Příspěvekod Felix » úte dub 24, 2012 7:58 am
Tak takhle kartička asi opravdu stačit nebude, jsou na ní ale tři zajímavé údaje:
- ta loď je registrovaná, takže pro přihlášení v ČR budeš potřebovat doklad o vyškrtnutí z německého registru. Buď ho vymámíš ze současného majitele, nebo se musíš nechat do něm. registru zapsat jako nový majitel ty, abys mohl tamější registraci zrušit. I k tomu je potřeba součinnost dosavadního majitele;
- ta loď se prodává bez motoru. Pokud na ni nechceš dát motor nový nebo velmi zánovní, bylo by pro tebe mnohem jednodušší a výhodnější, kdybys ji v ČR přihlašoval jako komplet i s motorem, který k ní v okamžiku dovozu patří;
- ta kartička je od pojišťovny, dá se tedy předpokládat, že loď je pojištěná a mohlo by být výhodné pojistku převzít.
Mimochodem, při téhle velikosti tě určitě nikdo nebude podezírat, že by se jednalo o povinně papírovou loď, takže pokud ji zaregistruješ, je to ze tvé vůle, nikoliv z povinnosti.
EDIT:
Tak na ten "bootpass" koukám znovu a to registrační číslo je nějaká divočina, rozhodně to není číslo z německého registru športbótů, taková čísla začínají písmennou zkratkou úřadu/spolkové země. Tohle by mohla být nějaká policejní evidence pro případ krádeže nebo škodní události, něco na podobné úrovni, jako je v ČR evidence bicyklů - ergo to není lodní rejstřík a české SPS to velmi pravděpodobně nebude stačit jako doklad o tom, že plavidlo bylo v provozu v zemi EU. Stav se na SPS, jestli tohle uznají, pokud bude problém, zkus z majitele vyloudit kopii pojistky. Znovu ale opakuji, že tuhle loď, pokud na ni nedáš větší motor než 5 PS, s největší pravděpodobností registrovat nemusíš, takže si možná jen přiděláváš zbytečné starosti.
Naposledy upravil(a)
Felix dne úte dub 24, 2012 8:12 am, celkem upraveno 1 x.