně zase nedám dopustit. Nemá cenu vypisovat všechny důvody, to by bylo OT.

Ale alespoň jeden:

Ukaž mi jediné auto, kterým odtáhneš loď 1,5T - 2T levněji...a budu o něm při další obměně uvažovat... :D

PS tahám Superbem Corveettu. Předtím Octavia 4x4.
Uživatelský avatar
Ferdinand
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 321
Registrován: pát dub 21, 2006 1:07 pm
Reputace: 0
Bydliště: Předklášteří

Příspěvekod Ferdinand » stř zář 29, 2010 10:41 am

to Petr26.
Neber to tragicky, ne každý musí mít velké auto s malým vniřním prostorem - tedy SUV.
Atola jsme dokázal vytáhnout z vody i s Renaultem Twingo, takže Super B je víc než dostačující.
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » stř zář 29, 2010 11:14 am

Libor píše:Co máš proti Škodovkám.... ;) Co ti udělali?
Každá značka má své pro a proti, hodí se k něčemu.jinému, než druhá....

Já na ně zase nedám dopustit. Nemá cenu vypisovat všechny důvody, to by bylo OT.

Ale alespoň jeden:

Ukaž mi jediné auto, kterým odtáhneš loď 1,5T - 2T levněji...a budu o něm při další obměně uvažovat... :D

PS tahám Superbem Corveettu. Předtím Octavia 4x4.


ja pro Skodawerke a pro VW nejaky patek delal, videl sem co sem videt nechtel a nedam dopustit na japonce :), jmenovite na trojici honda, subaru a toyota.

cemu rikas levne?...levny je 2x koupeny :)
subaru v dizlu by to byt nemohlo?
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 9292
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 175
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » stř zář 29, 2010 11:29 am

Myslím Kč / na 1 km ;)
Cena auta je při proběhu 200 tis. a více, méně podstatný faktor. Mám projeto v naftě mnohem víc než stálo auto. Tak mě v první řadě zajímá co stojí provoz až potom ostatní ;)
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » stř zář 29, 2010 1:20 pm

cena auta neni jen benzin.

nejsem dealer subaru (perfektni pracovni auto), hondy (perfektni mestske auto) ani toyoty (perfektni je pouze land cruiser), takze nebudu nikoho presvedcovat :)

az budu chtit auto na prd, tak si koupim maserati nebo aston martin a ne vw nebo nejakyho francouze :lol:
Uživatelský avatar
jirkaM
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 558
Registrován: stř črc 25, 2007 2:00 am
Reputace: 3

Příspěvekod jirkaM » stř zář 29, 2010 1:33 pm

Subaru na tahani - urcite ne v dieslu!!! Ta spojka je na "censored" i bez tahani, natoz s tezkym vlekem.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 9292
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 175
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » stř zář 29, 2010 1:38 pm

Primárně auto potřebuješ pro přemístění z bodu A do bodu B.
Na to potřebuješ auto, které má 4 kola, volant a něco co ho bude pohánět jako motor. V tom jsou si všechna auta rovna.

Potom je otázkou za kolik se přemístíš a jak. Tj. co tě to bude stát a jak to bude pohodlné...

Někdo upřednostní ekonomiku před pohodlím a naopak. Můžeš jistě cestovat i jinak více, či méně pohodlně, to je však o jiném.

Takže prosím nemíchat hrušky (ekonomika) s jabkama (pohodlí).

Nemyslím si, že Superb je méně pohodlný než Land Cruiser, spíše naopak ;)
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » stř zář 29, 2010 1:54 pm

jirkaM píše:Subaru na tahani - urcite ne v dieslu!!! Ta spojka je na "censored" i bez tahani, natoz s tezkym vlekem.

1 vlastovka jaro nedela ... mel jsi asi smulu na kus.
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » stř zář 29, 2010 2:26 pm

reknu to asi takto, v subaru sem najel v tahu nejvic 1500 km, nic me v cili nebolelo ... v oktavce me boli zada po 50 km, v mondeu mam problem dojet brno-praha, superb mne zasadne nevadil (pokud odhlednu od designu interieru :), tahle packa z golfa, tahle mrizka z oktavky, ...).
sice je presun z A do B to hlavni, ale nektery dalsi parametry jsou hned v zavesu.

kdybych nepotreboval velkej kufr a vyssi spodek (vinohrady v zime), tak bych zustal spokojene u subaru, kdo poznal na silnici permanentni (cimz odpada vetsina VW a SUV produkce) a dobrou (cimz zustava mimo off road kategorii aut, ze by se na prstech jedne ruky daly spocitat) 4kolku uz nechce jinak.

Jinak LC se vzduchovym podvozkem s moznosti nastavit si tvrdost je jednoznacne pohodlnejsi auto nez superb.
Ale to je i subaru na vzduchovym podvozku (ale to nevim, jestli se jeste na vzduchu dela, mam starsi), pokud si clovek prilis nezvykne na mekke VW podvozky bez zpetne vazby a bez moznosti kontroly ;)

A cena premisteni je silne zavisla na jizdnim stylu ... a trochu se pak do ceny za premisteni primicha k pohodli i bezpecnost (aneb kdo jiz zkousel predjizdet ve fabii 1.2 htp tak vi o cem mluvim :))

A to pohodli ma taky svoje celkem jasne definovatelne vyhody, je setsakra rozdil dojet do HR na lod s pohodlim (tzn. neunaveny) a hned nejakou tu NM urazit ... nez se z cesty az do utery zotavovat a od stredy se uz psychicky pripravovat na sobotni cestu zpet :)

A nejhur se da dat do slusnyho motoru LPG, ekonomika je lepsi a kdyz je potreba plny vykon tak je k dispozici. Do 2l a silnejsich uz ma LPG i smysl, davat ho do slabsiho motoru moc ne.
Uživatelský avatar
jirkaM
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 558
Registrován: stř črc 25, 2007 2:00 am
Reputace: 3

Příspěvekod jirkaM » stř zář 29, 2010 2:37 pm

se spojku u diesla Subaru jsem nemel smulu - ta spojka je proste spatna, vedou se o tom sahodlouhy diskuse ve vsech Suabru forech po cely Evrope. Nevim jak ted ty novy co uz delaj 6-ti rychlostni, ale ta 5-ti rychlostni verze - tam je ta spojka vazne spatna.
Nicmene je to jedina vada, jinak moje maximalni spokojenost.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 9292
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 175
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » stř zář 29, 2010 2:55 pm

Pohodlí na dlouhé trase dělá kromě kvalitního pérování dlouhý rozvor, s tím nic neuděláš...


Taky jsem jezdil v tahu přes 1000 km...., vím tedy o čem spolu mluvíme. Proto jsem skončil u Superba.

Za kolik litrů/Kč tedy potáhneš vlek s lodí 1,6 až 2T za Subaru, můžeš mi říct spotřebu? V dieslu, benzínu, nebo plynu...Případně i bez vleku, protože 90% km bude bez vleku.
Ať to máme i s jízdním stylem, s tím vlekem více jak 90 nepojedeš. Bez vleku v rámci předpisů 50/90/130.

Na to jsem tedy zvědavý, zda mi nějaké zázračné auto při posledním výběru neuniklo.... :?
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » stř zář 29, 2010 4:09 pm

u LC, 3 litr nafta mam prumernou spotrebu 9,4 l ... nahoru ji docela dost tlaci dalnice a tempomat na 150 km/h.
moje lod ma necelou tunu a jeste sem ji nevezl ... ale zmerim si prumer na beznou cestu k lodi a na cestu s lodi za autem, necekam zasadnejsi rozdil ve spotrebe, je klidne mozny, ze s lodi pojedu levneji (po dalnici urcite)

u subaru 2,5 litr benzin jezdim se spotrebou lehce pod 10.
2 litr jezdil za ~9 .... kdyz sem tahl lod z nemecka a jel konstatnich 90, tak sem jel za 7 litru :)

cili cenu za km v subaru 2,5 litr mam 3 Kc ... zdejsi uzivatel Jirina totez auto s LPG za 2 Kc.

(jinak ja mel podobnou spotrebu i s 1.4 hondou civicem a 1.6 toyotu corollu sem po ceste do mnichova dostal, pri pomerne normalni jizde, na prumernych 12 litru)
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 9292
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 175
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » stř zář 29, 2010 4:31 pm

No a jsme u toho. :good:

Spočítej si to v penězích na takových 200 000 km... :D

Mám s posledním Superbem nalítáno skoro 200 tis. A průměr za celou tuto dobu cca 5,5 roku (píšu si tankování a km) nepřelezl 6,2. A to ho rozhodně v Německu nešetřím.
Tam kolem 160km/h to leze k 7 - 8 litrům. U nás pokud jedu jak mám, do 90 většinou, pohybuji se kolem 5,5 - 5,8.... Lze jet v pohodě i za 5 litrů, ale to pak je nižší průměr a maximálka cca 80-85, vhodné tak na prázdné okresky.



Pokud vezmu průměrný rozdíl 3 litry na 100 (je tam i větší rozdíl), je to cca koruna na km. Při 200tis. je 200 papouchů doma.

Neměnil bych.
1,8 Kč na 1 km je níž než s LPG u Jiřiny .... (cena přestavby, zapovězené parkingy, nic proti LPG, měl jsem i Octávku na plyn).

Není co dodat. Na toto téma končím, vhodnější auto z výše uvedených pro mě tedy žádné není.
Uživatelský avatar
teista
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 767
Registrován: úte srp 14, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Znojmo

Příspěvekod teista » stř zář 29, 2010 5:49 pm

Prosímtě Libore ještě přecejen dodej, kolik má superb na kouli.
Dík F.
Uživatelský avatar
Petr26
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 55
Registrován: ned čer 20, 2010 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Šlapanice

Příspěvekod Petr26 » stř zář 29, 2010 5:57 pm

simon píše:skodovku bych doporucil maximalne nejlepsimu priteli sve zeny ;)
...neni lepsi si koupit normalni auto misto toho chipovani?


Toho jsem se bál že se ta diskuze rozvine :)

Auto jsem nechipoval,ale už tak koupil a přijde mě zbytečný to oddělávat když tam je a je udělanej rozumně,bez nějakýho přehánění. :?

Auto je maximálně pohodlný na dlouhý cesty.Je krásně měkoučký a ve spojení s tiptronicem je to paráda.
Předtím jsem měl Passata a taky spokojenost.
Další auto plánuji Audi Q7 4.2 TDI to je asi taky pro přítele ženy,nebo se pletu?? :)
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 9292
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 175
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » stř zář 29, 2010 6:04 pm

1,6 T oficiálně.

Uveze však v pohodě téměř 2T. Táhnu něco přes 1,9T. Jen na tahání z vody to jde dobře jen na pevném povrchu, na nezpevněném je problém a musí přisednou ze tři maníci na přední kapotu a přitížit tak přední nápravu. Octávie 4x4 1,9 TDi , ač slabší, neměla s tímto problém a z hlediska tahání lodě byla lepší než Suberb.

Vezu loď, dle jednoho prospektu 1150 až 1250kg, dle projektu co mám 1350kg (což asi bude pravda) , současný vlek má dle TP 458kg (obojí jsem nevážil a jednoosý byl o cca 100kg lehčí) + výbava lodě a zásoby na 3 týdny.
Dle odhadu podle předchozího vleku, jak si sednul na doraz se stejnou lodí a výbavou ...to všechno má dobře přes 1,8T.
Někdy někde to zvážím, ale raději to nechci vědět :roll:
Uživatelský avatar
teista
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 767
Registrován: úte srp 14, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Znojmo

Příspěvekod teista » stř zář 29, 2010 6:12 pm

Dík, Taky se pomalu rozhlížím.
F.
Uživatelský avatar
sedivak
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 359
Registrován: čtv zář 18, 2008 2:00 am
Reputace: 6
Bydliště: Stará Boleslav

Příspěvekod sedivak » stř zář 29, 2010 6:50 pm

Tak se taky musím zastat škodovek, mám octtavii II 1,9 tdi 77 kw - to se zdá dost málo, už ale kolem 2000 otáček má motor max. krouťák a to je okolo 250 nm. Letos jsem v Praze nastavil na tempomatu 135 km/h a krom pár km u Vídně a ve slovinsku jsem takto jel až do Šibeniku 1050 km. Měli jsme nafukovací člun motor 8 hp a spoustu věcí. Kopec toto auto žádný nezná i v těch největších co jsme potkali se dá na 5 tku zrychlovat. Spotřeba byla 5,3 lt i se zapnutou klimou - jeli jsme přes den.
Jinak spotřeba je v létě kolem 5 lt a v zimně do 5,5 lt to je ale maximum. Dalo by se v pohodě, když by se šetrně manipulovalo s plynem jezdit i do 5 lt.
Je pravda, že motor PD je trochu hlučnější, to ale jen při rozjezdu a nižších otáčkách, od 100 km/h motor není slyšet.
Při dnešních cenách paliv si myslím, že výběr auta je a ještě v budoucnu bude o to víc, o spotřebě jak se říká vždy až na prvním místě. :(
Uživatelský avatar
Charlie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1810
Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
Reputace: 18
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Charlie » stř zář 29, 2010 8:06 pm

Opel Astra 1,6 16V (benzín) 74kW za dovolenou - dva lidi a narvanej kufr 3500km po dálnicích 130km/h průměr 5,9litru - bez tempomatu

Ford C-Max 1,6TDCi 3200km po dálnici za dovolenou opět dva lidi a narvanej kufr - 130km/h spotřeva 4,9, při 170km/h přes německo se vyšplhala na 5,3 - bez tempomatu

S Peugeotem 607 2,2HDi 98kW teď jezdím po dálnicích 130km/h zatím za 6,4 na tempomat.
Uživatelský avatar
Sullaco
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 248
Registrován: pon říj 29, 2007 1:00 am
Reputace: 14
Bydliště: Sever Čech

Příspěvekod Sullaco » stř zář 29, 2010 11:11 pm

Ježiš marjá a je to tu zas. Hrozně miluju řeči VW je na pikaču, jenom Japonec, nebo naopak Japonec nakonec atd. Každá značka má svoje mouchy, menší i větší klady nebo zápory. Já mám rád téměř všechny značky a něco jsem už odjel. Takže ve firmě mám momentálně 8 aut Škoda Superb a osobně jezdím již třetího Passata. Auta jsou v pohybu denně, denní nájezd kolem 300km minimálně, sem tam točím Slovensko, Holandsko, atd. Neměl jsem se Škodovkou či VW nějaký vážný problém a to ta auta dostávají na frak a víceméně v autě bydlím. Ovšem nešetřím na servisu. Pro informaci naskáču na autech kolem 400 tis a poté jdou z domu. Jednoho Pašíka mi je líto se zbavovat a při 390tis vrčí jako nový. Subaru kupříkladu mám taky rád. Impreza je srdeční záležitost ovšem ne ta nová. Hrozně jsem chtěl Outbacka v Dieselu ale! Je sice hezká argumentace, že Oktávka je nepohodlná což je fakt, ale kdo tvrdí, že Outback nynější generace má dobrý sedačky, tak buď lže, nebo jezdí denně kolem komína a nebo neseděl v pořádnejch sedačkách. S tímhle autem jsem jel Mannheim a zpět a poté do Bratislavy a katastrofa. O vrzajících plastech, nedotažených detailech v interieru (všechna Subaru) a trapné příplatkové výbavě radši pomlčím. Boxer Diesel je perfektní ovšem zakrývat zde problémy se spojkou, která je velký průser Subaru, mi přijde úsměvné a řeči o jedné vlaštovce mě zaráží. Symetrical AWD je sice hezká věc, ale upřímě, normálnímu řidiči udělá stejnou službu i Haldex poslední generace (nesrovnávat prosím s tím prvním. Kdo chce víc může si vzít u Audi Torsen a tady bych byl hodně opatrnej porovnávat. Né každej má potřebu jezdit dveřma napřed a jak píšu, Haldex je pro normální lidi co chtějí normální jízdou bezpečně dojet po mokré silnici vyjet třeba na hory či tahat těžký vlek. O Francouzech vím jen to, že každej na ně nadává ale měl jsem Xantii I i II, C5 a Peugeoty 406 a opět nic zásadního. Matně si vzpomínám že ke konci se kapku objevovaly problémy s elektrikou, ale nic tragickýho. Auta šla z domu opět při 350-430tis km s tím, že co mám přehled dodnes jezdí.
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » čtv zář 30, 2010 10:00 am

musim uznat jedno, ze superb je z VW koncernu aktualne nejlepsi auto, bohuzel pro vas vsechny fanousky uz tomu tak moc dlouho nebude, viz Winterkornovo vyjadreni o umravneni skodovky a navratu do segmentu, ktery pro ni VW stanovil ... levna a spatna auta.

ad cena - k cene je potreba pripocitat servisni naklady. Ja mel postupne 3x legacy, aktualne maji dohromady najeto cca 800t km na tachometru a minimalne 1.3M v realu. Nekolikrat desticky, na 1 nebo 2 sem delal kotouce, na 1 konec vyfuku (a jedno by to tez uz potrebovalo) a tusim ze nekde bylo i jedno lozisko. Tot vse. Pak uz jen oleje, filtry a svicky. Rozdil 1 Kc na km je pri 200t km, 200k Kc na 4-5 let, to je castka, kterou hrave splachne rozdil v prodejni cene nebo zasadnejsi oprava VW dizlu (turbem pocinaje, vstrikama konce), do atmosferickeho benzinoveho subaru netreba minimalne do 200t km sahat.
Pri 40t najetych km rocne se bavime u paliva o rozdilu 30-40t, to povazuju za nezajimavy rozdil pokud je to dizl vs benzin. Radove podobny rozdil umi udelat i celorocne vypnuta klimatizace.

ad subaru - dizl nesleduju a posledni subaru sem nezkoumal, odpoledne se v subaru poptam co a jak, mam tam cestu pro auto (cisteni a doplneni klimatizace)

kazdopadne sem rad, ze sem potkal prvniho spokojeneho passatistu (diky sullaco), od cca 97tyho nadavaji na passat vsichni. O Audi nemluve.


ve finale to stejne je o tom, ze se kazdy nekam zaskatulkuje a neni ochoten ze sve skatulky vylezt a zkusit neco jineho. receno slovy tety kateriny, kdo chce kam, pomozme mu tam :D
Uživatelský avatar
vladaz
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 53
Registrován: sob črc 26, 2008 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: u Kladna

Příspěvekod vladaz » čtv zář 30, 2010 10:34 am

simon píše: kazdopadne sem rad, ze sem potkal prvniho spokojeneho passatistu (diky sullaco), od cca 97tyho nadavaji na passat vsichni.


Tak jsi právě potkal i druhého spokojeného. Já měl dva za sebou, rozdílné modely (B5 a B6) a byl jsem moc spokojenej. Nic po mě ta auta nechtěla, jen jsem měnil olej a destičky, u prvního pak váhu vzduchu. Jezdilo se mi s nima dobře, ale možná jsem nenáročnej zákazník. Prvního mi ukradli a kdybych druhýho nerozmlátil, jezdil bych s ním i nadále.. Takže mi osud nadělil Land Rovera a ten je na tahání zase fakt lepší než Passat.
Uživatelský avatar
Jirina
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 27, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod Jirina » čtv zář 30, 2010 11:35 am

Auto slouží k přepravě lidí, nebo nákladu z bodu A do bodu B a pokud je to možné JEŠTĚ ZPÁTKY!
Subaru Legacy kombi 4x4, 2.5 automat r.v. 1999, spotřeba 13 litrů LPG krát 14.30 je pod 2,--Kč na kilometr. Tažné 1800kg.
Kolik znáš garáží, kam se nesmí s LPG?
Naposledy upravil(a) Jirina dne čtv zář 30, 2010 4:04 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Sullaco
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 248
Registrován: pon říj 29, 2007 1:00 am
Reputace: 14
Bydliště: Sever Čech

Příspěvekod Sullaco » čtv zář 30, 2010 1:32 pm

Milý Simone, jak jsem psal, nejsem zaškatulkovaný vůbec nikde, mám rád každou značku. I Passat má svoje chyby spolu se Superbem, a že bych jich mohl dost jmenovat. Jenže kdo chyby dnes nemá? Neznám. Jinak jak odkazuješ na tvůj článe, vím přesně, který myslíš a je to pouze holý nesmysl, který vznikl rpoto, že nebylo o čem psát. Koncern VW moc dobře ví co vyrábí a co vyrábět chce. Superb a Passat jsou a byli i v předchozí generaci téměř totožná auta s rozdílem tvaru interiéru, pár plechů a rozvoru. Technika tzn. střeva jsou úplně stejná, takže nějaké články o tom jak VW je u vytržení, že Škodovky jsou taaak kvalitní, že by chudák VW osobně z toho byl mimo, jsou naprosté nesmysly. Pokud jim někdo věří, nehodlám mu to vyvracet.
Neznáš žádného spokojeného Passatistu a Superbistu? A že jich kolem tebe těch aut jezdí co? A hlavně kolik mají všechna ta auta reálně natočeno. Ale to je fuk, tobě leží VW v žaludku mě bohužel ne. Být tebou, tak si jednoho nebo dva koupím od funglovky a poté můžeš hodnotit. Realita je bohužel taková, že si kde kdo koupí ojetý kepl, který má na první pohled přes půl milionu najeto ovšem na palubce 130 000 a pak se diví, že si auto říká (zcela oprávněně) o servis a díly. No nic necháme toho, to je akorát další flame war. ;)

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů