S charterovkou do Itálie, nebo Černé Hory
Moderátoři: Pepa, smike, vilma
Denisku sypu si hlavu popelem, trochu jsem se do toho zaplantal. V té poslední odpovědi tobě, nikolivěk v té první.
Chtěl jsem říct, že i když se to správné proclení u tvého známého zdálo zbytečné, nemělo by se to dělat jinak. A ktomu jsem přidal ten příklad jak to může dopadnout, když se loď nevyclí.
Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.
Vidím, že Jerryx se vrátil na začátek a napsal komplexní odpověď. Správnou odpověď, včetně té poslední věty. To je samozřejmé!!!
Chtěl jsem říct, že i když se to správné proclení u tvého známého zdálo zbytečné, nemělo by se to dělat jinak. A ktomu jsem přidal ten příklad jak to může dopadnout, když se loď nevyclí.
Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.
Vidím, že Jerryx se vrátil na začátek a napsal komplexní odpověď. Správnou odpověď, včetně té poslední věty. To je samozřejmé!!!
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
Chlapi, kua, nebuďme útlocitný.
1. Ja si myslím, že existujú lode u čartroviek s ktorými to ide. Je tu aj o tom topic, hladajú do posádky na prenajatú loď z čártrovky 2-3 ludí z Baleár na Kanáre. Teda sú aj poistené lode s plnou výbavou. Naši sprostredkovatelia nájmu ich nedávajú do ponuky, je to asi o cene. Treba sa spýtať u profíkov.
2. čo k tomu treba je viac menej jasné./ alebo nie?/
3. ak je normálne počasie tak to trvá cca 15 hodín, ale s dobrým motorákom za pekného počasia si tam v cuku letu.
1. Ja si myslím, že existujú lode u čartroviek s ktorými to ide. Je tu aj o tom topic, hladajú do posádky na prenajatú loď z čártrovky 2-3 ludí z Baleár na Kanáre. Teda sú aj poistené lode s plnou výbavou. Naši sprostredkovatelia nájmu ich nedávajú do ponuky, je to asi o cene. Treba sa spýtať u profíkov.
2. čo k tomu treba je viac menej jasné./ alebo nie?/
3. ak je normálne počasie tak to trvá cca 15 hodín, ale s dobrým motorákom za pekného počasia si tam v cuku letu.
Denis píše:Chlapi, kua, nebuďme útlocitný.
utlocita tady snad nikdo neni ... nebo ano ?
Denis píše:1. Ja si myslím, že existujú lode u čartroviek s ktorými to ide. Je tu aj o tom topic, hladajú do posádky na prenajatú loď z čártrovky 2-3 ludí z Baleár na Kanáre. Teda sú aj poistené lode s plnou výbavou. Naši sprostredkovatelia nájmu ich nedávajú do ponuky, je to asi o cene. Treba sa spýtať u profíkov.
no vidis, ted jsi me nachytal na svestkach, taky pisu rychleji nez myslim:
spravne jsem chtel napsat (ve svym prispevku jsem to opravil):
chorvatske standartne NE (kvuli jejich pojisteni - to neznamena ze to nelze provest )
Možná byla chyba, že jsme sem začali plést jiné oblasti. Zapomeňme teda na Korsicu, Sardínii, Baleáry a Kanáry, držme se chorvatů.
Tady trvám, a to bych zdůraznil, trvám na tom co jsem napsal v úplném úvodu a také to potvrdil Jerryx. HR charterovky přeplavbu vůbec neumožňují a pokud některá ano, je to za příplatek.
Už jsem to částečně psal. Letos ke konci zimi si posádka vybrala k jednání čtyři lodě. Aleš Morávek jich dotazoval na možnost přeplavby do Černé Hory. Tři charterovky to jednoznačně odmítly, čtvrtá se svolila povolit, za blíže nespacifikovaný doplatek.
Tady trvám, a to bych zdůraznil, trvám na tom co jsem napsal v úplném úvodu a také to potvrdil Jerryx. HR charterovky přeplavbu vůbec neumožňují a pokud některá ano, je to za příplatek.
Už jsem to částečně psal. Letos ke konci zimi si posádka vybrala k jednání čtyři lodě. Aleš Morávek jich dotazoval na možnost přeplavby do Černé Hory. Tři charterovky to jednoznačně odmítly, čtvrtá se svolila povolit, za blíže nespacifikovaný doplatek.
Chartrovka v HR pre plavby do Talianska
Zhanal som pred rokom moznost chartru pre plavbu do talianska a nasiel som http://www.arga-hr.com/ Potvrdili mi, ze maju lode s vhodnym poistenim na ktorych sa mozeme plavit do Talianska.
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
Myslím, že to môžme zobrať trochu širšie ako len preplavba HR- Taliansko, ale mali by sme sa držať opustenia výsostných vôd HR. Teda reálne sa ešte dá plávať do Boky kotorskej v Čiernej hore a pri dvojtýždňovom prenájme aj do Grécka na Korfu.
Alfa omega je prenájom lode, na tom sa zhodneme. Je jasné, že drvivá večšina čartroviek loď na takú plavbu nepožičia. Nemyslím že je to len v poistení, ale aj, alebo najme vo výbave lodí. Treba záchranný ostrovček pre 6 ludí /to je 3000 Euro/, záchranné vesty s večším výtlakom, svetlice, mapové vybavenie /vrátane GPS/, snáď aj radar, alebo aspoň radarový hlásič, asi aj nejaké náhradné oplachtenie a samozrejme špičkový technický stav a hlavne vhodné nadimenzovanie takeláže.
Samozrejme že drvivá večšina lodí v HR takú výbavu nemá, ale ako som už písal, sú aj spoločnosti ktoré nemajú hluchu zimnú sezónu. Lode preplavujú do južnejších destinácií, teda Kanárske a Kapverdské ostrovy a samozrejme Karibik. Pre tieto spoločnosti by nemal byť zásadný problém vyhovieť zákazníkovi v preblavbe do Talianska. Výbavu pre plavebnú oblasť B,A, majú a teda sú tie lode aj poistitelné. Prínosom tejto diskusie by boli príspevky ako dal rastod. Teda konkrétna adresa. Alebo aspoň že napr.yachtnet / alebo iné spoločnosti/ to nerobí.
Alfa omega je prenájom lode, na tom sa zhodneme. Je jasné, že drvivá večšina čartroviek loď na takú plavbu nepožičia. Nemyslím že je to len v poistení, ale aj, alebo najme vo výbave lodí. Treba záchranný ostrovček pre 6 ludí /to je 3000 Euro/, záchranné vesty s večším výtlakom, svetlice, mapové vybavenie /vrátane GPS/, snáď aj radar, alebo aspoň radarový hlásič, asi aj nejaké náhradné oplachtenie a samozrejme špičkový technický stav a hlavne vhodné nadimenzovanie takeláže.
Samozrejme že drvivá večšina lodí v HR takú výbavu nemá, ale ako som už písal, sú aj spoločnosti ktoré nemajú hluchu zimnú sezónu. Lode preplavujú do južnejších destinácií, teda Kanárske a Kapverdské ostrovy a samozrejme Karibik. Pre tieto spoločnosti by nemal byť zásadný problém vyhovieť zákazníkovi v preblavbe do Talianska. Výbavu pre plavebnú oblasť B,A, majú a teda sú tie lode aj poistitelné. Prínosom tejto diskusie by boli príspevky ako dal rastod. Teda konkrétna adresa. Alebo aspoň že napr.yachtnet / alebo iné spoločnosti/ to nerobí.
- designer
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1581
- Registrován: sob říj 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
aktuálně k přeplavbě do Itálie pro rok 2009
Pravděpodobně jediná chartrovka v Chorvatsku, která přeplavbu do Itálie legálně umožňuje je ASTA. Konkrétní nabídku mám na B30 cruiser (r.v.06) v termínu od 9.5. - 16.5.09 za ceníkových 980,-. Od Yachtnetu po slevách za 728,- Kauce normální -1000,-
PŘÍPLATEK ZA OPUŠTĚNÍ CHORVATSKÝCH VOD JE 60,- EUR.
JEDINÁ PODMÍNKA - 2 KAPITÁNI NA LODI S PRŮKAZY B+C (tedy jeden B a druhý C)
Další možností je domluva se společností MARITIME s.r.o. (zastupují lodě Hanse), která od roku 09 bude v Sukošanu disponovat několika loďmi pro charter.Jejich webové stránky zatím moc nefungují, ale mluvil jsem s p. Hirnšalem z Maritime a byl jsem ujištěn, že opuštění chorvatských vod není po dohodě žádný problém.
Bližší info pravděpodobně dostanete na www.maritime.cz
nebo přímo:
jhirnsal@maritime.cz
p.s. hanse vypadaj jako pěkné lodě
Pravděpodobně jediná chartrovka v Chorvatsku, která přeplavbu do Itálie legálně umožňuje je ASTA. Konkrétní nabídku mám na B30 cruiser (r.v.06) v termínu od 9.5. - 16.5.09 za ceníkových 980,-. Od Yachtnetu po slevách za 728,- Kauce normální -1000,-
PŘÍPLATEK ZA OPUŠTĚNÍ CHORVATSKÝCH VOD JE 60,- EUR.
JEDINÁ PODMÍNKA - 2 KAPITÁNI NA LODI S PRŮKAZY B+C (tedy jeden B a druhý C)
Další možností je domluva se společností MARITIME s.r.o. (zastupují lodě Hanse), která od roku 09 bude v Sukošanu disponovat několika loďmi pro charter.Jejich webové stránky zatím moc nefungují, ale mluvil jsem s p. Hirnšalem z Maritime a byl jsem ujištěn, že opuštění chorvatských vod není po dohodě žádný problém.
Bližší info pravděpodobně dostanete na www.maritime.cz
nebo přímo:
jhirnsal@maritime.cz
p.s. hanse vypadaj jako pěkné lodě
Ahoj, dovolím si doplnit, od 2009 nabízí Benátky a Korfu Alfayachtclub Praha. Více www.alfayachtclub.cz. Hezké svátky.
Přikládám svou zkušenost - rozhodně to není návod na zopakování.
Cca před šesti lety jsem 2x , jako člen posádky, absolvoval přeplavbu HR-IT. Charterovoá loď, na kterou jsme si vymrčeli radarový odražeč. Kapitánoval kamarád s VPM a nikomu se nic nehlásilo a jelo se. Kornaty jsme míjeli v 8 hodin večer a za docela silného větru jsme přiráželi do malého přístavu severně od Ancony druhý den ve 2 hodiny odpoledne. Tenkrát jsem koplet celou přeplavbu problil a aniž bych komukoliv cokoliv v Itálii řekl, vzal jsem si mobil pas a peníze a šel hledat nádraží s tím, že jak budu sedět v autobusu, tak ostatním napíšu, ať pokračují beze mně. Nádraží jsem nenašel a pevná půda pod nohama mi udělala dobře, tak jsem se potupně vrátil a tentýž den navečer (asi po 3 hodinách strávených v Itálii) jsme vyrazili nazpátek do HR. V Itálii jsme nikoho nekontaktovali a nikdo ani nepřišel. Taky silně pochybuju, že bychom měli vyvěšenou italskou vlajku
S odstupem času se na to dívám jako na mladickou nerozvážnost a díky bohu, že jsme nemuseli řešit nějaký problém. Je to stejné, jako když vzpomínáte, jak jste v osmnácti s čerstvým řidičákem a autem rodičů vezli bandu opilejch kamarádů a sami jste měli pár piv. Díky bohu, že nás nikdo nezastavil a nic se nestalo.
Letos jsem zjišťoval, jestli bychom nemohli přeplavbu absolvovat, na nové Elance 350, ale byl jsem ujištěn, že to není možné. Tak si dáme za cíl Zadar-Dubrovnik-Zadar.
Cca před šesti lety jsem 2x , jako člen posádky, absolvoval přeplavbu HR-IT. Charterovoá loď, na kterou jsme si vymrčeli radarový odražeč. Kapitánoval kamarád s VPM a nikomu se nic nehlásilo a jelo se. Kornaty jsme míjeli v 8 hodin večer a za docela silného větru jsme přiráželi do malého přístavu severně od Ancony druhý den ve 2 hodiny odpoledne. Tenkrát jsem koplet celou přeplavbu problil a aniž bych komukoliv cokoliv v Itálii řekl, vzal jsem si mobil pas a peníze a šel hledat nádraží s tím, že jak budu sedět v autobusu, tak ostatním napíšu, ať pokračují beze mně. Nádraží jsem nenašel a pevná půda pod nohama mi udělala dobře, tak jsem se potupně vrátil a tentýž den navečer (asi po 3 hodinách strávených v Itálii) jsme vyrazili nazpátek do HR. V Itálii jsme nikoho nekontaktovali a nikdo ani nepřišel. Taky silně pochybuju, že bychom měli vyvěšenou italskou vlajku
S odstupem času se na to dívám jako na mladickou nerozvážnost a díky bohu, že jsme nemuseli řešit nějaký problém. Je to stejné, jako když vzpomínáte, jak jste v osmnácti s čerstvým řidičákem a autem rodičů vezli bandu opilejch kamarádů a sami jste měli pár piv. Díky bohu, že nás nikdo nezastavil a nic se nestalo.
Letos jsem zjišťoval, jestli bychom nemohli přeplavbu absolvovat, na nové Elance 350, ale byl jsem ujištěn, že to není možné. Tak si dáme za cíl Zadar-Dubrovnik-Zadar.
hastrmank píše:Ahoj, dovolím si doplnit, od 2009 nabízí Benátky a Korfu Alfayachtclub Praha. Více www.alfayachtclub.cz. Hezké svátky.
Alfayachtclub nabízí Benátky a Korfu pouze jako přeplavbu se svým kapitánem. V charteru plachetnici mimo chorvatské vody nepůjčí. Alespoň vloni to tak ještě bylo.
- karaya2
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 239
- Registrován: pon zář 24, 2007 2:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
re:
V květnu 2010 jsme jeli Černou Horu po trase Murter-Vis-Korčula-Cavtat (celnice)-Zelenika(celnice)-Kotor a zpět.
Z Brna jsme odjížděli v pátek v poledne, návrat v neděli večer, 8 dní plavby, dá se stihnout i Dubrovník.
Foto zde: http://www.jachting-letani.cz/jachting/ ... kotorska/#!
Samozřejmě soukromá loď s plným pojištěním. Pokud by se našla 3-4 členná posádka, možno opakovat, trasa je to zajímavá.
Z Brna jsme odjížděli v pátek v poledne, návrat v neděli večer, 8 dní plavby, dá se stihnout i Dubrovník.
Foto zde: http://www.jachting-letani.cz/jachting/ ... kotorska/#!
Samozřejmě soukromá loď s plným pojištěním. Pokud by se našla 3-4 členná posádka, možno opakovat, trasa je to zajímavá.
- rb
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 300
- Registrován: sob pro 15, 2007 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Hostivice
koudy píše:Kdyz jsme vloni a předloni jeli z It na Korsicu a zpět byl jsem ujištěn vždy od pracovníka charterovky v kanceláři i od člověka kterej nám předával lod, že nehrozí žádný problem. Jediný na co mě upozornil byl fakt, že frantíci nechtěj mluvit anglánsky. Měl úplnou pravdu, jedinej náš problem byl v komunikaci. Pouze místní výběrčí poplatků za stání v přístavu mluvil anglánsky a německy. A já si vždy myslel že anglina vládne jak na vodě tak ve vzduchu
Když jsem byl ve Francii, mluvili jsme jen anglicky neb nám byla řeč lidu galského kohouta poněkud vzdálena. Ochota se s námi bavit byla rovna téměř nule, jednou jsme se mimochodem zmínili, že jsme z Prahy (to nenáviděné centrum všeho zla, že brňáci?) a náhle byli samá ochota a přátelství. Pak z nich vypadlo, že si mysleli že jsme angláni. Ta podoba regionální záště je celkem vysoká. Následně jsme začínali rozhovor odkud jsme, aby se prolomily ledy a vcelku to fungovalo.
- karaya2
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 239
- Registrován: pon zář 24, 2007 2:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
re:
smucek píše:2karaya2,
ta spousta lodí to je z Kotoru?
Smucek-u, jestli myslíš ty čtyři plachetničky u mola, tak to je fakt marina v Kotoru. Na sociálky se muselo kousek do městečka, ale vše bylo ve výstavbě, teď už to asi bude jiné.
Bylo tam na tu dobu dost velkých výletních lodí, samotná Boka Kotorská je zajímavá a pěkná.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů