Předesílám, že o lodních motorech čtyřtakt, toho moc nevím.
Zapojím se tedy do diskuze spíš dotazy.
Nebylo by lepší měřit u čtyřtaktu spíš teplotu oleje, než vody?
Opravdu nevím. Snad by na tom kterém oleji, měla být uvedena optimální provozní teplota.
Nebo se předpokládá, že to každý ví
Matně si pamatuji, že například u Š1201/olej A (mogul ještě nebyl), byla provozní teplota 110°C
Tenkrát jsem si zbastlil čidlo do olejové vany, a na vodu, už jsem se vůbec nekoukal.
No, to byly ještě motory jak od Merkura (stavebnice).
Tak by mě zajímalo jak je to dnes.
Předem dík, alffa
P.S.
Tak na přívěsáku to bude asi problém. Máme ale i zabudované motory, … …
A vůbec. Dnes mám z těch olejů, docela zamotanou hlavu.
