Stáří lodě
Moderátoři: Pepa, smike, vilma
- Venca
- návštěvník fóra
- Reputace: 0
Stáří lodě
Zdravím,chtěl bych se Vás zeptat na Váš názor na staří lodě. Má smysl kupovat loď která je vyrobena v 70-80 letech. Mám vyhlédnuté lodě z Bodamského jezera a vypadají zachovale jak z venku tak interier. Údajně nikdy nejeté na moři. Lodě jsou vybaveny kuchyňským koutem, chemickým wc, rozvodem vody a zabudovaným diesel motorem a mají slušné oplachtění a kování. Cena jedné lodi vyjde cca na 8000 a druhá na 10 000 Euro. Rozměry jsou 7,5x2,45, 8,5x2,5.
Závady na trupu jsem neviděl žádné (nejsem odborník), ale na palubách obou lodí jsou okolo bočních okének popraskaná místa a to samé je u dvou sloupků zábradlí. Je toto závažná závada, nějaký problém spojený s únavou materiálu ? Jak je to pracné na opravu ? Kolik můžou být náklady? Jinak jsou obě lodě velice udržované a připravené na sezónu.
Momentálně jezdím na gumáku na výlety s rodinou a na ryby, takže žádné zkušenosti s laminátem. Předem díky za vaše odpovědi.
Venca
Závady na trupu jsem neviděl žádné (nejsem odborník), ale na palubách obou lodí jsou okolo bočních okének popraskaná místa a to samé je u dvou sloupků zábradlí. Je toto závažná závada, nějaký problém spojený s únavou materiálu ? Jak je to pracné na opravu ? Kolik můžou být náklady? Jinak jsou obě lodě velice udržované a připravené na sezónu.
Momentálně jezdím na gumáku na výlety s rodinou a na ryby, takže žádné zkušenosti s laminátem. Předem díky za vaše odpovědi.
Venca
Ahoj Venco.