Pozor -Alena K. tvrdí, že je kapitán s praxí, nechá si od vás zaplatit dovolenou, ale na vás se to bude teprve učit!!!!
Průšvihy na lodi:
- vůbec neuměla vytáhnout plachtu (po telefonu musel radit instruktor z Čech)
- zapíchla nám loď na mělčinu, takže nás musela vytahovat kolem plující loď (místní Chorvat nám dost vynadal, že ročně se v tady utopí 10 lidí, tak co tu proboha děláme!!!)...
- v rámci úspory elektřiny (nebyla si jistá přistáváním, takže moc nechtěla zajíždět do marín na dobití) vypínala ledničku, takže se nám dost jídla zkazilo
- při vyplouvání od břehu asi zapomněla odvázat přední lano, takže fendr na boku lodi pod tlakem lana prasknul (škodu při návratu nepřiznala...)
- nedokázala ovládat GPS
- při kotvení v noci po celou noc vybíhala a řešila, že jsme se s lodí určitě posunuly o dva metry
Závěr: Alena si udělala zkoušky loni v červnu a my jsme byly její první dušiky, na kterých se to učila a které jí zaplatily dovolenou. Taky dodala, že jí po tomto týdnu velmi stouplo sebevědomí, protože odvedla skvělou plavbu a příští rok se určitě chystá znovu! Takže pozor - Alenu K. z Radomyšle nebrat!!!!
POZOR - kpt. Alena K. je na lodi nebezpečná! Nebrat!
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9348
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
Ale no tak..... proč tak zhurta?
Když někoho uvedu plným jménem, sám bych se měl podepsat, to za prvé.
A za druhé dobře ti tak. Každý strůjcem svého štěstí. Co ti bránilo vybrat si jiného lepšího?
Nejenom v tomto případě platí, než něco zaplatím REFRENCE?REFERENCE a REFERENCE. Alespoň takto to říkám svým zákazníkům já.
Neposuzuji, je to jen jedna strana, ale
- každý jednou vyplouval poprvé. Tebe to teprve čeká.
- pokud jsi si najmul kapitána sám to asi neumíš ještě tolik...jsi si jistý že s vytaženým plachty nebyl problém technický?
- jak to bylo s tou mělčinou? Kdo byl u kormidla, jaký měl být kurs a byl takový skutečně... Rozhodně se to stalo již ostřílenějším borcům a pokud nedošlo k materiální újmě je to výborná výchovná lekce.
- určitě to bylo s tou elektřinou jak píšeš? Dost často totiž akumulátory na lodích za moc nestojí a je běžná praxe vypínat ledničku. Minimálně na noc to dělám vždy.
- kapitán při odplouvání dělá vše? U nás zpravidla platí že je u kormidla, nebo poblíž kormidla dává pozor. U lan jsou určení členové posádky. Nebyla to spíše chyba někoho jiného?
- ovládat GPS na charterové lodi je nad možnsti bežného smrtelníka. Každá loď jiný pes. Ne vždy v dobrém stavu. Předchozí posádkou rozhozené nastavení.Pokud není jeden fanda GPS a technický chračička, zpravidla rezignuje. Já si šetřím nervy a vozím svoji GPS.
- při kotvení v noci hlídání naopak svědčí o zodpovědnosti kapitána. ...
Mě to připadá jako jiný zástupný problém... nejsem spokojený z nějakého důvodu (zaplatil jsem moc....dovolená nevyšla podle představ...) a tak hledám cokoliv na co to svedu.
U nás je zvykem se prvním příspěvkem představit. Hned takto zostra mi to moc důvěryhodně nepřipadá, ale mohu mýlit...
Edit:
než jsem to naklepal, regaovali v podobném duchu jiní přede mnou...ale fakt je že tobě i tobě podobným by uvedená knížka ledacos osvětlila ještě před plavbou a nevznikaly by takové mrzutosti..
Když někoho uvedu plným jménem, sám bych se měl podepsat, to za prvé.
A za druhé dobře ti tak. Každý strůjcem svého štěstí. Co ti bránilo vybrat si jiného lepšího?
Nejenom v tomto případě platí, než něco zaplatím REFRENCE?REFERENCE a REFERENCE. Alespoň takto to říkám svým zákazníkům já.
Neposuzuji, je to jen jedna strana, ale
- každý jednou vyplouval poprvé. Tebe to teprve čeká.
- pokud jsi si najmul kapitána sám to asi neumíš ještě tolik...jsi si jistý že s vytaženým plachty nebyl problém technický?
- jak to bylo s tou mělčinou? Kdo byl u kormidla, jaký měl být kurs a byl takový skutečně... Rozhodně se to stalo již ostřílenějším borcům a pokud nedošlo k materiální újmě je to výborná výchovná lekce.
- určitě to bylo s tou elektřinou jak píšeš? Dost často totiž akumulátory na lodích za moc nestojí a je běžná praxe vypínat ledničku. Minimálně na noc to dělám vždy.
- kapitán při odplouvání dělá vše? U nás zpravidla platí že je u kormidla, nebo poblíž kormidla dává pozor. U lan jsou určení členové posádky. Nebyla to spíše chyba někoho jiného?
- ovládat GPS na charterové lodi je nad možnsti bežného smrtelníka. Každá loď jiný pes. Ne vždy v dobrém stavu. Předchozí posádkou rozhozené nastavení.Pokud není jeden fanda GPS a technický chračička, zpravidla rezignuje. Já si šetřím nervy a vozím svoji GPS.
- při kotvení v noci hlídání naopak svědčí o zodpovědnosti kapitána. ...
Mě to připadá jako jiný zástupný problém... nejsem spokojený z nějakého důvodu (zaplatil jsem moc....dovolená nevyšla podle představ...) a tak hledám cokoliv na co to svedu.
U nás je zvykem se prvním příspěvkem představit. Hned takto zostra mi to moc důvěryhodně nepřipadá, ale mohu mýlit...
Edit:
než jsem to naklepal, regaovali v podobném duchu jiní přede mnou...ale fakt je že tobě i tobě podobným by uvedená knížka ledacos osvětlila ještě před plavbou a nevznikaly by takové mrzutosti..
Naposledy upravil(a) Libor dne pát črc 20, 2012 8:59 pm, celkem upraveno 1 x.
A vzhůru do odpovědí, díky za reakce:
- Úvodem, podepisuji se: Lenka Danielová
- Údaj na googlu, že byla skipperem na regatě: ano, to říkala a taky myslím, že říkala druhý skipper, takže asi měla dohled
- Ano, výpověď z druhé strany chybí a věřím, že zanedlouho se tu objeví
- Ano, každá loď je stejná i jiná zároveň – s tím také souhlasím, a proto jsem si představovala, že se ještě před vyplutím seznámí s ovládáním lodi, nikoli však na moři (moc zkušeně nevypadá, když nevím, které lano kam natočit a nebo nevím, že kotva je dlouhá jen 40m, nikoli 50m)
- Ano, vypínat ledničku, jsme-li na přípojce….jenže to bychom tam museli jezdit častěji, což kapitánka nechtěla, protože jak jsem se dozvěděla: „to je z ovládání jachty to nejtěžší“….a já si říkám: no a co?? My jsme přece platily zkušenou kpt, která se to snad nemusí učit, ne?
- Ano, při kotvení spí kapitán na „jedno oko“, s tím taky souhlasím, ale když už to tu vezmem takhle do detailu, tak by možná na dvě noci neměl opouštět loď a jít spát na tu vedlejší
- Ano, souhlasím „dobře mi tak“….vybrat jiného kapitána mi zabránila důvěra – kamarádka přivedla známou a já o ní nepochybovala – holky mi přece řekly, že ona to umí…ano, jsem blbec
- Jak to bylo s mělčinou? Řídila kapitánka….
- Ovládání GPS: ano, souhlasím, když je ta veřejná nespolehlivá, budu si vozit vlastní, protože jsem přece zkušený kapitán, který ví, jak to tam chodí…
- A ještě jednou kotvení: hlídání v noci samozřejmě svědčí o zodpovědnosti kapitána….ale zdá-li se kapitánovi, že se loď posouvá, neměl by prostě kotvu vytáhnout a hodit znova? Než celou noc poslouchat: my se posouváme! neposouváme! Posouváme! atd.
- závěrem: Divíte se, proč tak ostrá reakce: protože se cítím podvedená (a samozřejmě jde i o peníze) - kapitánka prostě tápala a zkoušela, sama to v průběhu plavby přiznala, ale přitom si akci nechala zaplatit a posádka nesla vyšší riziko průšvihu....dokonce na svou obranu řekla, že během plavby mluvila s jinýma kapitánama a ti jí prý řekli, že TO taky neumí, čili ona prý podala standardní výkon.....takže mně z toho vychází, že chorvatské moře je plné jachet, které řídí ti, co to vlastně moc neumí, ale čekají, že to vždycky nějak dopadne.....a to mě štve
- Úvodem, podepisuji se: Lenka Danielová
- Údaj na googlu, že byla skipperem na regatě: ano, to říkala a taky myslím, že říkala druhý skipper, takže asi měla dohled
- Ano, výpověď z druhé strany chybí a věřím, že zanedlouho se tu objeví
- Ano, každá loď je stejná i jiná zároveň – s tím také souhlasím, a proto jsem si představovala, že se ještě před vyplutím seznámí s ovládáním lodi, nikoli však na moři (moc zkušeně nevypadá, když nevím, které lano kam natočit a nebo nevím, že kotva je dlouhá jen 40m, nikoli 50m)
- Ano, vypínat ledničku, jsme-li na přípojce….jenže to bychom tam museli jezdit častěji, což kapitánka nechtěla, protože jak jsem se dozvěděla: „to je z ovládání jachty to nejtěžší“….a já si říkám: no a co?? My jsme přece platily zkušenou kpt, která se to snad nemusí učit, ne?
- Ano, při kotvení spí kapitán na „jedno oko“, s tím taky souhlasím, ale když už to tu vezmem takhle do detailu, tak by možná na dvě noci neměl opouštět loď a jít spát na tu vedlejší
- Ano, souhlasím „dobře mi tak“….vybrat jiného kapitána mi zabránila důvěra – kamarádka přivedla známou a já o ní nepochybovala – holky mi přece řekly, že ona to umí…ano, jsem blbec
- Jak to bylo s mělčinou? Řídila kapitánka….
- Ovládání GPS: ano, souhlasím, když je ta veřejná nespolehlivá, budu si vozit vlastní, protože jsem přece zkušený kapitán, který ví, jak to tam chodí…
- A ještě jednou kotvení: hlídání v noci samozřejmě svědčí o zodpovědnosti kapitána….ale zdá-li se kapitánovi, že se loď posouvá, neměl by prostě kotvu vytáhnout a hodit znova? Než celou noc poslouchat: my se posouváme! neposouváme! Posouváme! atd.
- závěrem: Divíte se, proč tak ostrá reakce: protože se cítím podvedená (a samozřejmě jde i o peníze) - kapitánka prostě tápala a zkoušela, sama to v průběhu plavby přiznala, ale přitom si akci nechala zaplatit a posádka nesla vyšší riziko průšvihu....dokonce na svou obranu řekla, že během plavby mluvila s jinýma kapitánama a ti jí prý řekli, že TO taky neumí, čili ona prý podala standardní výkon.....takže mně z toho vychází, že chorvatské moře je plné jachet, které řídí ti, co to vlastně moc neumí, ale čekají, že to vždycky nějak dopadne.....a to mě štve
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7510
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 153
- Bydliště: Bratislava
orko píše:Ano vše zapadá do skutečnosti dnešní doby, na loď jede každý co si myslí,že za pár peněz co zaplatí bude mít služby jako na zaoceánském parníku. A na druhou stranu kapitán si dnes nesoudně říká každý kdo dokáže vyplnit test. Podle mě jsou obě strany diletanti co si vjeli do vlasů a pro kapitánku to jistě nebyla pěkná dovolená. Ale pokud bude možnost půjčovat si loď na (dovolenou) a to platí i na našich vodách vždy se najdou nesoudný zákazníci i nezdravě sebevědomí kapitáni. Snad se obě strany poučili.
Dovolím si s tebou mierne nesúhlasiť. Ano, dnešná doba je taká, že si záujemca za "pár penez" môže prenajať jachtu aj s kapitánom. Ten záujemca je zákazníkom a mal by byť istou mierou ochraňovaný štátom, teda zákonmi, tak ako je to bežné v iných oblastiach. Vyžadovať od zákazníka aby sa vyznal vo všetkom je nereálne. Jedna z vecí, ktoré by mali byť samozrejmosťou, je povolenie na vedenie športového plavidla pre profesionálneho skipra. Realita je presne taká ako je popisované, skipra môže robiť každý kto si spraví papiere a to aj keď to bolo zrovna včera. Druhá vec je, že každý kto si prenajíma plachetnicu by mal byť upozornený na to, že na plavidle je on ako posádka plavidla a nie ako platiaci pasažier.
