Zdenda12345 píše:Není to spíš o tom, že si nerozumíte? Ten revizák ti to připojení nabíečky přes chránič nedoporučil, nebo zakázal? To je rozdíl. Jestli pouze nedoporučil, tak proč?
Tu nabíječku budeš mít zapojenou napevno? Třívodičově? Co to bude za nabíječku?
Např. já mám doma chránič na celý dům. Připojení nabíječky, rychlovarky, lednice apod. mu v žádnym případě nijak nevadí. Jediný, co mu může vadit je špatně udělaná alektroinstalace. Na lodi ale nebude tolik elektroinstalace a souběžných silových kabelů, aby se v tom něco indukovalo.
Mimochodem moje běžná autonabíječka má dvouvodičové připojení a dvojtou izolaci. Elektrikáři už tedy ví, že taková věc je chrániči úplně ukradená.
To, že jsme si nerozuměli, je klidně možné, přes telefon se nedá domlouvat rukama/nohama a čas rychle běží
. Když nad tím přemýšlím, tak mi použití chrániče na nabíječku nezakázal, jen důrazně nedoporučil. Jestli si dobře pamatuju jeho vysvětlení, řekl bych, že se hodně blížilo tomu, co píše Termit. Mě to překvapilo, ale mé znalosti nejsou na takové výši, abych mu byl schopen klást další otázky.Nabíječku budu mít zabudovanou na pevno, třívodičově. Je to SBC 140 NRG FR.







Vidím na nových charterových lodích že 230V okruh je i na rozvodné desce lodi chráněn.