Auta pro jachting
Moderátoři: Pepa, david, vilma
- velkejtom
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 165
- Registrován: úte bře 25, 2008 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: u Velké řeky
bokal píše:Jezdím třeba dost často o dost větším vozem než zmíněné dodávečky a mikrobusy. Je to VW LT 2,5TDI, dlouhý, vysoký pro 9osob. Tedy stále ještě osobní auto. Délka 5,7m, šířka taky větší než Transporter. Parkuju často u obchoďáků mezi škodovkami a spol, pravda trochu vyčnívám. Nikdy nemám problém, že by nešlo zaparkovat.
No u obchoďáku zaparkuješ i autobus to není o hrdinství

Denis psal o parkování ve městě kde s LT zabereš dvě místa a když je nemáš tak seš 15


- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
To nebyla řeč o hrdinství ale o zvycích. S Denisem nemám důvod polemizovat, přestože se občas courám i po Bratislavě. Ten jistě má dost najeto i s dodávkou.
Byla to úvaha pro ty, co neparkujou zrovna na Praze 1. Je dost těch, co do velkých měst ani nikdy nejeli, přesto mají obavy z většího auta.
Ve velkoměstech je to jasné, často tam není kam umístit ani fabii.
Byla to úvaha pro ty, co neparkujou zrovna na Praze 1. Je dost těch, co do velkých měst ani nikdy nejeli, přesto mají obavy z většího auta.
Ve velkoměstech je to jasné, často tam není kam umístit ani fabii.
- Lucifer
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 397
- Registrován: úte říj 06, 2009 2:00 am
- Reputace: 0
- Kontaktovat uživatele:
Já, ač ženská, mám raději větší auta, krom jiného se v nich cítím bezpečněji. Každé naše auto je o něco větší než to předchozí a stejně máme vždycky o 10% více nákladu než se tam vejde.
A parkuju s tím líp než ledasjakej chlap
Teď máme MB Vaneo, skvělé auto, ale na kouli má v papírech jen 750 kg bržděného přívěsu
A tak koukáme po větším - neustále nám přebývají lidi, co by potřebovali s námi někam jet, loď je taky asi těžší...
Viano se mi líbí moc, ale nevjede nám podjezdem do garáže a na ulici ho nechci nechat stát, krade se tu
.
Je lepší koupit starší auto (4-5 let) s méně najetými kilometry nebo mladší (2-3 roky) co má najeto více?


Teď máme MB Vaneo, skvělé auto, ale na kouli má v papírech jen 750 kg bržděného přívěsu

A tak koukáme po větším - neustále nám přebývají lidi, co by potřebovali s námi někam jet, loď je taky asi těžší...
Viano se mi líbí moc, ale nevjede nám podjezdem do garáže a na ulici ho nechci nechat stát, krade se tu

Je lepší koupit starší auto (4-5 let) s méně najetými kilometry nebo mladší (2-3 roky) co má najeto více?

- JardaF
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1379
- Registrován: ned úno 01, 2009 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vypadá to, že je Luciferka neskutečněj vejtaha, co se týče parkování, bohužel a nerad musím podotknout, že má pravdu. Parkuje výnikajícně a čím větší auto, tím zdá že lépěji. Zcela mě tak deklasuje v očích sousedů, z nichž se někteří pochechtávají, když Luciferka nacpe tu naši krávu do mezery, kde z každé strany přebývá tak půl metru. (a to prosím parkovat umím taktéž).
Takže letos dostane na triko couvání s šestimetrovým vlekem ke skluzu k vodě. howgh.

Takže letos dostane na triko couvání s šestimetrovým vlekem ke skluzu k vodě. howgh.

- Viky_CZ
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2303
- Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
- Reputace: 43
- Bydliště: Tynec n/L
- Kontaktovat uživatele:
Sice vim, ze jsem beznadejnej staromilec, jeste navic s uchylkou na auta s motorem vzadu, ale nicmene - ma nekdo z vas zkusenosti s touhle potvorou?
Melo by to mit tazny az na 2500kg a to usporadani pohonu se mi zda bejt na tahani lode z vody vylozene vhodny (az teda na fakt, ze motor asi musi dost do vodicky, ale nejspis je na to stavenej).
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oDm1xjAEUic[/youtube]

Melo by to mit tazny az na 2500kg a to usporadani pohonu se mi zda bejt na tahani lode z vody vylozene vhodny (az teda na fakt, ze motor asi musi dost do vodicky, ale nejspis je na to stavenej).
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oDm1xjAEUic[/youtube]
- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
A tak v americe je vhodných autíček v kategorii "drobeček" dostatečný výběr.
Obávám se, že jen málokdo z nás by měl ochotu to živit. Jeden jsem měl - Ford Explorer, jezdit se s tím dalo, akorád do té doby jsem měl dost optimistické představy, kolik stojí provoz. Ta představa byla, že to teda bude trochu víc , tak 14, když se nenajezdí moc km tak to zvládnu. A taky jsem nechápal, co znamená pořekadlo: "žere to i trávu kolem cesty". Teď už to vím. S chutí to nemá problém, klidně 20 -30.
Druhý kousek jsem jen občas řídil, Ford F 150 (asi 2005), s tím bych klidně vydržel jezdit. Bylo mi v něm dobře. A je už i úsporný, spokojí se s 13-20, umí si odpojit válce z 8 až na 4. 5 míst + 2 m2 zavazadel. Celková těsně pod 3500kg. Tažné taky 3500. Takže kdo má vrt na zahradě, je to taky varianta. Jezdí s tím žena mého kamaráda, měří asi 1,5m, cítí se v tom bezpečně. Já taky.
Omlouvám se, to není patřičná reakce na Orlando, neuvědomil jsem si, že je tu řeč o korejském Chevroletu. To ta zkratka CHEVY směruje k americe.
Obávám se, že jen málokdo z nás by měl ochotu to živit. Jeden jsem měl - Ford Explorer, jezdit se s tím dalo, akorád do té doby jsem měl dost optimistické představy, kolik stojí provoz. Ta představa byla, že to teda bude trochu víc , tak 14, když se nenajezdí moc km tak to zvládnu. A taky jsem nechápal, co znamená pořekadlo: "žere to i trávu kolem cesty". Teď už to vím. S chutí to nemá problém, klidně 20 -30.
Druhý kousek jsem jen občas řídil, Ford F 150 (asi 2005), s tím bych klidně vydržel jezdit. Bylo mi v něm dobře. A je už i úsporný, spokojí se s 13-20, umí si odpojit válce z 8 až na 4. 5 míst + 2 m2 zavazadel. Celková těsně pod 3500kg. Tažné taky 3500. Takže kdo má vrt na zahradě, je to taky varianta. Jezdí s tím žena mého kamaráda, měří asi 1,5m, cítí se v tom bezpečně. Já taky.
Omlouvám se, to není patřičná reakce na Orlando, neuvědomil jsem si, že je tu řeč o korejském Chevroletu. To ta zkratka CHEVY směruje k americe.
- JardaF
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1379
- Registrován: ned úno 01, 2009 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No jo amerika, to mě přivedlo do vzpomínek - měli jsme tam Buicka, v Kalifornii - takový normální starší auto, myslím že měl 3 litry obsah. V přepočtu stál litr benzínu do kolem 8 korun. Když jsem to zjistil, okamžitě jsem přestal řešit kolik to žere a kolik toho najezdíme
. (nevím ovšem, jaký jsou tam ceny dneska). To byly časy 


-
- moderátor
- Příspěvky: 5869
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 231
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
Re: auta

Toyota Tundra je pěti místný pickup vhodný i do terénu. Pod kapotou můžete u tohoto vozu najít motor o objemu 4,7 nebo 5,7 litrů. Takto silné motoru umožní využít Toyotu Tundru i jako tažný vůz, který ve své nejsilnější variantě dokážu hravě zvládnout i 4,5 tunový přívěs.
V terénu i na běžných silnicím využijete vybavení, kterým Toyota Tundra zajišťuje bezpečnou a pohodlnou jízdu. Mezi takové vybavení patří pohon 4x4, automatická převodovka, stabilizace podvozku, regulace tuhosti podvozku, klimatizace, senzor opotřebení brzdových destiček a mnohé další.
Toyota Tundra je také vybavena velkým úložným prostorem vhodným pro přepravu téměř jakéhokoliv nákladu.
Základní parametry vozu Toyota Tundra
Délka: 5809 mm
Šířka: 2029 mm
Výška: 1930 mm
Hmotnost: 2368 kg
Zdvihový objem: 5663 ccm
Výkon: 284 kW (381 koní)
Maximální rychlost: 175 km/h
žere to skoro jako loď

- vladaz
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob črc 26, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: u Kladna
JardaF píše:No jo amerika, to mě přivedlo do vzpomínek - měli jsme tam Buicka, v Kalifornii - takový normální starší auto, myslím že měl 3 litry obsah. V přepočtu stál litr benzínu do kolem 8 korun. Když jsem to zjistil, okamžitě jsem přestal řešit kolik to žere a kolik toho najezdíme. (nevím ovšem, jaký jsou tam ceny dneska). To byly časy
OFF topic: aktuálně galon za 3.7USD. Zdravím z Los Angeles. V.
- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
Heavy,
ono vším co tu bylo uvedeno se dá tahat lodě,
až na tu motorku, nebo žeby aspoň Cadeta? Abysme neskončli ještě u bicyklu.
asi nejlepší cena benzínu, co jsem tankoval byla nedávno v Saudské arábii cca 2,30Kč/litr.
To by se dobře živilo 5,7 L v džípu i v lodi.
Mají i moře, ale nelíbí se mi tam, trochu moc teplo, tak se vraťme do reality a zvolme něco evropského, případně korejského a taky lodě zavezeme.
Možná tyhle zoufalé kecy vedeme ze zoufalosti z nadcházejícího počasí.
Loď ještě na vodě a venku jakoby mělo sněžit.
ono vším co tu bylo uvedeno se dá tahat lodě,
až na tu motorku, nebo žeby aspoň Cadeta? Abysme neskončli ještě u bicyklu.
asi nejlepší cena benzínu, co jsem tankoval byla nedávno v Saudské arábii cca 2,30Kč/litr.
To by se dobře živilo 5,7 L v džípu i v lodi.
Mají i moře, ale nelíbí se mi tam, trochu moc teplo, tak se vraťme do reality a zvolme něco evropského, případně korejského a taky lodě zavezeme.
Možná tyhle zoufalé kecy vedeme ze zoufalosti z nadcházejícího počasí.
Loď ještě na vodě a venku jakoby mělo sněžit.
Naposledy upravil(a) bokal dne stř říj 12, 2011 3:40 pm, celkem upraveno 2 x.
- simon
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Dolni Kounice
Re: auta
david píše::lol: když už jste u těch žroutů, co takhle:
Toyota Tundra je pěti místný pickup vhodný i do terénu. Pod kapotou můžete u tohoto vozu najít motor o objemu 4,7 nebo 5,7 litrů. Takto silné motoru umožní využít Toyotu Tundru i jako tažný vůz, který ve své nejsilnější variantě dokážu hravě zvládnout i 4,5 tunový přívěs.
V terénu i na běžných silnicím využijete vybavení, kterým Toyota Tundra zajišťuje bezpečnou a pohodlnou jízdu. Mezi takové vybavení patří pohon 4x4, automatická převodovka, stabilizace podvozku, regulace tuhosti podvozku, klimatizace, senzor opotřebení brzdových destiček a mnohé další.
Toyota Tundra je také vybavena velkým úložným prostorem vhodným pro přepravu téměř jakéhokoliv nákladu.
Základní parametry vozu Toyota Tundra
Délka: 5809 mm
Šířka: 2029 mm
Výška: 1930 mm
Hmotnost: 2368 kg
Zdvihový objem: 5663 ccm
Výkon: 284 kW (381 koní)
Maximální rychlost: 175 km/h
žere to skoro jako loď, dcerka s tím 5,7 l tahá dva koně
hilux s uspornym 3l dieslem to neutahne?
bokal píše: ono vším co tu bylo uvedeno se dá tahat lodě,
až na tu motorku, nebo žeby aspoň Cadeta? Abysme neskončli ještě u bicyklu.
OT: si delas prcu, ale cadet lze odvezt i na kole


jako maly decka jsme preplouvali z jachtaku pres labe a pak prave ruco nebo na kole odvazeli
na piskovnu ... byla to fuska, ale o to vice srandy

- heavy
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 08, 2009 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
bokal píše:Heavy,
....se dá tahat lodě,
až na tu motorku, nebo žeby aspoň Cadeta?
tsss... ta by utáhla i něco víc jak Cadeta

Jmenovitý výkon: 70 kW (95 koní) při 7250 ot. / min
Max. točivý moment: 100 Nm při 5500 ot. / min
Max.hmotnost: 495Kg
,ale s bržděním by asi byl krapet problém...... no co půjčil bych si kotvu z lodě


bokal píše:Možná tyhle zoufalé kecy vedeme ze zoufalosti z nadcházejícího počasí.
Máš asi recht, počkej až opravdu napadne

Víkend má být celkem slušný... pojedu se rozloučit s Orlíkem...
Kurňa to je fičák a rok je zas v pr.....

- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
Tak o tom nepochybuju,
ono podnikatelé se starým železem vozí na dvoukoláku za bicyklem o dost větší váhy.
jen mi to připadá troch krok zpátky. Je vidět, že jsme připraveni na jakoukoli krizi.
Nezdá se vám, že jsme se posunuli z těch amerických drobečků trochu moc zpátky ?
Osobně jsem dospěl k názoru, že je pro naše potřeby tahání lodí a člunů dobré řešení kategorie SUV.
Pravé tereňáky málokdo využije pro běžný provoz, postrádají většinou pohodlí osobáku.
Ale SUVeček je dnes celkem velký výběr, jak nových tak ojetých, malých i větších. Jízdní vlastnosti se moc od osobáku neliší,
navíc se s tím lépe jezdí v zimě. Mají 4x4, povoleno často tahat víc než 2 tuny, vyšší podvozek,
tak není strach s ním sjet až do vody při vytahování a spouštění lodi.
Co mě na tom baví, je ta nezávislost. Nemusím jako dřív prosit někoho s tereňákem.
Ovšem někdo to raději řeší více autama, pokud si to může dovolit, proč ne.
ono podnikatelé se starým železem vozí na dvoukoláku za bicyklem o dost větší váhy.
jen mi to připadá troch krok zpátky. Je vidět, že jsme připraveni na jakoukoli krizi.

Nezdá se vám, že jsme se posunuli z těch amerických drobečků trochu moc zpátky ?
Osobně jsem dospěl k názoru, že je pro naše potřeby tahání lodí a člunů dobré řešení kategorie SUV.
Pravé tereňáky málokdo využije pro běžný provoz, postrádají většinou pohodlí osobáku.
Ale SUVeček je dnes celkem velký výběr, jak nových tak ojetých, malých i větších. Jízdní vlastnosti se moc od osobáku neliší,
navíc se s tím lépe jezdí v zimě. Mají 4x4, povoleno často tahat víc než 2 tuny, vyšší podvozek,
tak není strach s ním sjet až do vody při vytahování a spouštění lodi.
Co mě na tom baví, je ta nezávislost. Nemusím jako dřív prosit někoho s tereňákem.
Ovšem někdo to raději řeší více autama, pokud si to může dovolit, proč ne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti