berty, v pohodě, ty se namáš za co omlouvat, spravedlivé rozhorlení s cílem varovat před nebezpečností plynu nepotřebuje omluv.
Já sem jen chtěl, aby jsi mi rozuměl. Tedy, že může dojít k situacím jež technicky nejsou dost dobře ošetřitelná a nebezpečí z úniku plynu je skutečné,přes veškerou opatrnost a i když učiníš vše, co reálně učinit lze / tam bych klidně zařadil i revizi/.
S tím zápachem máš pravdu, je to záměrný varující prvek. Sám jsi ale uvedl, jako možnou situaci - prasknutí hadice v noci. Je otázka, zda ten zápach někoho vzbudí ,ale chladnička běží......
Vím o existenci čidel, o kterých hovoří geronimo.
Viděl je někdo z vás na charterové lodi? Dosta někdo z vás instrukce, jak vyhlásí poplach a co v té chvíli dělat?
Rizika spojená s používáním plynu v lodi jsou asi reálná a těžko 100% technicky řešitelná.
Na druhou stranu, komfort při jeho použití, je natolik lákavý, že jsou sice brána na vědomí, ale odůvoddněna s tím, že "těch několik vyjímečných neštěstí za rok, se přeci nestane zrovna mě" .
Jiak tvá osobní zkušenost, pokud by jsi se chtěl podělit,by byla více než cenná.
Zvláště, když píšeš, že rizika jsi si byl vědom a učinil jsi odpovídající opatření. Kolik z nás pracuje s podobným rizikovým faktorem, aniž by si nebezpečí bylo vědomo, o bezpečnostních opatřeních nehovoříc.
Už po druhé během něklika dní mě napadá založit téma
"Poučte se aneb jak jsem /průser/ problém vyrobil"
Pepa
Musím nejprve něco sepsat, abych šel příkladem. A že jich v rukávě mám .