- vilma
- moderátor
- Příspěvky: 3188
- Registrován: pon kvě 28, 2007 2:00 am
- Reputace: 46
- Bydliště: Olomoucko
pozn.: Nedalo mi to a vyhledala jsem jméno zmiňované kapitánky. Bylo na regatě Broker Consulting 2010 doplněno slovem skipper, (žádný co-skipper "asi dohled").
Byla tedy kapitánkou lodi č. 1 BOLERO, její posádka získala 1. místo v kategorii "nejveselejší posádka".
. Jednalo se o firemní regatu, dle popisu na webu byla většina kapitánů placených.
Topik byl výrazně pročištěn dle naší osvědčené praxe nenechat vstupovat do sporů třetí strany.
Bude zamknut. Pokud se účastníci této plavby chtějí k výše řečenému vyjádřit, nechť požádají (přes SZ či emailem) kohokoli z týmu o odemknutí.
Byla tedy kapitánkou lodi č. 1 BOLERO, její posádka získala 1. místo v kategorii "nejveselejší posádka".

Topik byl výrazně pročištěn dle naší osvědčené praxe nenechat vstupovat do sporů třetí strany.
Bude zamknut. Pokud se účastníci této plavby chtějí k výše řečenému vyjádřit, nechť požádají (přes SZ či emailem) kohokoli z týmu o odemknutí.
odpověď
Ahoj všem, co jste si právě přečetli pěknou nakládačku od cizí paní, kterou mi na loď přivedla má kamarádka. Poučení pro mne z toho plyne zcela zásadní. Posádku si budu vždy vybírat sama a rebelky pořádně zapřáhnu. Objednávka zněla: chceme být čokoládově opálené.To jsem splnila na 100%.Celý týden se mi po palubě povalovaly nahaté holky .Foukla nám pouze přes jednu noc trochu bora a to je vše. Celý týden hladká hladina a větřík byl pouze zdánlivý. Jely jako nízkorozpočtovka. Předem jsem ohlásila cenu 12.000,-Kč, kterou si všechny jednohlasně odsouhlasily. Posádka měla mít sedm členů, nakonec jely pouze 4+ kpt., Elan 333 a i přesto jsme se do rozpočtu vešly. Nevzala jsem si od nikoho ani korunu, i když jsem měla ušlý příjem. Jachting provozuji čistě rekreačně. Tzn., že jsem nikoho nepodvedla a pocity paní Danielové jsou zcela osobní. Víte co, nebudu vám jachtařům vysvětlovat, kdy zapnout ledničku, atd. Pro mě je důležité, že jsem holkám splnila jejich přání, že si zbytek posádky užilo plno legrace.(Bar měly zásobený vskutku ve velkém stylu a kdo nás potkal v černošských parukách, tak určitě nezapomene.)Tím neříkám, že vše proběhlo hladce, ale jsem naučená vzniklé problémy vyřešit a tak se také stalo. A když přistanu v marině a posádka na břeh ani nevyleze, tak fakt nevím, z čeho bych se měla paní Danielové z Českých Budějovic na těchto stránkách zpovídat. Možná by měla v sobě najít odvahu, udělat si zkoušky a všem nám to předvést. Ale já jí raději doporučuji nóbl hotel a příště tento způsob opalování nevolit.
Pro doplnění uvádím, že mám chorvatský papíry a jezdím už šest a půl roku a baví mi to čím dál víc. Na regatě jsem papíry ztratila a kluci z AZ jachtingu mi je zajistili nové.
Minulý týden jsem trávila na Baleárských ostrovech (poprvé jako člen posádky) a náramně jsem si to užila. Všem vřele doporučuji. Mějte se. Ahoj Alena K. z Radomyšle
Pro doplnění uvádím, že mám chorvatský papíry a jezdím už šest a půl roku a baví mi to čím dál víc. Na regatě jsem papíry ztratila a kluci z AZ jachtingu mi je zajistili nové.
Minulý týden jsem trávila na Baleárských ostrovech (poprvé jako člen posádky) a náramně jsem si to užila. Všem vřele doporučuji. Mějte se. Ahoj Alena K. z Radomyšle
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů