Souhlasím s Tebou v tom smyslu, že prodávat MOJÍ (můj Velorex) loď, která má duši ani dost dobře nejde. A už vůbec ne kvůli jedné expedici.
To je , jak bych řekl, "morální" stránka věci.
Ale je tu ještě ekonomický hledisko. Je dost pravděpodobný, že cena za dopravu z Delty do ÚstÍ na podvalu tracku se bude pohybovat něco málo pod stovkou. To je dost nepříjemná položka v nákladech
Loď koupit v NL taky čistě ze zištných důvodů. Je tam přetlak trhu použitých kanálovek, tedy solidní ceny. K lodi nebudu mít vztah a bude mi celkem jedno v jakém je technickém stavu, jen se budu modlit aby ještě těch pár týdnů bylo vše funkční . Vzhledem k tomu, jak se Holanďani k lodím chovají, budou motlitby vyslyšeny. Pro jistotu bych vez rezervní přívěsák.
A v Deltě, jak mám předběžně zjištěno, je po takových lodích hlad, alespoň na Ukrajinské straně určitě . Horší je to s místní finanční solventností, takže prodej bude prodělek, který se musí brát jako jedna z položek nákladů na cestu, pokud se ovšem ten prodělek nebude blížit ceně za zpětnou dopravu.
To bude na zvážení eventualit, protože všechny předběžný dohody se můžou na místě dramaticky změnit
